Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Ο δρόμος άνοιξε. Μην φοβάστε» - Η πρώτη ανάρτηση μετά τις καταγγελίες

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Ο δρόμος άνοιξε. Μην φοβάστε» - Η πρώτη ανάρτηση μετά τις καταγγελίες Facebook Twitter
0

«Ζητώ από όλους εσάς να παίρνετε θέση», ανέφερε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου στην πρώτη της δημόσια παρέμβασή μετά την καταγγελία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη που πραγματοποίησε με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και τη Λένα Δροσάκη. 

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, συνόδευσε την ανάρτησή της στο Instagram με φωτογραφίες του αγάλματος «Στην Ελληνίδα Γυναίκα», της γλύπτριας Μαίρης Ι. Παπακωνσταντίνου, που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της Αθήνας. «Πριν πάρω την απόφαση να μιλήσω στάθηκα μπροστά σ' αυτό το άγαλμα που τόσες φορές έχω προσπεράσει βιαστικά και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην επιτρέψω ποτέ ξανά σε κανένα να κακοποιήσει με κανένα τρόπο το παιδί καμιάς μάνας», έγραψε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου. 

«Ζητώ να ανοίξει ο διάλογος για την εξέλιξη του νομικού πλαισίου που αφορά στον σεβασμό της προσωπικότητας, του φύλου, την εθνικότητας και του δικαιώματος στην διαφορετικότητα όλων των ανθρώπων. Ζητώ την άμεση και εύκολη πρόσβαση στα θεσμικά εργαλεία εκείνα που θα με προστατεύουν όταν κάποιος στον χώρο εργασίας μου παραβιάζει την προσωπικότητα μου με οποιοδήποτε τρόπο ή με κακοποιεί ψυχολογικά ή σωματικά. Όχι μόνο στο θέατρο, αλλά σε όλους τους χώρους εργασίας, ακόμα και στο οικογενειακό περιβάλλον», συνεχίζει. 


«Ζητώ να βάλουμε κανόνες και όρια και να διευρύνουμε το χρονικό πλαίσιο που κάποιος έχει στη διάθεσή του για να καταγγείλει τον δυνάστη του. Ζητώ να συμφωνήσουμε πως οι έννοιες έχουν για όλους το ίδιο νόημα για να μπορούμε να μιλάμε την ίδια γλώσσα μιας και απ' ότι φαίνεται μέχρι και το "όχι" για κάποιους σημαίνει λανθασμένα "ίσως", ακόμα και "ναι"» και συνεχίζει γράφοντας «Το ΟΧΙ σημαίνει ΟΧΙ».

«Ζητώ κανόνες που θα επιβάλλουν τον σεβασμό στην εργαζόμενη μητέρα, ειδικά στις περιόδους της κύησης και της λοχείας. Ζητώ τα αυτονόητα. Το θέατρο χρειάζεται φως και ήθος. Και η ελευθερία αρετή και τόλμη. Ο δρόμος άνοιξε. Μην φοβάστε. Ο φόβος είναι το αντίθετο της αγάπης. Αν έχεις υπάρξει θύμα μίλησε γι' αυτό που σου συνέβη. Όχι μόνο για να τιμωρηθεί ο θύτης και για να σταματήσεις την πορεία του. Η τόλμη σου θα είναι αυτή που θα σταματήσει όποιον σκεφτεί να γίνει ένας από εκείνους», γράφει η Πηνελόπη Αναστασοπούλου. 

«Ζητώ ανθρωπιά, συμπόνια και διαφάνεια. Ζητώ από όλους εσάς να παίρνετε θέση όταν γίνεστε μάρτυρες κακοποίησης ή εκμετάλλευσης. Προς τους αρμόδιους φορείς που διαμορφώνουν τις ζωές μας: Εκλιπαρώ να αναθεωρήσουν τους νόμους που δεν βοηθούν τα θύματα να μιλήσουν αλλά αντιθέτως διευκολύνουν τους θύτες να λουφάζουν», καταλήγει χαρακτηριστικά. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Βίλα Γκέτι: Παρουσίαση για την παραγωγή αρώματος στην Πύλο στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού

Πολιτισμός / Μια αρχαιολόγος έχει βρει πώς μύριζαν τα αρώματα στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού. Θα μιλήσει για αυτό σε μια διάλεξη

Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο - Βίλα Γκέτυ και αποτελεί μέρος της περιοδικής έκθεσης «The Kingdom of Pylos», την πρώτη μεγάλη έκθεση στη Βόρεια Αμερική αφιερωμένη στον Μυκηναϊκό πολιτισμό.
LIFO NEWSROOM
Ο Γούντι Άλεν θυμάται τη Νταϊάν Κίτον

Πολιτισμός / Ο Γούντι Άλεν αποχαιρετά τη Νταϊάν Κίτον

«Με την πάροδο του χρόνου έκανα ταινίες για ένα μόνο κοινό, τη Νταϊάν Κίτον. Δεν διάβασα ποτέ καμία κριτική για τη δουλειά μου και με ενδιέφερε μόνο η γνώμη της Κίτον», γράφει ο Άλεν σε κείμενό του, αφιερωμένο στην Αμερικανίδα ηθοποιό
LIFO NEWSROOM
Άννα Κυριακού: Από τη Finos Films και το Εθνικό Θέατρο έως τη «θεία Μπεμπέκα» στις «Τρεις Χάριτες»

Πολιτισμός / Άννα Κυριακού: Από τη Finos Films και το Εθνικό Θέατρο έως τη «θεία Μπεμπέκα» στις «Τρεις Χάριτες»

Στο Εθνικό Θέατρο, όπου υπήρξε μέλος για πάνω από 20 χρόνια, πρωταγωνίστησε σε 34 έργα, από την Ηλέκτρα και τον Πειρασμό του Ξενόπουλου, έως τον Οθέλλο και τη Λυσιστράτη
LIFO NEWSROOM
Μία Φάροου: Απέτισε φόρο τιμής στη Νταϊάν Κίτον παρά τη στήριξή της στον Γούντι Άλεν

Πολιτισμός / Μία Φάροου: «Ήταν ένα σπάνιο άτομο» - Απέτισε φόρο τιμής στη Νταϊάν Κίτον παρά τη στήριξή της στον Γούντι Άλεν

Το μήνυμα της έρχεται μετά την απόφαση της Νταϊάν Κίτον να υπερασπιστεί δημόσια τον Γούντι Άλεν, εν μέσω κατηγοριών για σεξουαλική κακοποίηση της κόρης τους
LIFO NEWSROOM
Κολοσσαίο: Τούνελ 2.000 ετών που χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά οι αυτοκράτορες, ανοίγει για το κοινό

Πολιτισμός / Κολοσσαίο: Τούνελ 2.000 ετών που χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά οι αυτοκράτορες, ανοίγει για το κοινό

Γνωστό ως «Διάδρομος του Κόμμοδου», το τούνελ μήκους 55 μέτρων κατασκευάστηκε κάτω από το αμφιθέατρο, ώστε οι αυτοκράτορες και οι εκλεκτοί τους καλεσμένοι να φτάνουν στις αυτοκρατορικές θέσεις χωρίς να αναμειγνύονται με το πλήθος
LIFO NEWSROOM