LIVE!

Μποϊκοτάζ; Σαμποτάζ!

Μποϊκοτάζ; Σαμποτάζ! Facebook Twitter
0

Μια ιδιότυπη μάχη μαίνεται αυτές τις μέρες στις σελίδες του facebook. Σε μια απόπειρα να μποϊκοτάρουν του CD που πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στις γιορτές με τις ερμηνείες των παικτών που συμμετέχουν στο δημοφιλές show X Factor, μερικοί χρήστες του facebook δημιούργησαν μια σελίδα που παροτρύνει τον κόσμο να αγοράσει, αντ' αυτού, το single των Rage Against the Machine "Killing in the name of".

Η κίνηση στοχεύει στο να ρίξει από την κορυφή των Βρετανικών charts, το CD του δημοφιλούς τηλεοπτικού show. To σκεπτικό των δημιουργών συνοψίζεται στην φράση "βαρεθήκατε άλλη μια καραόκε ερμηνεία του Simon Cowell; Γιατί δεν αγοράζουμε όλοι μαζικά το "Killing in the Name of" για να διαμαρτυρηθούμε στην μονοτονία του X Factor;" Να σημειωθεί πως το Christmas Hit είναι ένας θεσμός στη Μεγάλη Βρετανία και επενδύονται τεράστια ποσά κάθε χρόνο σε διάφορα κομμάτια που θεωρούνται υποψήφια γι' αυτό τον τίτλο.

To group έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής πάνω από μισό εκατομμύριο χρήστες καθώς και πάρα πολλές προσωπικότητες από το χώρο της μουσικής βιομηχανίας -μεταξύ των οποίων και ο κιθαρίστας των RATM, Tom Morello- που υποστηρίζουν την καμπάνια εκτός facebook, ενώ -όλως περιέργως- η εν λόγω σελίδα εμφανίζεται και εξαφανίζεται σε άτακτα χρονικά διαστήματα. Γεγονός που έχει κάνει πολλούς fans της να μιλούν για σαμποτάζ της καμπάνιας από τον ίδιο τον Cowell.

0

LIVE!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM