ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Οι διαφημίσεις με λεσβίες νύφες που ένα κανάλι αποφάσισε να απαγορεύσει επειδή το πίεσαν ακραία συντηρητικοί

Οι διαφημίσεις με λεσβίες νύφες που ένα κανάλι αποφάσισε να απαγορεύσει επειδή το πίεσαν ακραία συντηρητικοί Facebook Twitter
0

Μετά από πιέσεις από μια ακραία συντηρητική ομάδα, το κανάλι Hallmark έχει αποσύρει διαφημίσεις ιστοσελίδας σχεδιασμού γάμων που απεικόνιζαν δύο νύφες να φιλιούνται.

«Το φιλικό προς την οικογένεια δίκτυο, αφαιρεί τις διαφημίσεις επειδή η διαμάχη ήταν απόσπαση της προσοχής», δήλωσε εκπρόσωπος σε συνέντευξή του το Σάββατο. «Η συζήτηση γύρω από αυτές τις διαφημίσεις, απ' όλες τις πλευρές, αποσπούν την προσοχή από το σκοπό του δικτύου μας, το οποίο είναι να προσφέρουμε ψυχαγωγική αξία», ανέφερε η Molly Biwer, αντιπρόεδρος για τις δημόσιες υποθέσεις και τις επικοινωνίες στο Hallmark.

Λίγες ώρες νωρίτερα είχε ξεσπάσει σάλος καθώς οι συντηρητικοί είχαν φτάσει να απειλούν ακόμη και μποϊκοτάζ το κανάλι και το «βομβάρδιζαν» με μηνύματα διαμαρτυρίας.

 
 

Σε μια συνέντευξη,  η εκπρόσωπος του καναλιού πρόσθεσε: «Το Hallmark δεν πρόκειται ποτέ να είναι διχαστικό. Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε διαμάχες, προσπαθήσαμε πολύ σκληρά να μείνουμε μακριά από κάτι τέτοιο ... θεωρήσαμε ότι ήταν προς το συμφέρον της εταιρείας να αποσύρουμε τα σποτ και να μην συνεχίσουμε να δημιουργούμε διαμάχες».

Η απόφαση ωστόσο προκάλεσε άμεση κριτική στο Twitter. Η παρουσιάστρια Ellen DeGeneres ρώτησε το Hallmark: "Δεν είμαστε σχεδόν στο 2020; Τι έχετε στο μυαλό σας; Παρακαλώ εξηγήστε. Είμαστε όλα τα αυτιά...». Η ηθοποιός Sandra  Bernhard, που έπαιξε έναν από τους πρώτους ανοιχτά αμφισεξουαλικούς χαρακτήρες στην τηλεόραση στο σίριαλ "Roseanne",  επικρίνει την απόφαση του Hallmark.

Η Biwer επιβεβαίωσε ότι μια συντηρητική ομάδα, η One Million Moms, μέλος της American Family Association που υπερασπίζεται την «παραδοσιακή οικογένεια», είχε διαμαρτυρηθεί για τις διαφημίσεις στον Bill Abbott, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Crown Media Family Networks, που είναι η μητρική εταιρεία της Hallmark.

Ο Αbbott φέρεται μάλιστα να δήλωσε πως η διαφήμιση προβλήθηκε κατά λάθος ενώ η απόφαση για να σταματήσει η προβολή της διαφήμισης έκανε την ομάδα που διαμαρτυρήθηκε να γράψει πως χάρη στην παρέμβασή της «το Hallmark Channel θα συνεχίσει να είναι ένα ασφαλές και φιλικό προς την οικογένεια δίκτυο». 

Η Zola, η διαφημιζόμενη εταιρεία είχε υποβάλει έξι διαφημίσεις και τέσσερις από αυτές είχαν ένα ζευγάρι λεσβιών. Αφού η Hallmark απέσυρε τις διαφημίσεις αυτές, αλλά όχι τις δύο με ζευγάρια διαφορετικού φύλου, αποφάσισε να αποσύρει μόνη της και τις υπόλοιπες διαφημίσεις.

«Η μόνη διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων που αποσύρθηκαν και εκείνων που εγκρίθηκαν ήταν ότι οι διαφημίσεις που δεν πληρούσαν τα πρότυπα της Hallmark, περιελάμβαναν ένα φιλί γυναικών», δήλωσε ο Mike Chi, επικεφαλής μάρκετινγκ της Zola και τόνισε πως η Hallmark ενέκρινε τα σποτ με τα άλλα ζευγάρια τα οποία επίσης αντάλλαζαν φιλιά.

TV & Media
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM