Μπραντ Πιτ, Rihanna και άλλοι: Η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ σχολίασε (με ειλικρίνεια) συμπρωταγωνιστές της

Μπραντ Πιτ, Rihanna και άλλοι: Η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ σχολίασε (με ειλικρίνεια) συμπρωταγωνιστές της Facebook Twitter
0

Η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ φαίνεται πως δεν φοβάται να πει την γνώμη της, αφού δεν δίστασε να απαντήσει με ειλικρίνεια όταν ρωτήθηκε για παλαιότερες συνεργασίες της με διάσημους ηθοποιούς. 

Σχετικά με την Ολίβια Κόλμαν, με την οποία συμπρωταγωνιστούν αυτή την περίοδο στη σειρά «The Crown», η ηθοποιός είπε πως «έχει μεγάλη καρδιά και ικανότητα "Νιαγάρα" στο κλάμα». «Είναι καταπληκτική αλλά νιώθει τα πάντα. Δεν υπάρχει καμία σαν κι αυτή με κλάμα σαν το δικό της», πρόσθεσε.

Η 53χρονη ηθοποιός μίλησε με ακόμη μεγαλύτερη ειλικρίνεια όταν ρωτήθηκε για τον Κόλιν Φερθ, με τον οποίο έπαιξαν μαζί στο «King's Speech». «Τον Κόλιν τον αγαπώ βαθιά. Μιλάει πάρα πολύ. Έπαιζε τον πατέρα της πριγκίπισσας Μαργαρίτας που προφανώς είχε προβλήματα ομιλίας, κόμπιαζε, τραύλιζε. Οπότε ο μόνος τρόπος που καταλάβαινα πως κάναμε γύρισμα εκείνη τη στιγμή ήταν επειδή ο Κόλιν σταματούσε να μιλάει και του έλεγα, "Γιατί; Α, μάλλον γυρίζουμε τώρα. Σταματήσαμε"», είπε η ίδια.

Μπραντ Πιτ, Rihanna και άλλοι: Η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ σχολίασε (με ειλικρίνεια) συμπρωταγωνιστές της Facebook Twitter
Με τον Κόλιν Φερθ στο «King's Speech».

Το ίδιο ειλικρινής ήταν μιλώντας και για τον Σάσα Μπάρον Κοέν, με το οποίο έπαιξε στο «Les Miserables», λέγοντας «πως θέλει όλη την προσοχή, έτσι δεν είναι; Έχει ψυχολογικά προβλήματα».

Όσο για την συμπρωταγωνίστριά της, Rihanna, στην ταινία «Oceans 8», η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ ήταν περισότερο θετική. «Η Rihanna είναι απίθανη, δείχνει καταπληκτική, είναι μια θεά. Βέβαια δεν καταλάβαινα ούτε λέξη που έλεγε. Μιλάμε εντελώς διαφορετικές γλώσσες, αλλά την αγαπώ. Είναι εκπληκτική μόνο που την κοιτάζεις, αλλά και πολύ καλή ηθοποιός. Και είναι επίσης φοβερή τραγουδίστρια», πρόσθεσε.

Μπραντ Πιτ, Rihanna και άλλοι: Η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ σχολίασε (με ειλικρίνεια) συμπρωταγωνιστές της Facebook Twitter
Με τον Μπραντ Πιτ στο «Fight Club».

Όταν ήρθε η ώρα ο παρουσιαστής Στίβεν Κόλμπερτ να την ρωτήσει για τον συμπρωταγωνιστή της στο «Fight Club» Μπραντ Πιτ, η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ δεν βρήκε τίποτα αρνητικό να πει. «Απόλυτος κύριος. Μοιάζει σαν να κατάπιε τον ήλιο. Είναι τόσο καλό εξωτερικά και εσωτερικά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τελευταίο σχολίασε τον Ντάνιελ Ράντκλιφ, με το οποίο έπαιξαν μαζί στις ταινίες Harry Potter. «Και αυτός έχει πολύ καλούς τρόπους. Λατρεύει τα ποιήματα, γράφει κιόλας. Επίσης τα απαγγέλλει. Μου ήταν πολύ χρήσιμος επειδή εγώ θέλω το τσάι μου, τον καφέ μου και το αναψυκτικό μου και αυτός τα κρατούσε όλα για μένα. Ήταν πολύ βοηθητικός», είπε η ηθοποιός.

Δείτε το βίντεο:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ