Το CNN θα σταματήσει την υπερβολική χρήση του μηνύματος «ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ»

CNN cutting back on over-hyping everything as "breaking news" Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Το CNN θέλει να σταματήσει την υπερβολική χρήση του μηνύματος «έκτακτων ειδήσεων». 

Σε ένα εταιρικό υπόμνημα που εστάλη στους εργαζόμενους από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Chris Licht, ζητείται από τους δημοσιογράφους και τους παραγωγούς να περιορίσουν τη χρήση του μηνύματος "breaking news" - «έκτακτη είδηση», καθώς συσσωρεύονται παράπονα πως το νόημά του «έχει χαθεί για το κοινό».


Ο Licht τόνισε πως το ειδησεογραφικό κανάλι πρέπει να λέει την αλήθεια, και πως στην εποχή των «ατέλειωτων προσπαθειών για εντυπωσιασμό», πρέπει να επιστρέψουν στις ρίζες τους, ενημερώνοντας χωρίς να προκαλουν ανησυχία στους τηλεθεατές. 


Σύμφωνα με το Axios, η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η νέα διοίκηση θέλει να μειώσει τα προγράμματα πολιτικών - κομματικών θέσων, θέτοντας ως προτεραιότητα την παραδοσιακή δημοσιογραφία. 

Για να επιτευχθεί αυτό, ο επικεφαλής του γραφείου, Sam Feist, ανέλαβε να δώσει νέες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το τι συνιστά έκτακτη είδηση, για τον σταθμό, το ύφος και το περιεχόμενό του. 


Όπως συνόψισε ο Licht, το 24ωρο ειδησεογραφικό κανάλι πρέπει να παραμείνει «ενεργό, σχετικό και σεβαστό» - και ίσως, ένας τρόπος για να ξανακερδίσει ο σταθμός τηλεθεατές είναι να μην υπερτονίζονται όλα όσα παρουσιάζονται στην οθόνη. 

Με πληροφορίες από Axios και New York Times

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM