Το μοντέλο Jason Boyce κατηγορεί τον διάσημο φωτογράφο Bruce Weber για σεξουαλική παρενόχληση

Το μοντέλο Jason Boyce κατηγορεί τον διάσημο φωτογράφο Bruce Weber για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
To μοντέλο Jason Boyce που κατηγορεί τον διάσημο φωτογράφο Bruce Weber για σεξουαλική παρενόχληση
2

Ένα ακόμη μεγάλο όνομα του κόσμου της σόουμπιζ, ο φωτογράφος μόδας Μπρους Ουέμπερ κατηγορείται ότι επιτέθηκε σεξουαλικά σε ένα νεαρό μοντέλο, όπως αποκαλύπτεται στη μήνυση που κατατέθηκε στη Νέα Υόρκη.

Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο, το οποίο κατατέθηκε την Παρασκευή ενώπιον του Ανώτατου Δικαστηρίου της πολιτείας της Νέας Υόρκης, ο Μπρους Ουέμπερ, ηλικίας 71 ετών, που μεταξύ άλλων έχει εργαστεί για τη Vogue και μεγάλους οίκους όπως ο Calvin Klein και ο Ralph Lauren, κατηγορείται ότι επιτέθηκε στον Τζέισον Μπόις, τον Δεκέμβριο του 2014, κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφισης στο στούντιό του στο Μανχάταν.

Ο Ουέμπερ φέρεται να ζήτησε από τον Τζέισον Μπόις, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν 28 ετών, να γδυθεί προτού αρχίσει να τον αγγίζει και κατόπιν τον υποχρεώσει να τον φιλήσει.

«Αν μου δείξεις εμπιστοσύνη, θα μπορούσες να πας πραγματικά μακριά... Έως ποιο σημείο θέλεις να φθάσεις; Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου;» φέρεται ναψιθύρισε ο φωτογράφος, σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε η δικηγόρος Λίζα Μπλουμ.

Το μοντέλο Jason Boyce κατηγορεί τον διάσημο φωτογράφο Bruce Weber για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
O Bruce Weber

Η μηνυτήρια αναφορά στρέφεται και κατά του πρακτορείου μοντέλων όπου εργαζόταν ο Μπόις και του επικεφαλής του Τζέισον Κάνερ.

Η μήνυση ισχυρίζεται επίσης πως ο φωτογράφος έβαλε τα δάχτυλα του στο στόμα του μοντέλου και πως στη συνέχεια άρχισε να τον αγγίζει απρεπώς στα γεννητικά όργανα.

Το μοντέλο καταθέτει πως ένιωθε τρόμο και αποστροφή και πως μέσα του παρακαλούσε όλο αυτό να σταματήσει. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η εμπειρία αυτή του προκάλεσε ψυχολογικά τραύματα και επί σειρά ετών έτρεμε μήπως τύχεις και χρειαστεί να συνεργαστεί και πάλι με τον φωτογράφο.

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ξέρω ότι υπαρχουν αδύναμοι άνθρωποι αλλά βασικά όταν στην πέφτουν έτσι, ή το δεχεσαι και προχωράς ή όχι και το σταματάς. Αυτό το "έκατσα αλλά δεν ήθελα μέσα μου" δεν το καταλαβαίνω όταν δεν ασκείται βία. Αν δε διαμαρτυρηθείς είναι σαν να το δέχεσαι. Δε λέω ότι ετσι πρεπει να γίνεται, αλλά τα κίνητρα είναι ύποπτα κι απ τις δυο πλευρές.