Το iPhone σαρώνει στην αμερικανική αγορά

Το iPhone σαρώνει στην αμερικανική αγορά Facebook Twitter
1

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Kantar Worldpanel ComTech που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, η Apple κατάφερε χάρη στο iPhone να σπάσει ρεκόρ στο μερίδιο που κατέχει στην αμερικανική αγορά συσκευών smartphone.

Όπως αναφέρει το Cnet, σε διάρκεια 12 εβδομάδων μέχρι τις 25 Νοεμβρίου, η έρευνα κατέγραψε ποσοστό 53,3% στην αγορά του iPhone από τη συνολική προσφορά έξυπνων τηλεφώνων που υπάρχουν στο εμπόριο.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από ένα χρόνο, το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 35,8% με τη νοτιοκορεάτικη Samsung να κατέχει τα ηνία.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι η ανοδική τάση της Apple θα συνεχιστεί και για το μήνα Δεκέμβριο στην αμερικάνικη αγορά.

Στην άλλη όχθη του Ατλαντικού τα νέα δεν είναι και τόσο ευχάριστα για την αμερικανική εταιρεία, καθώς για την ίδια χρονική περίοδο η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση με 44,3% έναντι 25,3% που κατέγραψε η Apple.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Προφανώς παραμένουν θύματα του στάτους εκεί στο Αμέρικα, ίσως κι ολίγον τοπικιστές, αλλιώς δεν εξηγείται τέτοια προσήλωση σε μια εταιρεία που έσπευσε να εξαπατήσει λίγο πολύ το κοινό της με τη νέα θύρα σύνδεσης (τουτέστιν πρόσθετα έξοδα για τον καταναλωτή), δίχως να παρέχει κάτι πραγματικά καινοτόμο πλέον. Μολονότι κάτοχος iPhone κι ο ίδιος (ένα πτωχό 4αρι παλαιάς κοπής), το να σκάσω μια 700αρα για να τσιμπήσω το 5 προφανώς και συνιστά οικονομική ανοησία. Από την άλλη το δικό μας 700αρι είναι μόλις 199$ για τα παληκάρια στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οπότε σε ένα βαθμό δικαιολογείται η επιλογή τιμολογιακά.