Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Ο δρόμος άνοιξε. Μην φοβάστε» - Η πρώτη ανάρτηση μετά τις καταγγελίες

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Ο δρόμος άνοιξε. Μην φοβάστε» - Η πρώτη ανάρτηση μετά τις καταγγελίες Facebook Twitter
0

«Ζητώ από όλους εσάς να παίρνετε θέση», ανέφερε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου στην πρώτη της δημόσια παρέμβασή μετά την καταγγελία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη που πραγματοποίησε με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και τη Λένα Δροσάκη. 

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, συνόδευσε την ανάρτησή της στο Instagram με φωτογραφίες του αγάλματος «Στην Ελληνίδα Γυναίκα», της γλύπτριας Μαίρης Ι. Παπακωνσταντίνου, που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της Αθήνας. «Πριν πάρω την απόφαση να μιλήσω στάθηκα μπροστά σ' αυτό το άγαλμα που τόσες φορές έχω προσπεράσει βιαστικά και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην επιτρέψω ποτέ ξανά σε κανένα να κακοποιήσει με κανένα τρόπο το παιδί καμιάς μάνας», έγραψε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου. 

«Ζητώ να ανοίξει ο διάλογος για την εξέλιξη του νομικού πλαισίου που αφορά στον σεβασμό της προσωπικότητας, του φύλου, την εθνικότητας και του δικαιώματος στην διαφορετικότητα όλων των ανθρώπων. Ζητώ την άμεση και εύκολη πρόσβαση στα θεσμικά εργαλεία εκείνα που θα με προστατεύουν όταν κάποιος στον χώρο εργασίας μου παραβιάζει την προσωπικότητα μου με οποιοδήποτε τρόπο ή με κακοποιεί ψυχολογικά ή σωματικά. Όχι μόνο στο θέατρο, αλλά σε όλους τους χώρους εργασίας, ακόμα και στο οικογενειακό περιβάλλον», συνεχίζει. 


«Ζητώ να βάλουμε κανόνες και όρια και να διευρύνουμε το χρονικό πλαίσιο που κάποιος έχει στη διάθεσή του για να καταγγείλει τον δυνάστη του. Ζητώ να συμφωνήσουμε πως οι έννοιες έχουν για όλους το ίδιο νόημα για να μπορούμε να μιλάμε την ίδια γλώσσα μιας και απ' ότι φαίνεται μέχρι και το "όχι" για κάποιους σημαίνει λανθασμένα "ίσως", ακόμα και "ναι"» και συνεχίζει γράφοντας «Το ΟΧΙ σημαίνει ΟΧΙ».

«Ζητώ κανόνες που θα επιβάλλουν τον σεβασμό στην εργαζόμενη μητέρα, ειδικά στις περιόδους της κύησης και της λοχείας. Ζητώ τα αυτονόητα. Το θέατρο χρειάζεται φως και ήθος. Και η ελευθερία αρετή και τόλμη. Ο δρόμος άνοιξε. Μην φοβάστε. Ο φόβος είναι το αντίθετο της αγάπης. Αν έχεις υπάρξει θύμα μίλησε γι' αυτό που σου συνέβη. Όχι μόνο για να τιμωρηθεί ο θύτης και για να σταματήσεις την πορεία του. Η τόλμη σου θα είναι αυτή που θα σταματήσει όποιον σκεφτεί να γίνει ένας από εκείνους», γράφει η Πηνελόπη Αναστασοπούλου. 

«Ζητώ ανθρωπιά, συμπόνια και διαφάνεια. Ζητώ από όλους εσάς να παίρνετε θέση όταν γίνεστε μάρτυρες κακοποίησης ή εκμετάλλευσης. Προς τους αρμόδιους φορείς που διαμορφώνουν τις ζωές μας: Εκλιπαρώ να αναθεωρήσουν τους νόμους που δεν βοηθούν τα θύματα να μιλήσουν αλλά αντιθέτως διευκολύνουν τους θύτες να λουφάζουν», καταλήγει χαρακτηριστικά. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM