Ζούκερμπεργκ για δισεκατομμυριούχους: Σε κανέναν δεν αξίζει να έχει τόσα χρήματα

Ζούκερμπεργκ για δισεκατομμυριούχους: Σε κανέναν δεν αξίζει να έχει τόσα χρήματα Facebook Twitter
EPA
1

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο πέμπτος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, δήλωσε ότι κατανοεί το σκεπτικό του Μπέρνι Σάντερς ο οποίος υποστηρίζει ότι οι δισεκατομμυριούχοι δεν πρέπει να υπάρχουν. 

«Δεν ξέρω αν μπορώ να ορίσω κάποιο όριο στο πόσα χρήματα πρέπει να έχει κάποιος, αλλά σε ένα βαθμό σε κανέναν δεν αξίζει να έχει τόσα», δήλωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε ένα εταιρικό ιβέντ την Πέμπτη, απαντώντας σε εργαζόμενο που τον κάλεσε να σχολιάσει τις απόψεις Σάντερς. Η περιουσία του ιδρυτή του Facebook αγγίζει, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, τα 70 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είχε στο παρελθόν δεσμευθεί να διαθέσει το 99% των μετοχών του Facebook που κατέχει. «Πιστεύω πως όταν κάνεις κάτι καλό πρέπει να ανταμείβεσαι, αλλά πιστεύω πως κάποιος πλούτος που σωρεύεται, σωρεύεται χωρίς λόγο», είπε ο ιδρυτής του Facebook. 

Σε μια μάλλον ασυνήθιστη κίνηση ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ αποφάσισε τη ζωντανή μετάδοση τη συνάντησης που είχε με τους εργαζόμενους της εταιρείας, γεγονός που γνωστοποίησε μέσα από τη σελίδα του στο Facebook.

Σχετικά με την Ελίζαμπεθ Γουόρεν, επίσης υποψήφια για το χρίσμα των Δημοκρατικών, Ζούκερμπεργκ ανέφερε: «ας προσπαθήσουμε να μην την ανταγωνιζόμαστε άλλο» για να προσθέσει ότι προτιμά να εκλεγεί κάποιος, ακόμα και αν διαφωνεί πλήρως μαζί του, κάτι που στην περίπτωση της Γουόρεν δεν ισχύει, παρά να μην έχει την ευκαιρία να πει αυτά που σκέφτεται. 

Νωρίτερα φέτος η Γουόρεν είχε προτείνει την διάλυση σε μικρότερες εταιρείες τεχνολογικών κολοσσών όπως το Facebook, η Amazon και η Google. 

Με πληροφορίες από CNN

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια