ΦΩΤΙΕΣ

Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek

Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek Facebook Twitter
3

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post, η διεύθυνση του περιοδικού Newsweek αποφάσισε να σταματήσει την έντυπη κυκλοφορία, ύστερα από 80 χρόνια παρουσίας.

Το περιοδικό θα είναι διαθέσιμο εξ ολοκλήρου σε ψηφιακή μορφή, ενώ το πρώτο ηλεκτρονικό τεύχος θα είναι έτοιμο από τις αρχές Ιανουαρίου.

Εκτός από τη μετάβαση, θα αλλάξει και η δημοσιογραφική αντίληψη του περιοδικού, καθώς θα είναι διαθέσιμη μόνο μια παγκόσμια έκδοση.

Όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν από τον επόμενο χρόνο το γνωστό περιοδικό, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πληρώσουν τη συνδρομή που προβλέπει το Newsweek και στη συνέχεια να κατεβάσουν το ψηφιακό αρχείο, το οποίο θα μπορεί να το ανοίξει από tablet, e-book reader ή από τον υπολογιστή.

3

ΦΩΤΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχω να διαβάσω το Newsweek πολλά χρόνια και έστι δεν μπορώ να κρίνω την τρέχουσα ποιότητα του. Νομίζω όμως ότι η συγκεκριμμένη επιλογή αντανακλά και τη γενικότερη στροφή στην αποκλειστικά ψηφιακή ανάγνωση, πολύ πιό διαδεδομένη στις ΗΠΑ από ότι εδώ.
mentora έχεις δίκιο. Η αλήθεια είναι ότι οι πωλήσεις του δεν ήταν απαραίτητα χαμηλές, αλλά το κόστος για τη (διεθνή) διανομή ήταν δυσβάστακτο και τα διαφημιστικά έσοδα μειωμένα. Δεν είναι τυχαίο ότι "πουλήθηκε" από τη Washington Post το 2010 για μόλις... ένα δολάριο!