Ο Μπραντ Πιτ αυτοσαρκάζεται: «Η προσωπική μου ζωή είναι μια καταστροφή»

Ο Μπραντ Πιτ αυτοσαρκάζεται: «Η προσωπική μου ζωή είναι μια καταστροφή» Facebook Twitter
0

Ο Μπραντ Πιτ ξέρει σίγουρα να αυτοσαρκάζεται, κάτι που απέδειξε ξανά σε ένα podcast με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, μετά την πολυσυζητημένη ομιλία του στις Χρυσές Σφαίρες. 

Ο κωμικός Μαρκ Μαρόν ρώτησε τους δυο ηθοποιούς για την στιγμή που θεώρησαν πως άρχισαν να υπερέχουν στην καριέρα τους, με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο να απαντά πως ήταν «μετά από μια ταινία που την έλεγαν "Τιτανικό", όταν μια μέρα παρατήρησε πως τον ακολουθούν τέσσερα μαύρα SUV».

Βέβαια πρόσθεσε στη συνέχεια πως πλέον αυτό δεν συμβαίνει τόσο συχνά, κάτι που εξέπληξε τον Μπραντ Πιτ, ο οποίος σχολίασε: «Δεν συμβαίνει; Νιώθω λίγο απογοητευμένος μαζί σου. Εγώ βασικά είμαι κατεξοχήν τροφή για τα κουτσομπολίστικα. Δεν ξέρω, ίσως λόγω της προσωπικής μου ζωής που είναι μια καταστροφή».

Ο 56χρονος ηθοποιός είχε κάνει ένα παρόμοιο σχόλιο στην ευχαριστήρια ομιλία του στις Χρυσές Σφαίρες, όπου βραβεύτηκε για το «Once Upon a Time... in Hollywood». «Ήθελα να φέρω μαζί την μητέρα μου αλλά δεν μπορούσα, επειδή όποιος σταθεί δίπλα μου, λένε πως έχω σχέση μαζί του. Και αυτό θα ήταν πολύ αμήχανο», είπε χαρακτηριστικά.

Στο κοινό βρισκόταν και η πρώην σύζυγός του, Τζένιφερ Άνιστον, που ακούγοντας το σχόλιο ξέσπασε σε γέλια. Αργότερα στο κόκκινο χαλί, ο Μπραντ Πιτ αστειεύτηκε για την συνάντησή του μαζί της. «Πέτυχα την Τζεν, είναι καλή φίλη», είπε ο ίδιος, ενώ όταν του έδειξαν μια κοινή φωτογραφία τους από την τελετή βράβευσης, πρόσθεσε: «Το δεύτερο πιο σημαντικό reunion της χρονιάς; της; Καταλαβαίνω...Ήταν σκετς στα Φιλαράκια. Το έλεγαν αυτό».

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM