Ο τετραπληγικός συγγραφέας Στρατής Γαλανός καταγγέλλει τον αποκλεισμό του από γνωστό τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1

Ο τετραπληγικός συγγραφέας Στρατής Γαλανός καταγγέλλει τον αποκλεισμό του από γνωστό τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 Facebook Twitter
Φωτ. Στρατής Γαλανός
0

Σε μία πρωτοφανή καταγγελία προχώρησε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο συγγραφέας και τετραπληγικός εκ γενετής, Στρατής Γαλανός.

Ο γνωστός συγγραφέας, κατήγγειλε συγκεκριμένα πως αποκλείστηκε η συμμετοχή του από το παιχνίδι γνώσεων του ΑΝΤ1 «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», με εξαιρετικά άσχημο και προσβλητικό - όπως υποστηρίζει -  τρόπο.

Μέσα από ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ανέφερε πως σκέφτηκαν να δηλώσουν συμμετοχή με μία φίλη του, ωστόσο όταν επικοινώνησε με την παραγωγή για να δηλώσει τη συμμετοχή τους, η υπεύθυνη είπε «έχετε δει σε άλλα τηλεοπτικά παιχνίδια να παίζουν ΑμεΑ; Όχι».

Στη συνέχεια όπως περιγράφει, προκειμένου να μην κοινοποιηθεί το θέμα, τους κάλεσαν για να κάνουν γύρισμα, όπου και εκεί υπήρξαν προβλήματα και καμία διάθεση βοήθειας ή μεταξύ τους συνεργασίας, από την πλευρά της παραγωγής.

«Και ποιος δεν θα το ήθελε; Μια φίλη από την Ικαρία, η Μαρία Ράπτη MAria RApti, είχε την ιδέα να πάμε να παίξουμε παρέα στο γνωστό τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1, σε κάποιο κυριακάτικο επεισόδιο για δύο συμπαίκτες. Όταν όμως επικοινώνησε με την παραγωγή για να δηλώσει τη συμμετοχή μας, η υπεύθυνη στράβωσε. «Έχετε δει σε άλλα τηλεοπτικά παιχνίδια να παίζουν ΑΜΕΑ; ΟΧΙ!», αυτή ήταν η απάντησή της», ανέφερε αρχικά ο Στρατής Γαλανός στην ανάρτησή του.

«Η φίλη μου αντέδρασε έντονα και διαμαρτυρήθηκε απειλώντας να κοινοποιήσει το θέμα, με αποτέλεσμα οι υπεύθυνοι του σταθμού να υπαναχωρήσουν επιρρίπτοντας την ευθύνη στην συγκεκριμένη υπάλληλο. Εχθές λοιπόν μας κάλεσαν να δώσουμε συνέντευξη και να εξοικειωθούμε με τον χώρο των γυρισμάτων. Αγκαζάρισα τον αδερφό μου να με μεταφέρει ως το στούντιο Kapa στα Σπάτα παίρνοντας άδεια από τη δουλειά του. Φτάνουμε ως εκεί, το πλατό, μια μεγάλη εξέδρα, δεν ήταν ακριβώς προσβάσιμο για αμαξίδια, υπήρχαν πέντε σκαλοπάτια και φυσικά καμία πρόβλεψη για ράμπα», συμπλήρωσε.

«Παρόλα αυτά ο αδερφός μου με ανέβασε και βρεθήκαμε μπροστά στις κονσόλες του παιχνιδιού. Άλλο πρόβλημα παρουσιάστηκε τότε: οι καρέκλες των παικτών είναι υπερυψωμένες και δεν υπήρχε τρόπος να καθίσω σ’ αυτές. Δήλωσα ότι δεν έχω κανένα θέμα να παίξω καθισμένος στο αμαξίδιο. Ούτε αυτό όμως έγινε δεκτό με την αιτιολογία ότι θα χαλούσε το πλάνο. Αντιπρότεινα να τοποθετηθεί το αμαξίδιο σε κάποιο ελαφρά υπερυψωμένο βάθρο ή πόντιουμ ώστε να έρθουμε στο ίδιο ύψος. Το αρνήθηκαν χωρίς κάποιον πειστικό λόγο κι έτσι, με εύσχημο τρόπο με απέκλεισαν από το παιχνίδι», συνέχισε.

«Αυτά τα ωραία συμβαίνουν στην ελληνική τηλεόραση εν έτει 2025, έχω μάλιστα την εντύπωση ότι μόνο εδώ θα μπορούσε να προκύψει μια τέτοια κατάσταση. Πολύ μελάνι έχει χυθεί στις μέρες μας για την ομοφοβία ή τον μισογυνισμό, και δικαίως, ο αποκλεισμός των αναπήρων όμως θεωρείται περίπου φυσιολογικός και αυτονόητος και κανενός το αυτί δεν ιδρώνει. Δεν συνηθίζω να το ζητώ αυτό από τους διαδικτυακούς μου φίλους και το γνωρίζετε όλοι, θα παρακαλούσα όμως κατ’ εξαίρεσιν να το κοινοποιήσετε, ελλείψει φιλότιμου και ευαισθησίας, το κράξιμο είναι το μόνο που μπορεί να αποδώσει καρπούς», κατέληξε.

 
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Άγγελος Παπαδημητρίου ανάγει το κοινό γούστο σε καλλιτεχνική χειρονομία μεγάλης δυναμικής 

Εικαστικά / Το νέο έργο του Άγγελου Παπαδημητρίου είναι ένα εικονοστάσι για τα όνειρά μας

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης επιστρέφει με ένα νέο έργο-εγκατάσταση στην Πινακοθήκη του Μουσείου Βορρέ, έναν χαιρετισμό στην Ελλάδα της Κάλλας και του Καβάφη, του Αττίκ και της Στέλλας Γκρέκα· μιας εποχής μεγάλης ευαισθησίας που έχει πια χαθεί.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ