Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, η κοινότητα του YοuTube έζησε το δικό της δράμα καθώς η Tati Westbrook αποφάσισε να κηρύξει πόλεμο στον James Charles - και όπως όλα δείχνουν τον κέρδισε πανηγυρικά.

 

Σε κάποιους μπορεί να μοιάζει παράδοξο πώς μια ιντερνετική κόντρα ανάμεσα σε δύο beauty vloggers καταλήγει σε διεθνή μμε όπως το BBC και το CNN, αλλά δεν θα πρέπει κανείς να ξεχνά πως πίσω από τόσο ισχυρούς influencers, υπάρχει ένας πακτωλός χρημάτων, εταιρίες, συμβόλαια και δόξα - και φυσικά γκόσιπ.

 

Για το χρηματιστήριο της ομορφιάς και των YouTuber, ο 19χρονος James Charles είναι (ή ήταν...θα δείξει) το «νέο αίμα» που κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να χτίσει μια αυτοκρατορία με 15 εκατομμύρια followers στο Instagram και 16 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι του. Μέσα σε μια εβδομάδα έχασε σχεδόν τρία εκατομμύρια συνδρομητές και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες followers. Τι πήγε λάθος; Τα έβαλε με τη λάθος γυναίκα...

 

 

 

Μπορεί ο 19χρονος James Charles να είναι το φρέσκο πρόσωπο, αλλά φαίνεται πως η Tati Westbrook είναι αρκετά πιο ισχυρή και καθώς αποφάσισε να τον κοντράρει ανοιχτά, φάνηκε πως η «παλιά καραβάνα» του ίντερνετ είχε τη δυνατότητα να τον συνθλίψει.

 

Ποια είναι λοιπόν η Tati και πώς από σύμμαχος του Charles έγινε πολέμιος του;

 

Για όσους είναι γνώστες και φανς, είναι γνωστό πως η Tati είναι η γυναίκα που έδωσε τη μεγάλη ώθηση στην καριέρα του James, όταν ακόμη ήταν σχετικά άγνωστος. Ήταν η μέντορας του James και συχνά εκείνος την αποκαλούσε ως μεγάλη του αδελφή. Η ίδια αποφάσισε να προσεγγίσει τον James όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά το κανάλι του στο YouTube και τον κάλεσε να κάνει το γαμήλιο μακιγιάζ της, συστήνοντάς τον έτσι σε ένα ήδη τεράστιο κοινό. 

 

 

Η Τati είναι 37 ετών, OG YouTuber και πολλοί YouTubers ακόμη και όσοι είναι εκτός της beauty κοινότητας, την παρακολουθούν ως «δασκάλα» του χώρου. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Σιάτλ και εργάστηκε αρχικά ως σύμβουλος εικόνας. Στη συνέχεια μετακόμισε στο Λος Αντζελες και αποφάσισε να ακολουθήσει καριέρα makeup artist.

 

Το 2010 - εποχή ιντερνετικά πρώιμη για vloggers - η Tati ξεκίνησε το δικό της κανάλι YouTube το οποίο ονόμασε GlamLifeGuru. Στα βίντεο της δοκίμαζε καλλυντικά, έδινε συμβουλές και δημοσίευε εγχειρίδια ομορφιάς και μακιγιάζ. Επίμονη και εργατική, η Tati έδειξε μεγάλη αφοσίωση και δημοσίευε πέντε βίντεο την εβδομάδα. Όσο δύσκολο και αν ήταν αυτό, αποδείχθηκε μεγάλη επένδυση καθώς το κανάλι της απέκτησε εκατομμύρια πιστούς φανς. Σταδιακά τα βίντεό της έφταναν να έχουν 25 εκατ. views μέσα σε ένα μήνα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

??✨

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tati Westbrook (@glamlifeguru) στις

 

Με τα βίντεο "Best and Worst" έκανε κρας τεστ σε καλλυντικά και καθώς απέφευγε τα χορηγούμενα ποστς, κατάφερε να θεωρείται αντικειμενική και αυθεντική. Η ειλικρίνειά της άρεσε και την έκανε αξιοσέβαστη, και αυτό μεταφράστηκε σε τεράστια επιτυχία. Ποιο ήταν το επόμενο βήμα; Η δική της εταιρεία. Η Halo Beauty περιλαμβάνει κυρίως συμπληρώματα διατροφής που διαφημίζονται ως ευεργετικά προϊόντα για το δέρμα, τα νύχια και τα μαλλιά. Εκτιμάται πως συνδυαστικά τα κέρδη από το κανάλι και την Halo Beauty είναι πλέον στα 1,3 εκατ, δολάρια ετησίως.

 

Το 2017 παντρεύτηκε τον James Westbrook και λίγο καιρό μετά εξομολογήθηκε πως θέλει να κάνει λίγο πίσω από YouTube για να αποκτήσουν παιδί. Είπε επίσης πως αντιμετώπιζαν δυσκολίες και πως είχαν ξεκινήσει να επισκέπτονται τους κατάλληλους γιατρούς. Για την ώρα δεν έχει γίνει μαμά, αλλά έχει ένα σκύλο που λατρεύει και έχει ονομάσει Puka.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

My favorite little friend @mylittlepuka He approves of the Whipped Cream Primer ?? Link is in bio! #Maltese

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tati Westbrook (@glamlifeguru) στις

 

Kαι φυσικά έχει πλέον περισσότερους συνδρομητές από την κόντρα με τον James Charles. Μετά το βίντεο 'Bye sister..." το οποίο δημοσιεύτηκε την Παρασκευή οι αριθμοί άλλαξαν δραματικά. Μια μέρα πριν είχε 5,907,814 συνδρομητές και τη Δευτέρα 13 Μάιου το βράδυ είναι στους 9,288,560. Αυτό σημαίνει πως κέρδισε πάνω από τρία εκατομμύρια συνδρομητές μέσα σε λίγες μέρες ενώ το κανάλι της κατάγραψε 15 εκατ. views το Σάββατο και 18 την Κυριακή πετυχαίνοντας να είναι στα δημοφιλέστερα παγκοσμίως για το Σαββατοκύριακο.

 

 

 

Καθόλου άσχημη κίνηση καριέρας αν σκεφτεί κανείς το πώς ξεκίνησαν όλα....