Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων: «Το γεγονός είναι σοβαρό, ψάχνουμε την αιτία, οι δύο αμαξοστοιχίες απείχαν 1.000 μέτρα»

ΟΣΕ: «Τα τρένα ήταν σε απόσταση 1000 μέτρων» λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinissi
0

Ο Παναγιώτης Τερεζάκης, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ αναφέρθηκε στην παρ' ολίγον σύγκρουση των τρένων την Παρασκευή.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι ο κ. Τερεζάκης υποστήριξε: «Στο τμήμα από Αθήνα έως Τρεις Γέφυρες υπάρχει μονή γραμμή λόγω των έργων της πρόσφατης εργολαβίας για την υπογειοποίηση. Απο Τρεις Γέφυρες έως Αγίους Αναργύρους έχουμε κανονική σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση. Στη μονή γραμμή η κίνηση των τρένων γίνεται ακολουθώντας τον γενικό κανονισμό κυκλοφορίας, όπου ο σταθμάρχης δίνει την κίνηση κατόπιν συνεννόησης με τον σταθμάρχη του Συντονιστικό Κέντρο Αχαρνών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμάρχης του ΣΚΑ δεν ενήργησε κατά τα προβλεπόμενα. Αυτό είναι κάτι που διευρενάται.  Ο συγκεκριμένος τέθηκε σε αργία και διαθεσιμότητα, δηλαδή 30 ημέρες εκτός υπηρεσίας με στέρηση μισθού και στη συνέχεια απολογία και πειθαρχικό. Περιμένουμε την επίσημη απολογία του εντός εβδομάδας».

Και συνέχισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ εξηγώντας πώς αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή η σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών: «Δεν αντελήφθη (σσ ο σταθμάρχης του ΣΚΑ) ότι η Αθήνα είχε διώξει τρένο. Επειδή όμως έγιναν οι ραδιοεπικοινωνίες των σταθμαρχών με το ΣΚΑ αλλά και οι μηχανοδηγοί αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει αντικρουόμενη εντολή, το τρένο που ήταν να αναχωρήσει από τους Αγίους Αναργύρους κινήθηκε για 150 μέτρα και σταμάτησε περίπου 500 μέτρα πριν μπει στην μονογράμμιση. Το δε τρένο από την Αθήνα, σταμάτησε περίπου 500 μέτρα πριν τελειώσει η μονή γραμμή. Η απόσταση των δύο τρένων ήταν περίπου 1000 μέτρα, ενώ και η ταχύτητα τους μικρή. Το γεγονός είναι σοβαρό και αντιμετωπίζεται ως τέτοιο. Ψάχνουμε για να βρούμε την αιτία.  Ο γενικός κανονισμός είναι ο ίδιος και τηρήθηκε κατά γράμμα. Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας».

Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων: «Το γεγονός είναι σοβαρό, ψάχνουμε την αιτία, οι δύο αμαξοστοιχίες απείχαν 1.000 μέτρα» Facebook Twitter
Το δέντρο που μπήκε στην καμπίνα του μηχανοδηγού / Φωτ: Facebook

Εις ό,τι αφορά το περιστατικό με το δέντρο που σφήνωσε στο παρμπρίζ τρένου μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ υποστήριξε: «Ήταν ένα απο τα 2.000 καμένα δέντρα που βρίσκονται κατά μήκος της γραμμής από το Μενίδι στην Οινόη. Έχουμε ξεκινήσει τις κοπές. Εχουν προτεραιοποιηθεί τα πιο επικίνδυνα. Ηταν το επόμενο. Εχουν κοπεί 1500 δέντρα. Η διεύθυνση πρασίνου που θα δημιουργηθεί θα είναι μια κεντρική υπηρεσία που θα συντονίζει την κοπή και τον έλεγχο της βλάστησης σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στα Σεπόλια: Επιβεβαιώνει ο ΟΣΕ, σε αργία ο σταθμάρχης

Ελλάδα / Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στα Σεπόλια: Επιβεβαιώνει ο ΟΣΕ, σε αργία ο σταθμάρχης

Η επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ - Οι δύο αμαξοστοιχίες ακινητοποιήθηκαν 500 μέτρα πριν μπουν σε μονή γραμμή - Στο παρά ένα αποφεύχθηκε σύγκρουση της αμαξοστοιχίας που εκινείτο προς αεροδρόμιο με άλλη αμαξοστοιχία που ερχόταν Αθήνα από Κιάτο - Η ανακοίνωση του ΟΣΕ
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΑΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΦΕΣΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Ελλάδα / Μάτι: «Οι ΟΤΑ ασκούν εφέσεις» κατήγγειλε ο Σύλλογος Θανόντων και Εγκαυματιών - «Αποσυρόμαστε άμεσα» απαντούν

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Πιερρακάκη με Νίκο Χαρδαλιά και δημάρχους Ραφήνας και Μαραθώνα, αποσύρονται οι εφέσεις για Μάτι και Μάνδρα
LIFO NEWSROOM
Ποιος είναι ο Χρήστος Μαυρίκης: Από τα «ΚΑΦΑΟ» των υποκλοπών στην απόπειρα δωροδοκίας αεροπαγίτη

Ελλάδα / Ποιος είναι ο Χρήστος Μαυρίκης: Από τα «ΚΑΦΑΟ» των υποκλοπών στην απόπειρα δωροδοκίας αεροπαγίτη

Γνωστός από τη δεκαετία του 1990 για τον ρόλο του στο σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, ο Χρήστος Μαυρίκης βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα, αυτή τη φορά μετά τη σύλληψή του για φερόμενη απόπειρα δωροδοκίας ανώτατου δικαστικού
LIFO NEWSROOM