Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα

Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα Facebook Twitter
0

Παρόλο που η αλληλεπίδραση της μόδας με το hip-hop και τη ραπ πρωτοξεκίνησε στη δεκαετία του 1980, τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία έχει αναπτύξει πολύ πιο στενές σχέσεις με την κοινότητα του hip-hop συγκριτικά με κάθε άλλη φορά.

Σαν αποτέλεσμα, οι ράπερς έχουν μετατραπεί κατά κάποιον τρόπο σε πολύ ισχυρούς «πρεσβευτές» πολλών brands, ασκώντας τεράστια επιρροή στις επιλογές των καταναλωτών.

Ο Frank Ocean και ο Kendrick Lamar έχουν συμμετάσχει και γενικά στηρίξει πολλές φορές τις διαφημιστικές καμπάνιες του Calvin Klein. Ο Travis Scott  δούλεψε με τους Alexander Wang και Helmut Lang, ενώ ο A$AP Rocky συνεργάστηκε με τον J.W. Anderson για μια capsule συλλογή και εμφανίστηκε σε διάφορες καμπάνιες του Dior Homme.

Nike boyzzz Vapor max day pulling up on 6.1 #vapormax #kissmyairs @Nikerunning @nikesportswear

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη flame (@travisscott) στις

Ο Pharrell έχει περπατήσει στο catwalk για αρκετά σόου του Métiers d'Art του οίκου Chanel και είναι τώρα συνιδιοκτήτης της G-Star Raw μαζί με το δικό label Billionaire Boys Club, ενώ τα Yeezy του Kanye West έχουν γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα brands υποδημάτων παγκοσμίως.

August 10. #TennisHU inspired by @stansmithonline for @adidasoriginals.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pharrell Williams (@pharrell) στις


Ο Drake συνεργάστηκε με τον οίκο Louis Vuitton στο πλαίσιο της αντρικής συλλογής Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2017 ενώ μετά το βιντεοκλίπ «Hotline Bling», που κυκλοφόρησε το 2015 και σήμερα μετρά περισσότερα από 1.2 δισεκατομμύρια views στο YouTube, εκτόξευσε κατά 105% τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο για το κόκκινο φουσκωτό μπουφάν Moncler το οποίο φορούσε.

 

Για να διαπιστώσει ποιοι ράπερς έχουν σήμερα την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα, το Business of Fashion (BoF) μελέτησε εξώφυλλα, καμπάνιες και συνεργασίες και επέλεξε τους 10 πιο επιδραστικούς. Για το σκοπό χρησιμοποίησε επίσης στοιχεία της πλατφόρμας αναζήτησης Lyst ώστε να αξιολογήσει καλύτερα την επιρροή τους στους καταναλωτές, λαμβάνοντας υπόψη ποια προϊόντα και ποια brands αναζητούν και επιλέγουν οι καταναλωτές με αφορμή τα μουσικά βιντεοκλίπ των συγκεκριμένων ράπερς.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Kanye West και μετά ακολουθεί η Nicki Minaj. Ο Pharrell, ένας από τους ισχυρότερες «αντιπροσώπους» της αντρικής σειράς Chanel, μεγάλος συνεργάτης της Adidas και πλέον συνιδιοκτήτης της G-Star Raw, είναι τρίτος στη λίστα. 

Yeezy Season 1 ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kanye West (@kanyewestt_official) στις


Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες ράπερς έχουν εξίσου ισχυρό εκτόπισμα στα μίντια, κυρίως μέσω της δραστηριότητάς τους στα social media. Οι αναρτήσεις της Nicki Minaj στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε συνδυασμό με τους 83 εκατομμύρια followers (διπλάσιοι από τους 37 εκατομμύρια followers του Drake και οκτώ φορές περισσότεροι από τους 10 εκατομμύρια του Pharrell) έχουν αποφέρει έσοδα άνω των 14 εκατομμυρίων δολαρίων σε brands όπως Chanel, Gucci και Versace, σύμφωνα με το Tribe Dynamics. Βέβαια, η ίδια δεν έχει καταφέρει ακόμη να απογειώσει το ίδιο την δική της σειρά ρούχων, καθώς η K Mart καταγράφει τεράστια πτώση στις πωλήσεις. 

Pants by #AlexanderMcQueen bag by #Chanel Shoe by #Gucci inches by ONIKA TANYA MARAJ. YW ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@nickiminaj) στις


Η Cardi B βρίσκεται στην τέταρτη θέση της λίστας με τους πιο επιδραστικούς ράπερς, παρόλο που μέχρι στιγμής δεν έχει καμία συνεργασία ή καμπάνια με κάποιο brand. Αυτό όμως δεν την εμπόδισε να έχει φτάσει την αξία της στα 4.5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού της «Bodak Yellow» τον περασμένο Ιούνιο έφερε αύξηση 217% στις αναζητήσεις για τις περιβόητες γόβες Christian Louboutin, τις οποίες αναφέρει με τον στίχο «red bottoms, bloody shoes».

Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: «Η πλευρά Θεοδωράκη καλεί την οργανώτρια εταιρεία να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να λήξει η διαμάχη»

Η πλευρά Θεοδωράκη πήρε θέση για τις νομικές ενέργειες από πλευράς Γιώργου Χατζιδάκι, γιου του Μάνου Χατζιδάκι, σε βάρος της εταιρείας παραγωγής
LIFO NEWSROOM