Διαμαντόπουλος: Γιατί δικαιούμαι τροφή, στέγη και αυτοκίνητο για τις βουλευτικές περιοδείες μου

Διαμαντόπουλος: Γιατί δικαιούμαι τροφή, στέγη και αυτοκίνητο για τις βουλευτικές περιοδείες μου Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
27

Απάντηση μέσω Facebook έδωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ από την Καστοριά Βαγγέλης Διαμαντόπουλος σχετικά με επικριτικό άρθρο για την αποδοχή του βουλευτικού προνομίου των αυτοκινήτων.

Ο κ. Διαμαντόπουλος υπερασπίζεται μέσω της προσωπικής σελίδας του το δικαίωμά του στα βουλευτικά προνόμια απαντώντας στην τοπική εφημερίδα και το άρθρο του δημοσιογράφου Θανάση Μπατσόπουλου. 

Διαμαντόπουλος: Γιατί δικαιούμαι τροφή, στέγη και αυτοκίνητο για τις βουλευτικές περιοδείες μου Facebook Twitter

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Βαγγέλη Διαμαντόπουλου:

Μια οφειλόμενη απάντηση στην πρόκληση για δημόσιο διάλογο του δημοσιογράφου κ.Μπατσόπουλου με θέμα την παροχή υπηρεσιακού οχήματος στις-στους βουλευτές.

Κύριε Μπατσόπουλε δεν θα μπορούσα να μην ανταποκριθώ στην πρόκληση δημοσίου διαλόγου από έναν δημοσιογράφο της εμπειρίας και της ιστορίας σας, στο νομό Καστοριάς.


Προφανώς σας τιμά η ενυπόγραφη κριτική, εξάλλου οι οσμές που εκπέμπουν οι ανυπόγραφοι – όπως αναφέρετε στο άρθρο σας – ψίθυροι από τα βάθη των υπονόμων, συγκινούν μόνο κοπρολάγνους της ενημέρωσης. Παρόλα αυτά μου προκάλεσε αρνητική εντύπωση ο τρόπος που προσεγγίσατε το ζήτημα των υπηρεσιακών μέσων μετακίνησης των βουλευτών.


Θα ήθελα να σας επισημάνω πως η εσωτερική υποτίμηση που έλαβε χώρα τα μνημονιακά χρόνια και μετουσιώθηκε σε "κόψιμο" μισθών και συντάξεων, διάλυση των εργασιακών σχέσεων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, στραγγαλισμό της μικρομεσαίας επιχείρησης, που εκτόξευσαν την ανεργία σε δυσθεώρητα επίπεδα ειδικά στο νομό μας, δεν έγιναν εξαιτίας της διατήρησης των βουλευτικών προνομίων (σύμφωνα με εσάς), διευκολύνσεων (σύμφωνα με την δική μου άποψη), αλλά για την διατήρηση της κερδοφορίας των λίγων και δεν θα αντιστραφεί με την κατάργηση τους. Έτσι λοιπόν χωρίς συλλογικές συμβάσεις και την προστασία που παρείχαν, εργοδότες επέβαλαν μισθούς πείνας, απειλούσαν με απόλυση και το πάρτι της ανασφάλιστης εργασίας οργίασε, αλυσίδες supermarket επέβαλαν στους εργαζόμενους των 586 euro να "πληρώνονται" μέρος του μισθού τους με προϊόντα του καταστήματος σε τιμές ραφιού, και πολλά άλλα με μόνο σκοπό την κερδοφορία του κεφαλαίου.


Μάλιστα θέλω να σας υπενθυμίσω φρεσκάροντας την μνήμη σας, πως η μεγαλύτερη περικοπή των βουλευτικών διευκολύνσεων έγινε από την κυβέρνηση Γ. Α. Παπανδρέου έτσι ώστε ο λαός να καταπιεί ευκολότερα το "χάπι" του μνημονίου, αντιλαμβανόμενος τις περικοπές ως ισοδύναμες "θυσίες" των πολιτικών προσώπων, που προηγούμενα τους επέβαλαν πολιτικές εξαθλίωσης, τα αποτελέσματα των οποίων ζούμε καθημερινά.


Έπειτα από τα παραπάνω θα ήθελα να σταθώ και στην κριτική που κάνατε συγκεκριμένα σε εμένα, διότι – σύμφωνα με τα γραφόμενα σας – θα περιμένατε με τα έως τώρα δείγματα γραφής μου, μια διαφορετική συμπεριφορά. Αναλογιστήκατε άραγε για ποιο λόγο επέμεινε ένας άνθρωπος σαν εμένα, που τις χρυσές εποχές της ανάπτυξης και του υπερκαταναλωτισμού, όταν οι περισσότεροι της γενιάς μου επέλεγαν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο Ι.Χ. σε εκατό δόσεις και έμπαιναν στην παγίδα του δανεισμού χωρίς αντίκρισμα, κυκλοφορούσα στην Αθήνα με τα Μ.Μ.Μ και απέκτησα έν τέλη στα 31 μου χρόνια ένα Ι.Χ. της δεκαετίας του 80´, 600 κ.ε το οποίο διατηρώ ακόμη; Τι μπορεί να άλλαξε λοιπόν δραστικά τη ζωή μου έτσι ώστε να χρειάζομαι ένα σύγχρονο όχημα μεταφοράς; Προφανώς οι υποχρεώσεις που προκύπτουν από τη θέση που ανέλαβα, για δεύτερη φορά με την ψήφο των συμπολιτών μου.


Εδώ θα κάνω μια αδόκιμη σύγκριση του θεσμού του βουλευτή είμαι όμως αναγκασμένος. Έχετε μήπως υπόψη σας κάποιον εργαζόμενο-υπάλληλο που η εργασία του προϋποθέτει την περιοδεία στον νομό ή στην πόλη να το κάνει με δικό του μέσο ή κάποιον που αναγκάζεται να περιοδεύει "εκτός έδρας" να μην του παρέχεται από την εταιρία του, στέγη, τροφή και μέσο μετακίνησης;


Κύριε Μπατσόπουλε θα μπορούσα αυτή τη στιγμή να προτείνω πολύ εύκολα την περικοπή του 40% της βουλευτικής αποζημίωσης, που τώρα πηγαίνει στο κόμμα και σε δομές αλληλεγγύης και το κόμμα να τα "βγάζει πέρα" με τις συνδρομές των μελών του και την κρατική επιχορήγηση, επίσης να μην λαμβάνουμε αποζημίωση για τις επιτροπές της βουλής. Αναρωτιέμαι όμως τι μπορεί να έπεται, διότι στο τέλος ίσως να φτάσουμε οι νέοι της τάξης μου, των οποίων οι γονείς δεν μπορούσαν να μας αγοράσουν σπίτι να μείνουμε ή αυτοκίνητο να μετακινούμαστε, να αφήσουμε την αντιπροσώπευση της τάξης μας στους γόνους της αστικής τάξης, που θα μπορούν κάλλιστα να υπηρετούν από τη θέση του βουλευτή ακόμη και χωρίς ούτε ένα ευρώ αποζημίωση...


Τέλος θέλω να επισημάνω – για να μην φανεί πως υπεκφεύγω – πως δεν συμμετέχω σε αρχηγικό κόμμα, και επειδή ως αριστερός με ελευθεριακές-σοσιαλιστικές απόψεις προερχόμενος από το κίνημα, έχω βαθειά ριζωμένη την κουλτούρα της συλλογικότητας, δεν εκτελώ προσωπικές εντολές κανενός αλλά υλοποιώ συλλογικές αποφάσεις, όταν λαμβάνονται τέτοιες τις σέβομαι απόλυτα...

27

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Πολιτική / Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα ισχυρισμοί που αναφέρονται στη διαμόρφωση του χώρου στα Τέμπη, δήλωσε ο Χρήστος Τριαντόπουλος
NEWSROOM

σχόλια

16 σχόλια
52 δωρεαν αεροπορικα εισιτηρια μετ'επιστροφης(ενα για καθε εβδομαδα δηλαδη) και δωρεαν μετακινηση με ΚΤΕΛ και ΟΣΕ δικαιουται ως βουλευτης.Απο εκει και περα, μπορει ανετα να μετακινηθει με το αυτοκινητακι του...Να μην πιασω τα 200 ευρω για κινητο καθε μηνα και τις καποιες χιλιαδες ευρω για σταθερα τηλεφωνα.Επιδομα στεγης στην Αθηνα ως βουλευτης της περιφερειας , επιδομα οργανωσης γραφειου και φυσικα τους μισθους υπαλληλων.Πρακτικα λοιπον δεν ξοδευει δικα του χρηματα ως "εργαζομενος".
Ειλικρινά αυτό το λαϊκισμό στη σχολιογραφία δεν περίμενα να τον διαβάσω. Εντάξει, ο καθένας έχει την άποψή του. Είναι όμως απογοητευτικό που ούτε ένας (ένας; ) δεν έχει άποψη περί του αντιθέτου.Δεν μπορεί ο βουλευτής επαρχίας που δεν έχει καθόλου προσωπική περιουσία (και που σε 3 μήνες μπορεί να μην είναι βουλευτής) να επωμίζεται τη δέσμευση της αγοράς ενός ΙΧ με δόσεις για 6 χρόνια, όπως με περισσή ευκολία λένε οι διάφοροι λαϊκίζοντες.Λύση υπάρχει: να κάνει το κράτος τη μίσθωση σε λογικές τιμές (όχι 1200 ευρώ το μήνα για για 1800 κ.ε. όπως γινόταν ως τώρα) αλλά 300-350 ευρώ το μήνα, και να παρακρατείται από τους βουλευτές το ποσό (που αντέχεται πλέον) μόνο για όσο διαρκεί η θητεία τους.Οι βουλευτές του σύριζα δίνουν το 40% του μισθού τους στο κόμμα και σε αλληλέγγυες δομές. Όσο για τον Διαμαντόπουλο, μόνο τα ρούχα του να δεις, είναι αστείο να τον κατηγορήσεις για πολυτέλεια. Με ένα seicento κυκλοφορεί. Κάνεις με seicento 4.000 χλμ το μήνα σε ορεινούς δρόμους ή παίζεις τη ζωή σου κορόνα γράμματα;Υπάρχουν λοιπόν εδώ σχολιαστές ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι, που τόσα χρόνια ουδέποτε θίχτηκαν για τα εξόφθαλμα προνόμια βουλευτών, που παραβλέπουν με μεγάλη ευκολία ότι οι βουλευτές του σύριζα επιστρέφουν το 40% της αμοιβής τους (ενώ οι διάφοροι δικομματικοί και ποτάμηδες τον καρπώνονται εξολοκλήρου), και τώρα βγήκαν και κράζουν, ψάχνοντας αν ο κάθε συριζαίος είναι αρκετά αριστερός, λες και τον ψήφισαν και τους πέφτει λόγος.Αριστερή κριτική εκ δεξιών δεν γίνεται. Και διάφορα "πρότυπα" όπως ο Τζήμερος και ο θεοδωράκης που κάνουν τέτοιου είδους χυδαία. δήθεν υπεύθυνη κριτική (βρίσκοντας και μιμητές) λαϊκίζουν πολύ χειρότερα από τον χειρότερο "αριστερό λαϊκιστή".
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Αρχικά το θέμα των αυτοκινήτων το έθεσε 1ος ο ΣΥΡΙΖΑ και όχι οι «λαϊκιστές» των σχολίων όπως εσύ τους αποκαλείς. Άρα τα βέλη στρέψε τα προς κυβέρνηση μεριά. Βλέπω επίσης ότι θίγεσαι μονομερώς με τον λαϊκισμό, από τους σχολιαστές του site μόνο και όχι από τις ορδές λαϊκιστικών κυβερνητικών δηλώσεων που ακούμε τους τελευταίους 2 μήνες (τουλάχιστον). Τώρα ποιον διαλέγει ως πρότυπο ο καθένας, να μας επιτρέψεις να παραμείνει στην διακριτική μας ευχέρεια και να μην σου ζητάμε την άδεια.Με εκτίμηση,
Αν αυτό δείχνει κάτι για τα πρότυπα εκάστου, πρέπει να διαβάζουμε με προσοχή και όχι να ξεκινάμε την κασέτα μας με βάση αυτό που νομίζουμε ότι λέει ο άλλος.1) Κανένας λαϊκισμός εκ μέρους της κυβέρνησης. Δεν υπάρχει λόγος ο βουλευτής α και β αθηνών ας πούμε να έχει ΙΧ των 700 ευρώ το μήνα. Σωστά τέθηκε προς κατάργηση. Μήπως διαφωνείς;2) Για να μην πάμε όμως στο άλλο άκρο, αν ο βουλευτής ενός ορεινού επαρχιακού νομού (Καστοριά) δεν έχει ΙΧ της προκοπής, η λύση που προτείνω είναι η διάθεση ενός φτηνού ασφαλούς ΙΧ που να βαρύνει ΤΟΝ ΙΔΙΟ (δεν πρόσεξες τα γραφόμενά μου), αλλά μόνο ως προς τη χρήση, όχι ως προς την κυριότητα.Δηλαδή δεν συμφωνώ πλήρως με τον Διαμαντόπουλο, αλλά κατανοώ τη θέση του και προτείνω κάτι λελογισμένο.3) Για να το προχωρήσω παραπέρα, οι βουλευτές έχουν πόθεν έσχες που συμπεριλαμβάνει ΙΧ. Όποιος έχει ήδη, να μην παίρνει.Όπως βλέπεις η λύση που προτείνω είναι πρακτική και στην κατεύθυνση του περιορισμού κόστους και προνομίων. Η άρνηση όμως στοιχειωδών παροχών και οι κραυγές είναι λαϊκισμός.Δυστυχώς οι περισσότεροι σχολιαστές στο άρθρο λένε τον οικονομικό τους πόνο και όχι επιχειρήματα. Κάποιοι έχουν παράπονο που το αφεντικό τους δεν τους προσφέρει παρόμοιες συνθήκες. Εγώ πάλι τα τρία τελευταία χρόνια δεν έχω καθόλου αφεντικό. Να αρχίσω να βγάζω αφρούς και να γρυλίζω προς το φεγγάρι;Παρεμπιπτόντως το leasing του δικού μου στελεχιακού ΙΧ στις "παλιές καλές μέρες" ήταν 350 ευρώ/μήνα για leon 1600, μια χαρά αυτοκίνητο και μια χαρά τιμή. Τα 700 και τα 1200 με αφήνουν άφωνο. Τι ακριβώς μίσθωναν για τη διαδρομή Κολωνάκι-Σύνταγμα;
Επειδή πολύς ντόρος έχει γίνει με τα αυτοκίνητα, θα αντιπροτείνω το εξής:Αντί να εκμισθώνεται μηνιαία ένα βουλευτικό αυτοκίνητο κατά 1500 ευρώ χοντρικά, ας ψάξει η κυβέρνηση, αν μπορεί να αγοράσει το στόλο και να επωμίζεται ο κάθε βουλευτής μόνο τα έξοδα συντήρησης για το όχημα που του παρέχεται. Έτσι, όχι μόνο για την τωρινή, αλλά και για κάθε μετέπειτα κυβέρνηση από 1.500 x 12=18.000/όχημα το έτος (18.000 ευρώ x 300 διαθέσιμα οχήματα για κάθε βουλευτή= 5.400.000 το χρόνο!!!), θα καταναλωθούν πες 6000, άντε 7000 ευρώ για κάθε μεταχειρισμένο υπάρχον όχημα, άρα 7000 x 300= 2.100.000. Αυτό θα είναι τελικό κόστος, μέχρι την αχρήστευση του στόλου (χοντρικά σε μια δεκαετία), μετά το πέρας της οποίας μπορεί να αγορασθεί ένας μεταχειρισμένος στόλος εκ νέου. Ακόμα και 8.000 ευρώ να κοστίζει το κάθε μεταχειρισμένο όχημα, σε πλάνο 10-15 ετών σύνολο, εξοικονομούνται πολλά χρήματα. Δεν βάζω παραπάνω, γιατί με 8000 ευρώ υπάρχουν μεταχειρισμένα σε εξαιρετική κατάσταση, λίγων ετών. Ενδεικτικά, ένα αυτοκίνητο αρχικής αξίας 15.000 ευρώ σε 5 χρόνια η τιμή του πέφτει στο μισό. Έχουμε που έχουμε λιτότητα, ας την εφαρμόσουμε μέχρι να ανακάμψουμε από ψηλά και όχι μόνο δίνοντας το 40% των αμοιβών στο κόμμα... Δε νομίζω να συγκρίνονται τα 5.400.000 x 10 = 50.400.000 τη δεκαετία με τα 2.100.000 σε μια δεκαετία και θα έχουν αυτοκίνητο όλοι και δε θα υπάρχουν ούτε διακρίσεις ούτε τίποτα.
Δηλαδή να δίνει ο Διαμαντόπουλος το 40% του μισθού του στο ΣΥΡΙΖΑ και επειδή το υπόλοιπο δεν του φτάνει, να τον επιδοτεί ο φορολογούμενος. Δηλαδή, πέρα από την άμεση επιδότηση των κομμάτων, να επιδοτούμε τον ΣΥΡΙΖΑ και εμμέσως!!! Τα έχεις παίξει ρε φίλε???
Κάποιος νομίζει ότι εργάζεται στην Carrington -Colby (βλέπε δυναστεία)...αγόρι μου κι εγώ θα ήθελα τον Ντεξ στην μπανιέρα με το τζην αλλά δεν γίνεται ε?
Και όσο εμείς θα γράφουμε, ο Διαμαντόπουλος και ο κάθε Διαμαντόπουλος θα κάνει αυτό που θέλει, χωρίς να μας δίνει σημασία ή να απαντάει στα επιχειρήματά μας. Ο καθένας που θέλει ν' απαντήσει σε μια "κακοήθεια" πρέπει να σταματήσει να το κάνει μέσω γραπτού λόγου. Οι καιροί επιτάσσουν ζωντανό διάλογο. Να βγουν 5-10 πολίτες στον αέρα να θέσουν ερωτήματα/επιχειρήματα και να γίνει διάλογος. Ούτε ο διάλογος με δημοσιογράφους με καλύπτει, ο δημοσιογράφος ας συντονίζει αυτό το κομμάτι που λέγεται "συνομιλία με πολίτες", γιατί είναι κι αυτό μέσα στα καθήκοντά των Βουλευτών.
Οι ντελιβεράδες που πάνε από σπιτι σε σπίτι με δικό τους μηχανάκι που το ασφαλίζουν μόνοι τους, και πλέον με δική τους βενζίνη...Οι αγροτικοί ιατροί που γυρνάνε 10-12 χωρία την εβδομάδα, χωρίς να τους εξασφαλίζεται μέσο μεταφοράς, έξοδα μετακίνησης ή διατροφής για τα "εκτός έδρας"...Γελοίε τύπε!!! Αν κοίταγες την κοινωνία θα έβλεπες όχι τα δύο παραδείγματα που σου δίνω αλλά χιλιάδες...
+ένα από εμένα. Συνέντευξη σε εταιρία:-"Που μένετε κ. Τάδε.."-"Ερχομαι από επαρχία..."-"Αααα...υπέροχα, πότε θα παραλάβετε το αμάξι που θα σας παρέχει η εταιρία μας; Και για βενζίνη φυσικά μην σας ανησυχεί, εμείς είμαστε εδω..." Και το σκηνικό είναι βγαλμένο φυσικά από τον πλανήτη που ζει ο κ. Διαμαντόπουλος...ΡΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ?
Ρε παλικαρι... Πόσο ειναι το 60% των 7000, χωρις τις επιτροπες, που ειπρατεις το μηνα? Ρε για κοιτα κατι φραγκοφονιαδες που με 4200 το μηνα δεν μπορουν ουτε αυτοκινητο να αγορασουν, ουτε να φανε, ουτε να κινηθουν!!!Αδερφε ενα ξερεις...Αριστεροι με Δεξια τσεπη ολοι μπορουμε να γινουμε...αντε να χαθητε πια! Το χακι σακακι και το επαναστατικο αρβυλο σου ελειπε τρομαρα σου!
Αυτός ο άνθρωπος θα έπρεπε να ντρέπεται για τη συμπεριφορά του που αν είχαμε λίγο χιούμορ θα τον περνούσαμε για troll και θα τελείωνε η υπόθεση.Φυσικά η βλακεία δεν έχει όρια και ο Διαμαντόπουλος το αποδεικνύει με το χειρότερο τρόπο. Ελεινά επιχειρήματα χωρίς τη παραμικρή βάση.
" Μάλιστα θέλω να σας υπενθυμίσω φρεσκάροντας την μνήμη σας, πως η μεγαλύτερη περικοπή των βουλευτικών διευκολύνσεων έγινε από την κυβέρνηση Γ. Α. Παπανδρέου".Ευτυχώς μέσα στην "αριστερή" παραζάλη του, ο Διαμαντόπουλος είπε και μια αλήθεια, ότι ο Γ.Παπανδρέου τόλμησε να περικόψει πολλά βουλευτικά προνόμια και εξαγρίωσε όχι μόνο τους αριστεροδεξιούς βολεμένους βολευτάδες αλλά και πολλούς από το δικό του κόμμα.Κατά τα άλλα, ο Διαμαντόπουλος είπε εμμέσως "είπαμε ότι είμαστε αριστεροί, δεν είμαστε και μ@@@@ες".
"Έχετε μήπως υπόψη σας κάποιον εργαζόμενο-υπάλληλο που η εργασία του προϋποθέτει την περιοδεία στον νομό ή στην πόλη να το κάνει με δικό του μέσο ή κάποιον που αναγκάζεται να περιοδεύει "εκτός έδρας" να μην του παρέχεται από την εταιρία του, στέγη, τροφή και μέσο μετακίνησης;"Ας ρωτήσει ο κ. Διαμαντόπουλος τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που μετακινούνται χιλιόμετρα κάθε μέρα ή υπηρετούν μακριά από τα σπίτια τους ποιος τους βάζει το αυτοκίνητο, τη βενζίνη και τα έξοδα για να διδάξουν! Στα λόγια "αριστερός με σοσιαλιστικές απόψεις" στην τσέπη όχι...
Τα οδοιπορικά που πληρώνει το Υπουργείο. Φτου, ξέχασα, κόπηκαν κι αυτά. Η γελοιότητα που δίνεται ως οδοιπορικά, ας μείνει ασχολίαστη, γιατί φτάνει για έναν -ίσως λέω και πολύ- μήνα από τους πολύ περισσότερους μήνες μετακίνησης ανά σχολικό έτος. Για τη στέγη, τώρα. Σε περίπτωση τοποθέτησης εκπαιδευτικού σε περιοχή τέτοια που να μην μπορεί να πηγαινοέρχεται καθημερινά και αναγκάζεται να νοικιάσει σπίτι, μπορούμε να κάνουμε λόγο για πλήρη παροχή από... την ίδια του την τσέπη φυσικά! Σιγά μην πλήρωνε το κράτος και το σπίτι. Και ο εκπαιδευτικός καλείται να παίξει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή του κάθε νέου ανθρώπου, καθώς και να καλύψει τις όποιες προκύπτουσες ανάγκες από την τσέπη του με πολύ πολύ πολύ λιγότερα χρήματα απ' ότι ο Βουλευτής. Θα γίνω ελαφρώς -πολύ ελαφρώς- υπερβολική για λόγους έμφασης, αλλά φαινόμενα σαν αυτά του Βαγγέλη για να αντιμετωπιστούν σωστά, εκτός από την οικογενειακή ανατροφή, χρειάζονται και επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό τόσο σε αριθμό όσο σε ικανότητα μετάδοσης γνώσεων, καθώς και προσέγγισης και επικοινωνίας με παιδιά/εφήβους.