Μιμή Ντενίση: Ετοιμάζει ντοκιμαντέρ για τον Έλγιν- Και θα έχει «μυστικό ρόλο»

Μιμή Ντενίση: Ετοιμάζει ντοκιμαντέρ για τον Έλγιν- Και θα έχει «μυστικό ρόλο» Facebook Twitter
Φωτ.: ΑΠΕ/ΜΠΕ
0

Μετά την ταινία «Σμύρνη μου Αγαπημένη», η Μιμή Ντενίση ετοιμάζει το επόμενο πρότζεκτ της, το οποίο αφορά τον λόρδο Έλγιν

Η νέα παραγωγή θα αφορά τον Βρετανό διπλωμάτη που αφαίρεσε τα Γλυπτά του Παρθενώνα, αλλά θα εστιάζει σε πτυχές της προσωπικής ζωής του. «Πρόκειται για ένα δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ για τον Έλγιν, από μία πιο προσωπική πλευρά. Ελπίζω να τα καταφέρουμε καλά όπως στη "Σμύρνη" και να ξεκινήσουμε τον Οκτώβρη τα γυρίσματα», δήλωσε η Μιμή Ντενίση στο ΑΠΕ/ ΜΠΕ. 

Τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ θα γίνουν στην Αθήνα, τη Γαλλία και την Τουρκία. «Εκτός από αφηγήτρια θα έχω επιπλέον έναν “μυστικό ρόλο”», συμπλήρωσε η ηθοποιός, θεατρική συγγραφέας, σκηνοθέτιδα και παραγωγός, δίχως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. 

Σε ό,τι αφορά στη «Σμύρνη μου Αγαπημένη», η Μιμή Ντενίση δήλωσε πως ετοιμάζει το δεύτερο μέρος, το οποίο θα είναι τηλεοπτική σειρά. «Θα γυριστεί στη Θεσσαλονίκη, σε χώρους όπως η περίφημη Στοά Μοδιάνο, το ιστορικό “Όλυμπος Νάουσα”, το Τσινάρι με τα καφενεία και μακάρι να γίνει καλή όπως το πρώτο μέρος», εξήγησε. 

Μιμή Ντενίση: Υπήρχαν παραστάσεις που έκλαιγα και δεν μπορούσα να πω τα λόγια

Αναφερόμενη στη θεατρική παράσταση, εξομολογήθηκε πως υπήρχαν παραστάσεις που έκλαιγε και η ίδια μαζί με το κοινό, σε βαθμό που δυσκολευόταν να παίξει. 

«Ήταν τρομερό και δύσκολο να παίζεις τις τελευταίες σκηνές στο θεατρικό. Υπήρξαν παραστάσεις που δεν μπορούσαμε να παίξουμε γιατί έκλαιγε τόσο πολύ ο κόσμος, που παρασυρόμουν και εγώ και έκλαιγα πολύ περισσότερο, δεν μπορούσα να πω τα λόγια. Είναι σπάνιο αυτό να συμβεί στο θέατρο. Πιστεύω ότι και ο πιο αδιάφορος Έλληνας αν μπει στο θέμα αυτό και το καταλάβει, συγκινείται», ανέφερε σχετικά. 

Τέλος, η Μιμή Ντενίση δήλωσε πως η «Σμύρνη μου Αγαπημένη» έπρεπε να συμμετάσχει στα Όσκαρ. «Μία ταινία που έχεις την τύχη- γιατί αυτό έγινε καθαρά από τύχη λόγω κορωνοϊού αλλιώς θα είχε γυριστεί νωρίτερα- να είναι η μεγαλύτερη παραγωγή στην Ελλάδα και να βγαίνει στην επέτειο των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, μόνο και μόνο για αυτό τον λόγο πρέπει να την στείλεις. Αυτό σημαίνει ότι δίνεις μία αξία στο θέμα και μια αξία στους ανθρώπους που θυσιάστηκαν. Θα έπρεπε να ήταν η επίσημη συμμετοχή για εκείνη τη χρονιά. Και δεν λέω ότι στείλανε μια κακή ταινία αλλά ας την έστελναν του χρόνου. Ήταν η χρονιά που έπρεπε να είναι η “Σμύρνη”», τόνισε η Μιμή Ντενίση.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σινεμά στην Ελλάδα – Ορατότης Μηδέν»: Επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα εκπέμπουν SOS

Πολιτισμός / «Σινεμά στην Ελλάδα – Ορατότης Μηδέν»: Επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα εκπέμπουν SOS

1896 επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα στην Ελλάδα υπογράφουν ανοιχτή επιστολή ζητώντας την άμεση επίλυση των σημαντικών προβλημάτων που έχουν προκύψει για την επιβίωσή τους.
LIFO NEWSROOM
H Άνα ντε Άρμας, ο Νίκολας Κέιτζ και ένας πιγκουίνος από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / H Άνα ντε Άρμας, ο Νίκολας Κέιτζ και ένας πιγκουίνος από αύριο στις αίθουσες

8 κυκλοφορίες προστίθενται στο πρόγραμμα των κινηματογράφων, ανάμεσά τους το spin-off του Τζον Γουίκ, μια ακόμα tour de force εμφάνιση του Νίκολας Κέιτζ και ένα crowdpleaser με τον Στιβ Κούγκαν που δύσκολα θα αφήσει μάτι στεγνό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Ντάνι Μπόιλ επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του Κίλιαν Μέρφι στο σίκουελ «28 Years Later»

Πολιτισμός / Ο Ντάνι Μπόιλ επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του Κίλιαν Μέρφι στο σίκουελ «28 Years Later»

Η αρχική ταινία 28 Days Later, με πρωταγωνιστή τον Μέρφι, θεωρείται σταθμός στον σύγχρονο κινηματογράφο τρόμου, τόσο για την αισθητική της όσο και για την ανατροπή της παραδοσιακής εικόνας του ζόμπι
LIFO NEWSROOM
Εικονγραφημένο προφυλακτικό 200 ετών εκτίθεται στο Rijksmuseum

Πολιτισμός / Μουσείο θα εκθέσει προφυλακτικό 200 ετών, πιθανότατα φτιαγμένο από έντερο προβάτου

Φτιάχτηκε από σκωληκοειδή απόφυση προβάτου και αναπαριστά μια ημίγυμνη καλόγρια με τρεις άνδρες - Πιστεύεται, ότι ανήκει σε αριστοκρατικό οίκο ανοχής του Παρισιού γύρω στο 1830
LIFO NEWSROOM