ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Επειδή πολύς ντόρος έχει γίνει με τα αυτοκίνητα, θα αντιπροτείνω το εξής:Αντί να εκμισθώνεται μηνιαία ένα βουλευτικό αυτοκίνητο κατά 1500 ευρώ χοντρικά, ας ψάξει η κυβέρνηση, αν μπορεί να αγοράσει το στόλο και να επωμίζεται ο κάθε βουλευτής μόνο τα έξοδα συντήρησης για το όχημα που του παρέχεται. Έτσι, όχι μόνο για την τωρινή, αλλά και για κάθε μετέπειτα κυβέρνηση από 1.500 x 12=18.000/όχημα το έτος (18.000 ευρώ x 300 διαθέσιμα οχήματα για κάθε βουλευτή= 5.400.000 το χρόνο!!!), θα καταναλωθούν πες 6000, άντε 7000 ευρώ για κάθε μεταχειρισμένο υπάρχον όχημα, άρα 7000 x 300= 2.100.000. Αυτό θα είναι τελικό κόστος, μέχρι την αχρήστευση του στόλου (χοντρικά σε μια δεκαετία), μετά το πέρας της οποίας μπορεί να αγορασθεί ένας μεταχειρισμένος στόλος εκ νέου. Ακόμα και 8.000 ευρώ να κοστίζει το κάθε μεταχειρισμένο όχημα, σε πλάνο 10-15 ετών σύνολο, εξοικονομούνται πολλά χρήματα. Δεν βάζω παραπάνω, γιατί με 8000 ευρώ υπάρχουν μεταχειρισμένα σε εξαιρετική κατάσταση, λίγων ετών. Ενδεικτικά, ένα αυτοκίνητο αρχικής αξίας 15.000 ευρώ σε 5 χρόνια η τιμή του πέφτει στο μισό. Έχουμε που έχουμε λιτότητα, ας την εφαρμόσουμε μέχρι να ανακάμψουμε από ψηλά και όχι μόνο δίνοντας το 40% των αμοιβών στο κόμμα... Δε νομίζω να συγκρίνονται τα 5.400.000 x 10 = 50.400.000 τη δεκαετία με τα 2.100.000 σε μια δεκαετία και θα έχουν αυτοκίνητο όλοι και δε θα υπάρχουν ούτε διακρίσεις ούτε τίποτα.
Σχολιάζει ο/η