Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη

Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη Facebook Twitter
0

Γυναίκες -με αυτό που στο χώρο της μόδας θεωρείται «ατέλειες» - επιστράτευσε η Κιμ Καρντάσιαν για τη διαφήμιση των νέων αρωμάτων της, KKW II και KKW III. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρεία της δημοσιεύει κοντινές, αρκετές γυμνές, φωτογραφίες γυναικών με περιττά κιλά, ραγάδες και κυτταρίτιδα.  

Είναι μια μεγάλη αντίθεση σε σχέση με τις αψεγάδιαστες φωτογραφίες της Καρντάσιαν που έχουμε συνηθίσει, σημειώνει το Glamour συμπληρώνοντας πως αυτό δεν είναι κάτι το αρνητικό.

Η προώθηση των προϊόντων της Κιμ Καρντάσιαν έχει συνδεθεί με την ίδια. Στο σχέδιο του μπουκαλιού του KKW Body έχουν κυριολεκτικά αποτυπωθεί οι διάσημες καμπύλες της. 

Όταν αποκαλύφθηκε το διάσημο μπουκάλι αρώματος, πολλοί έφεραν αντιρρήσεις ενάντια στα μη ρεαλιστικά ιδανικά ομορφιάς που απεικόνιζε, σε βαθμό που μια body-positive blogger αναδιαμόρφωσε εκ νέου την καμπάνια προβολής του ώστε να στηλιτεύσει τα «αψεγάδιαστα» σώματα. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Introducing TWO new #KKWBODY Fragrances launching this Friday, 11.02 at 12PM PST at KKWFRAGRANCE.COM #KKWFRAGRANCE

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY II & III launch this Friday, 11.02 at 12PM PST only at KKWFRAGRANCE.COM #KKWFRAGRANCE

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

«Σταματήστε να προσπαθείτε να είστε τέλειοι γιατί, είστε ήδη» ανέφερε η κριτική. «Σήμερα, αυτή τη στιγμή, το σώμα μου είναι τόσο καλό όσο μπορεί. Δεν μπορεί να αλλάξει σήμερα και αύριο μπορεί να είναι διαφορετικό αλλά και πάλι θα είναι τέλειο. Δεν υπάρχει σώμα καλύτερο από το επόμενο. Δεν υπάρχει τέλειο σώμα» αναφέρει σε άλλο σημείο. 

Το μήνυμα έφτασε με σαφήνεια στην Καρντάσιαν που μίλησε πρόσφατα για το πώς επέλεξε τα μοντέλα της και πώς οι αναδιαμορφώσεις της καμπάνιας που κυκλοφορούν ευρέως στο ίντερνετ έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις της. 

«Μιλούσα σε κάποιους φίλους μου και είδα δυο άλλους φίλους μου να εμπνέονται από την καμπάνια του αυθεντικού KKW Body και σκέφτηκα 'Ξέρεις κάτι; Δεν πρόκειται πάντα για το σώμα μου'», εξήγησε.

«Το μπουκάλι έχει προφανώς το σχήμα του σώματός μου, αλλά πάντα θαύμασα και αγαπούσε τις γυναίκες με αυτοπεποίθηση ανεξάρτητα από το σχήμα τους ή το μέγεθός τους.»

Αποκάλυψε επίσης πως πολλές από τις γυναίκες δεν ήταν επαγγελματίες μοντέλα, αλλά είχαν αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό για τη συμμετοχή τους στην καμπάνια. 

Το μήνυμά της δεν χωράει παρερμηνείες, υποστηρίζει το Glamour. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

«Να έχετε αυτοπεποίθηση στο σώμα σας, νομίζω πως πάντα προωθούσα αυτό το μήνυμα» είπε. «Στα περιοδικά πάντα κοίταζα όσες ήταν υπερβολικά ψηλές και αδύνατες, και δεν ένιωθα πως είχε κάτι που αντιπροσώπευε τις καμπύλες του σώματός μου που μεγάλωναν. Και έτσι, ήθελα να κάνω μια καμπάνια που θα υποστηρίζει τις γυναίκες όλων των σωμάτων να νιώθουν άνετα με τους εαυτούς τους»

Η Καρντάσιαν, που η ίδια έχει πέσει θύμα body shaming, αναφέρει πως οι εμπειρίες αυτές σίγουρα έπαιξαν ρόλο στις αποφάσεις της. «Σε φωτογραφίζει ένας παπαράτσι και εσύ έχεις κυτταρίτιδα, κάτι που ξέρετε πως έχει συμβεί σε εμένα στο παρελθόν, και αυτή η φωτογραφία  φιγουράρει στα εξώφυλλα των περιοδικών με τίτλους όπως 'Το χειρότερο σώμα της εβδομάδας' και 'Κοιτάξτε πόσο άσχημη είναι'». 

Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη Facebook Twitter

«Πονάει την ψυχή σου να βλέπεις πράγματα όπως αυτά και βλέπω πως συμβαίνει σε πολλές γυναίκες ακόμα. Δεν πίστεψα ποτέ πως κάτι τέτοιο είναι δίκαιο» αναφέρει η Καρντάσιαν προσθέτοντας πως πραγματικά ήθελε να δείξει στους ανθρώπους πως μπορούν να είναι όμορφοι ανεξάρτητα από το αν έχουν ραγάδες ή κυτταρίτιδα. 

Οι αντιδράσεις στην καμπάνια ήταν έντονες και κυρίως θετικές, αναφέρει το Glamour. Ένας σχολιαστής στο Instagram επικρότησε τις επιλογές της Καρντάσιαν. «Έχω αγαπήσει αυτή την καμπάνια. Σε ευχαριστώ που διαδίδεις το body positivity Κιμ» αναφέρει, ενός κάποιος άλλος έγραψε πως νιώθει χαρά για το ότι τα σώματα αυτά μοιάζουν με καθημερινών ανθρώπων. 

Δεν είμαστε σίγουροι αν έχουμε γίνει μάρτυρες της τελευταίας φοράς όπου η Καρντάσιαν διαφήμισε τα ίδια της τα προιόντα, σχολιάζει το Glamour προσθέτοντας πως η αλλαγή αυτή είναι ευπρόσδεκτη και αναζωογονητική. Τα δυο νέα αρώματα θα είναι διαθέσιμα για διαδικτυακή αγορά από τις 2 Νοεμβρίου και θα κοστίζουν εξήντα δολάρια. 



Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεχασμένη συνέντευξη του Τζον Λένον προβάλεται ξανά μετά από 50 χρόνια

Πολιτισμός / «Με παρακολουθούν»: Η ξεχασμένη συνέντευξη του Τζον Λένον που βρέθηκε 50 χρόνια μετά

Μια συνέντευξη του Τζον Λένον που χάθηκε για 50 χρόνια, όπου μιλά για την παρακολούθηση από την κυβέρνηση Νίξον και αποκαλύπτει σκέψεις για τη μουσική και τη ζωή του, προβάλλεται στο Boom Radio για τα 85α γενέθλιά του
LIFO NEWSROOM
To Χειμερινό Αυγό Φαμπερζέ αναμένεται να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε δημοπρασία

Πολιτισμός / To Χειμερινό Αυγό Φαμπερζέ αναμένεται να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε δημοπρασία

Ο οίκος Christie's το κατατάσσει στις πιο πολυτελείς αυτοκρατορικές δημιουργίες των Φαμπερζέ. Το σχεδίασε μια γυναίκα και δικαίως η προσθήκη του σε οποιαδήποτε συλλογή θεωρείται ανεκτίμητη.
LIFO NEWSROOM
Μια καλόψυχη Α.Ι. κι ένας αλαφροΐσκιωτος σκύλος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Μια ταινία τρόμου με πρωταγωνιστή ένα σκύλο, Τζάρεντ Λέτο αλλά και Έμα Τόμσον από αύριο στα σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ντόλι Πάρτον: Η αδελφή της ζητά προσευχές για την υγεία της βασίλισσας της country

Πολιτισμός / Ντόλι Πάρτον: Η αδελφή της ζητά προσευχές για την υγεία της βασίλισσας της country

Η Ντόλι Πάρτον αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας και αναβάλει τη μεγάλη της περιοδεία στο Λας Βέγκας. Η αδελφή της ζητά προσευχές από τους θαυμαστές, ενώ η τραγουδίστρια παραμένει αισιόδοξη πως «ο Θεός απλώς της ζητά να επιβραδύνει»
LIFO NEWSROOM
Τέιλορ Σουίφτ: Eκτός υποψηφιοτήτων στα Grammy για πρώτη φορά μετά από 18 χρόνια

Πολιτισμός / Τέιλορ Σουίφτ: Η απάντησή της στα σχόλια για το νέο της άλμπουμ

«Ο καθένας έχει δικαίωμα να νιώθει ακριβώς όπως θέλει, ο στόχος μας ως καλλιτέχνες είναι να λειτουργούμε σαν καθρέφτης», αναφέρει για τα σχόλια που απέσπασε το νέο της άλμπουμ, «The Life of a Showgirl»
LIFO NEWSROOM
Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Πολιτισμός / Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Ο αντισυμβατικός Ιάπωνας που εξυμνεί την avant-garde αισθητική μέσα από υπερμεγέθεις, ασύμμετρες σιλουέτες και τη διαχρονική του αφοσίωση στο μαύρο, συνεχίζει στα 82 του χρόνια να παλεύει «θυμωμένος αλλά ακούραστος» για την ουσία και την αλήθεια της μόδας
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM