Οι διαφορές των δύο φύλων στο mobile shopping

Οι διαφορές των δύο φύλων στο mobile shopping Facebook Twitter
0

H εταιρεία uSamp πραγματοποίησε μία δημοσκόπηση, η οποία εξέτασε τις συνήθεις των γυναικών και των αντρών, όσον αφορά τις καταναλωτικές τους πρακτικές σε online αγορές από το smartphone τους. 

Συγκεκριμένα, οι άντρες είναι εκείνοι που πραγματοποιούν περισσότερες αγορές από τα smartphones τους με ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών). Για πληρωμές μέσω του κινητού, το ποσοστό στους άντρες ανέρχεται στο 46%, ενώ για τις γυναίκες στο 32%.


Τέλος, οι γυναίκες έχουν την πρωτιά στη χρήση εκπτωτικών κουπονιών μέσω του κινητού τους (44%), ενώ οι άντρες έχουν την τάση να αξιολογούν συχνότερα ένα προϊόν που έχουν αγοράσει. (26%)

http://assets.econsultancy.com/images/resized/0002/3257/infographic_1-blog-full.png 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Τech & Science / Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Ο αντιπρόεδρος της Apple προειδοποιεί για ριζικές αλλαγές στη βιομηχανία της τεχνολογίας εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αντικατάστασης του iPhone
LIFO NEWSROOM
Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Τech & Science / Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Σε αναρτήσεις χρηστών στο Reddit περιγράφονται περιπτώσεις όπου άτομα πιστεύουν ότι έχουν επιλεγεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη για «ιερές αποστολές» ή έχουν λάβει «μυστικά σχέδια» για διαστημικές συσκευές και τηλεμεταφορείς
LIFO NEWSROOM