Ο Ντέιβιντ Κάσιντι αποκαλύπτει πως ποτέ δεν είχε άνοια σε ανέκδοτο υλικό από ντοκιμαντέρ για τη ζωή του

Ο Ντέιβιντ Κάσιντι αποκαλύπτει πως ποτέ δεν είχε άνοια σε ανέκδοτο υλικό από ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Facebook Twitter
0

Σε ανέκδοτο υλικό ο Ντέιβιντ Κάσιντι αποκαλύπτει πως ποτέ δεν έπασχε από άνοια, όπως αφέθηκε να πιστεύουν οι θαυμαστές του. 

Ο διάσημος τραγουδιστής και ηθοποιός, ένα από τα κλασικά είδωλα της δεκαετίας του '70 που πέθανε τον Νοέμβριο του 2017 σε ηλικία 67 ετών έπειτα από πολυοργανική ανεπάρκεια, είναι το θέμα του νέου ντοκιμαντέρ «David Cassidy: The Last Session», που κάνει πρεμιέρα στις 11 Ιουνίου. 

Το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει υλικό από ανέκδοτες βιντεοκασέτες του 1976 και την τελευταία ηχογράφηση του Κάσιντι, στην οποία έκανε ένα αφιέρωμα στον πατέρα του, Τζακ Κάσιντι. 

«Μόλις συναντήθηκα με το γιατρό και έχω κίρρωση του ήπατος. Η ζωή μου άλλαξε δραματικά. Τις πρώτες μέρες ήμουν αναίσθητος και κοντά στο θάνατο. Την τελευταία εβδομάδα περίπου επέστρεψε η μνήμη μου. Αυτό είναι ευλογία. Σημαίνει πως έχω γνώση του περιβάλλοντος γύρω μου. Πως είμαι ζωντανός και είναι μέρα και ξέρω ποια μέρα της εβδομάδας είναι», ακούγεται να λέει σε κάποιο απόσπασμα του ντοκιμαντέρ, αποκαλύπτοντας στη συνέχεια πως ποτέ δεν είχε άνοια, αλλά απλώς συνέχιζε να πίνει υπερβολικά. 

«Δεν υπάρχει κανένα σημάδι που να δείχνει πως έχω άνοια σε αυτό το στάδιο της ζωής μου. Ήταν παντελής δηλητηρίαση από το αλκοόλ. Και το θέμα είναι πως είπα ψέματα για το ποτό», λέει ο Κάσιντι. «Η επικεφαλής γιατρός στο νοσοκομείο είπε, "Πιστεύω πως η άνοιά σου συνδέεται άμεσα με τον αλκοολισμό σου". Καταλαβαίνεις, το έκανα στον εαυτό μου. Το έκανα στον εαυτό μου για να καλύψω τη θλίψη. Και το κενό», συνεχίζει. 

Ακούστε το απόσπασμα: 

 

Τον Φεβρουάριο του 2017 ο Κάσιντι είχε πει σε συνέντευξή του πως έχοντας δει τον παππού και τη μητέρα του να υποφέρουν από άνοια, πάντα φοβόταν ότι θα του συμβεί το ίδιο. «Ήμουν σε άρνηση, αλλά ένα κομμάτι μου πάντα γνώριζε πως όλο αυτό θα έρθει», είχε δηλώσει τότε. 

Επίσης είχε μιλήσει για τη σχέση με τα παιδιά του, την 31χρονη Κέιτι και τον 27χρονο Μπο. «Ποτέ δεν είχα σχέση μαζί της. Δεν ήμουν ο πατέρας της. Ήμουν ο βιολογικός της πατέρας αλλά δεν τη μεγάλωσα. Έχει μια εντελώς διαφορετική ζωή», είχε πει σχετικά με την κόρη του, που έχει παίξει στις σειρές Gossip Girl και Arrow.«Είμαι περήφανος για εκείνη, είναι πολύ ταλαντούχα. Μου είναι δύσκολο ακόμη και να παραδεχθώ την ηλικία της τώρα, είναι περίπου 30», πρόσθεσε. 

Όσο για τον γιο του, είχε πει πως «ο Μπο είναι ένας από τους καλύτερους ανθρώπους που θα συναντήσεις ποτέ στη ζωή σου». 

Σε άλλη συνέντευξη λίγο πριν το θάνατό του είχε πει πως θέλει να εστιάσει σε αυτό που είναι, ποιος είναι και πώς είναι χωρίς περισπασμούς. «Θέλω να αγαπήσω. Θέλω να ευχαριστηθώ τη ζωή», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά. 

Δείτε το trailer του ντοκιμαντέρ «David Cassidy: The Last Session»:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ