Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek

Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek Facebook Twitter
3

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post, η διεύθυνση του περιοδικού Newsweek αποφάσισε να σταματήσει την έντυπη κυκλοφορία, ύστερα από 80 χρόνια παρουσίας.

Το περιοδικό θα είναι διαθέσιμο εξ ολοκλήρου σε ψηφιακή μορφή, ενώ το πρώτο ηλεκτρονικό τεύχος θα είναι έτοιμο από τις αρχές Ιανουαρίου.

Εκτός από τη μετάβαση, θα αλλάξει και η δημοσιογραφική αντίληψη του περιοδικού, καθώς θα είναι διαθέσιμη μόνο μια παγκόσμια έκδοση.

Όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν από τον επόμενο χρόνο το γνωστό περιοδικό, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πληρώσουν τη συνδρομή που προβλέπει το Newsweek και στη συνέχεια να κατεβάσουν το ψηφιακό αρχείο, το οποίο θα μπορεί να το ανοίξει από tablet, e-book reader ή από τον υπολογιστή.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άντι Σακς επέστρεψε και φοράει Rabanne: Όλα όσα ξέρουμε για το «The Devil Wears Prada 2»

TV & Media / Η Άντι Σακς επέστρεψε και φοράει Rabanne: Όλα όσα ξέρουμε για το «The Devil Wears Prada 2»

Με την Αν Χάθαγουεϊ να χορεύει στους δρόμους της Νέας Υόρκης, τη Μέριλ Στριπ να φορά ξανά τα γυαλιά της Μιράντα Πρίστλι και την Έμιλι Μπλαντ να επανέρχεται σε office siren διάθεση, η λατρεμένη ταινία μόδας επιστρέφει σχεδόν 20 χρόνια μετά
LIFO NEWSROOM
«A plague o' both your houses!» - Ο Τραμπ «κόβει» την εκπομπή του Κόλμπερτ και η Σάντρα Ο μίλησε εκ μέρους όλων

TV & Media / «Κατάρα και στους δυο σας!» Ο Τραμπ «κόβει» την εκπομπή του Κόλμπερτ και η Σάντρα Ο μίλησε εκ μέρους όλων

Το ξέσπασμα της ηθοποιού απέναντι στην Paramount και το CBS που αποφάσισαν να «κόψουν» την επιτυχημένη εκπομπή του Στίβεν Κόλμπερτ επειδή τα «έβαλε με τον Τραμπ»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχω να διαβάσω το Newsweek πολλά χρόνια και έστι δεν μπορώ να κρίνω την τρέχουσα ποιότητα του. Νομίζω όμως ότι η συγκεκριμμένη επιλογή αντανακλά και τη γενικότερη στροφή στην αποκλειστικά ψηφιακή ανάγνωση, πολύ πιό διαδεδομένη στις ΗΠΑ από ότι εδώ.
mentora έχεις δίκιο. Η αλήθεια είναι ότι οι πωλήσεις του δεν ήταν απαραίτητα χαμηλές, αλλά το κόστος για τη (διεθνή) διανομή ήταν δυσβάστακτο και τα διαφημιστικά έσοδα μειωμένα. Δεν είναι τυχαίο ότι "πουλήθηκε" από τη Washington Post το 2010 για μόλις... ένα δολάριο!