Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα

Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα Facebook Twitter
0

Παρόλο που η αλληλεπίδραση της μόδας με το hip-hop και τη ραπ πρωτοξεκίνησε στη δεκαετία του 1980, τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία έχει αναπτύξει πολύ πιο στενές σχέσεις με την κοινότητα του hip-hop συγκριτικά με κάθε άλλη φορά.

Σαν αποτέλεσμα, οι ράπερς έχουν μετατραπεί κατά κάποιον τρόπο σε πολύ ισχυρούς «πρεσβευτές» πολλών brands, ασκώντας τεράστια επιρροή στις επιλογές των καταναλωτών.

Ο Frank Ocean και ο Kendrick Lamar έχουν συμμετάσχει και γενικά στηρίξει πολλές φορές τις διαφημιστικές καμπάνιες του Calvin Klein. Ο Travis Scott  δούλεψε με τους Alexander Wang και Helmut Lang, ενώ ο A$AP Rocky συνεργάστηκε με τον J.W. Anderson για μια capsule συλλογή και εμφανίστηκε σε διάφορες καμπάνιες του Dior Homme.

Nike boyzzz Vapor max day pulling up on 6.1 #vapormax #kissmyairs @Nikerunning @nikesportswear

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη flame (@travisscott) στις

Ο Pharrell έχει περπατήσει στο catwalk για αρκετά σόου του Métiers d'Art του οίκου Chanel και είναι τώρα συνιδιοκτήτης της G-Star Raw μαζί με το δικό label Billionaire Boys Club, ενώ τα Yeezy του Kanye West έχουν γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα brands υποδημάτων παγκοσμίως.

August 10. #TennisHU inspired by @stansmithonline for @adidasoriginals.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pharrell Williams (@pharrell) στις


Ο Drake συνεργάστηκε με τον οίκο Louis Vuitton στο πλαίσιο της αντρικής συλλογής Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2017 ενώ μετά το βιντεοκλίπ «Hotline Bling», που κυκλοφόρησε το 2015 και σήμερα μετρά περισσότερα από 1.2 δισεκατομμύρια views στο YouTube, εκτόξευσε κατά 105% τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο για το κόκκινο φουσκωτό μπουφάν Moncler το οποίο φορούσε.

 

Για να διαπιστώσει ποιοι ράπερς έχουν σήμερα την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα, το Business of Fashion (BoF) μελέτησε εξώφυλλα, καμπάνιες και συνεργασίες και επέλεξε τους 10 πιο επιδραστικούς. Για το σκοπό χρησιμοποίησε επίσης στοιχεία της πλατφόρμας αναζήτησης Lyst ώστε να αξιολογήσει καλύτερα την επιρροή τους στους καταναλωτές, λαμβάνοντας υπόψη ποια προϊόντα και ποια brands αναζητούν και επιλέγουν οι καταναλωτές με αφορμή τα μουσικά βιντεοκλίπ των συγκεκριμένων ράπερς.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Kanye West και μετά ακολουθεί η Nicki Minaj. Ο Pharrell, ένας από τους ισχυρότερες «αντιπροσώπους» της αντρικής σειράς Chanel, μεγάλος συνεργάτης της Adidas και πλέον συνιδιοκτήτης της G-Star Raw, είναι τρίτος στη λίστα. 

Yeezy Season 1 ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kanye West (@kanyewestt_official) στις


Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες ράπερς έχουν εξίσου ισχυρό εκτόπισμα στα μίντια, κυρίως μέσω της δραστηριότητάς τους στα social media. Οι αναρτήσεις της Nicki Minaj στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε συνδυασμό με τους 83 εκατομμύρια followers (διπλάσιοι από τους 37 εκατομμύρια followers του Drake και οκτώ φορές περισσότεροι από τους 10 εκατομμύρια του Pharrell) έχουν αποφέρει έσοδα άνω των 14 εκατομμυρίων δολαρίων σε brands όπως Chanel, Gucci και Versace, σύμφωνα με το Tribe Dynamics. Βέβαια, η ίδια δεν έχει καταφέρει ακόμη να απογειώσει το ίδιο την δική της σειρά ρούχων, καθώς η K Mart καταγράφει τεράστια πτώση στις πωλήσεις. 

Pants by #AlexanderMcQueen bag by #Chanel Shoe by #Gucci inches by ONIKA TANYA MARAJ. YW ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@nickiminaj) στις


Η Cardi B βρίσκεται στην τέταρτη θέση της λίστας με τους πιο επιδραστικούς ράπερς, παρόλο που μέχρι στιγμής δεν έχει καμία συνεργασία ή καμπάνια με κάποιο brand. Αυτό όμως δεν την εμπόδισε να έχει φτάσει την αξία της στα 4.5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού της «Bodak Yellow» τον περασμένο Ιούνιο έφερε αύξηση 217% στις αναζητήσεις για τις περιβόητες γόβες Christian Louboutin, τις οποίες αναφέρει με τον στίχο «red bottoms, bloody shoes».

Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ελβετία προτείνει επίσημα τον λαρυγγισμό ως υποψήφιο για ένταξη στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

Πολιτισμός / Η Ελβετία προτείνει τον λαρυγγισμό ως υποψήφιο για ένταξη στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

Η Ελβετία έχει τέσσερις επίσημες γλώσσες — γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά και ρομανσικά — αλλά, όπως λέει η καθηγήτρια Nadja Räss, θα έπρεπε να αναγνωριστεί και μια πέμπτη: ο λαρυγγισμός
LIFO NEWSROOM
«Ο Μισάνθρωπος» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπουραζάνα

Πολιτισμός / «Ο Μισάνθρωπος» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπουραζάνα

Με την έμμετρη, αιχμηρή κωμωδία του Μολιέρου «Ο Μισάνθρωπος» θ’ αναμετρηθεί τη χειμερινή σεζόν η ομάδα Aether, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιάννη Μπουραζάνα. Τη μετάφραση υπογράφει η Θεοδώρα Τσάμη, η οποία κρατά και τον ρόλο της Αρσινόης.
LIFO NEWSROOM
Λάνθιμος και ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο από την Παλαιστίνη από αύριο στα σινεμά

Πολιτισμός / Λάνθιμος και ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο από την Παλαιστίνη από αύριο στα σινεμά

Η «Bugonia», καθώς και η νοτιοκορεατική ταινία στην οποία βασίστηκε, το νέο πρωταγωνιστικό όχημα της Σίντνεϊ Σουίνι και το σοκαριστικό «Put your Soul on your Hand and walk», που οδήγησε στη δολοφονία της φωτορεπόρτερ Φάτμα Χασόνα από τον ισραηλινό στρατό, ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λίνα Μενδώνη σε UNESCO για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Καλώ όλα τα κράτη-μέλη να στηρίξουν το αίτημα της Ελλάδας»

Πολιτισμός / Λίνα Μενδώνη σε UNESCO για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Καλώ όλα τα κράτη-μέλη να στηρίξουν το αίτημα της Ελλάδας»

«Πιστεύουμε ακράδαντα πως τα Γλυπτά πρέπει να επανενωθούν στη γενέτειρά τους», τόνισε η υπουργός Πολιτισμού στη Γενική Συνέλευση του οργανισμού
LIFO NEWSROOM
Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πολιτισμός / Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πάνω από 100.000 εκθέματα, ανάμεσά τους ο θησαυρός του Τουταγχαμών, φιλοξενούνται στο μεγαλύτερο μουσείο παγκοσμίως αφιερωμένο αποκλειστικά σε έναν πολιτισμό
LIFO NEWSROOM