Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek

Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek Facebook Twitter
3

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post, η διεύθυνση του περιοδικού Newsweek αποφάσισε να σταματήσει την έντυπη κυκλοφορία, ύστερα από 80 χρόνια παρουσίας.

Το περιοδικό θα είναι διαθέσιμο εξ ολοκλήρου σε ψηφιακή μορφή, ενώ το πρώτο ηλεκτρονικό τεύχος θα είναι έτοιμο από τις αρχές Ιανουαρίου.

Εκτός από τη μετάβαση, θα αλλάξει και η δημοσιογραφική αντίληψη του περιοδικού, καθώς θα είναι διαθέσιμη μόνο μια παγκόσμια έκδοση.

Όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν από τον επόμενο χρόνο το γνωστό περιοδικό, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πληρώσουν τη συνδρομή που προβλέπει το Newsweek και στη συνέχεια να κατεβάσουν το ψηφιακό αρχείο, το οποίο θα μπορεί να το ανοίξει από tablet, e-book reader ή από τον υπολογιστή.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM
Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχω να διαβάσω το Newsweek πολλά χρόνια και έστι δεν μπορώ να κρίνω την τρέχουσα ποιότητα του. Νομίζω όμως ότι η συγκεκριμμένη επιλογή αντανακλά και τη γενικότερη στροφή στην αποκλειστικά ψηφιακή ανάγνωση, πολύ πιό διαδεδομένη στις ΗΠΑ από ότι εδώ.
mentora έχεις δίκιο. Η αλήθεια είναι ότι οι πωλήσεις του δεν ήταν απαραίτητα χαμηλές, αλλά το κόστος για τη (διεθνή) διανομή ήταν δυσβάστακτο και τα διαφημιστικά έσοδα μειωμένα. Δεν είναι τυχαίο ότι "πουλήθηκε" από τη Washington Post το 2010 για μόλις... ένα δολάριο!