To Λούβρο κάνει τα πάντα για να κρατήσει τα έσοδα του στα ύψη

To Λούβρο κάνει τα πάντα για να κρατήσει τα έσοδα του στα ύψη Facebook Twitter
Πηγή: Μουσείο Λούβρου
0

Κανένας δε μπορεί να κατηγορήσει το μουσείο του Λούβρου ότι δεν έχει αναπτύξει το μάρκετινγκ, μάλιστα έχει πρωτοπορήσει εδώ και χρόνια στη δημιουργία εκδόσεων των αριστουργημάτων που υπάρχουν στις αίθοθυσές τους, άλλες σε περιορισμένες σειρές και άλλες σε αριθμημένες εκδόσεις.

Μέχρι σήμερα όπως και το ΜΕΤ έχει εκμεταλλευθεί κάθε σχέδιο κάθε συλλογή για την παραγωγή εμπορικών προϊόντων και αναμνηστικών και οι μεγάλες προ κορωνοϊού συρροές κόσμου οδήγησαν στην κατασκευή ειδικής τέντας πωλητηρίου.

Από τα μουσεία με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως, το Λούβρο είδε 9,6 εκατομμύρια επισκέπτες να περνούν τις πόρτες του το 2019 και η τελευταία του μεγάλη έκθεση για τα 500 χρόνια Ντα Βίντσι ήταν sold-out μήνες νωρίτερα, φέρνοντας στο παρίσι εκατομμύρια επισκεπτών.

To Λούβρο κάνει τα πάντα για να κρατήσει τα έσοδα του στα ύψη Facebook Twitter
Πηγή: Μουσείο Λούβρου

Το Λούβρο θεωρείται από τα πιο ευκίνητα μουσεία αν και είναι κρατικό. Έχασε μέσα στην πανδημία 90 εκατομμύρια από τα έσοδά του και προσπαθεί με διάφορους τρόπους να κάνει τη ζημιά μικρότερη. Πρόσφατα έδωσε άδεια εν μέσω πανδημίας για να γυριστεί η σειρά του Netflix «Λουπέν», που μιλά για έναν σύγχρονο Αρσέν Λουπέν που κάνει μια κλοπή άνευ προηγουμένου στο μουσείο, ενώ το Λούβρο έγινε γνωστό σε όσους δεν ήταν ακούσει – με το ιστορικό πλέον βίντεο-κλιπ της Μπιγιονσέ και του Jay-Z.

Η περίοδος που το μουσείο είναι κλειστό, από τον Μάρτιο του 2020 επιμηκύνεται επικίνδυνα και το Λούβρο ψάχνοντας ένα τρόπο να κάνει τον κόσμο να αγοράσει κάτι που σχετίζεται με το μουσείο αλλά και φέρνει έσοδα από εκατομμύρια πωλήσεις προϊόντων συνέπραξε με τον ιαπωνικό κολοσσό ένδυσης UNIQLO, κάτι που έχει κάνει χρόνια νωρίτερα το ΜoMA με το κατάστημα να βρίσκεται σχεδόν απέναντι από το μουσείο και έκλεισε μια τετραετή συμφωνία για να τυπωθούν σε μια σειρά φούτρερ και μπλούζες τα αριστουργήματα του μουσείου, όπως η Νίκη της Σαμοθράκης, η Αφροφίτη της Μήλου και η Μόνα Λίζα. H καμπάνια μάλιστα δείχνει τα μοντάλ μπροστά στα πρωτότυπα έργα και η τιμή τους που ξεκινά περίπου από 15 ευρώ αναμένεται να φέρουν έσοδα στα ταμεία του μουσείου και στους αγοραστές ένα αριστούργημα στην ντουλάπα τους και τα έργα σε ποπ εκδοχή. Ως σχεδιαστής προσελήφθη ο πολύς Φίλιπ Σάβιλ, ένας από τους πιο γνωστούς ντιζάινερς και γραφίστες της Μ. Βρετανίας και η σειρά κυκλοφορεί στο διαδίκτυο με μεγάλη επιτυχία.

To Λούβρο κάνει τα πάντα για να κρατήσει τα έσοδα του στα ύψη Facebook Twitter
Πηγή: Μουσείο Λούβρου

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος δώρων του μουσείου έχουν κυριολεκτικά εκραγεί. Το brand name Λούβρο υπάρχει σε ομπρέλες και ρολόγια εσάρπες μαξιλάρια και άρωμα ο οίκος Λουί Βουιτόν έκανε εκεί την διαδικτυακή του επίδειξη και μια δημοπρασία αντικειμένων που προσφέρθηκαν από φίλους του μουσείου έφερε άλλα τρία εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία.

Ο κόσμος αγαπά το Λούβρο και επιθυμεί και αυτός να μείνει το μουσείο όρθιο παρά τις δυσκολίες. Όλοι ελπίζουν ότι η πανδημία θα οδεύσει προς το τέλος της για να μπορέσουν να ξαναφτάσουν εκεί και να δημιουργήσουν νέες αναμνήσεις στους εξωτερικούς και εσωτερικούς του χώρους.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Κατά την τελετή των εγκαινίων, η Λίνα Μενδώνη δήλωσε: «Η απόδοση ενός μουσείου σε μια τοπική κοινωνία δεν είναι απλώς ένα χαρμόσυνο γεγονός. Είναι μια πράξη με την οποία τιμάται η μακρά ιστορική διαχρονία του τόπου»
LIFO NEWSROOM
Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών», η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν, η horror-έκπληξη που λέγεται «Together» και το απολαυστικό «Ηow to Steal a Million» του Γουίλιαμ Γουάιλερ είναι μερικές από τις ταινίες που θα προβληθούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τερζόπουλος

Πολιτισμός / Η επιστροφή του Θεόδωρου Τερζόπουλου στους Δελφούς

Το κοινό παρακολούθησε με ευλαβική προσοχή την πρώτη συνεργασία του Τερζόπουλου με το Εθνικό Θέατρο, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Onassis Ready: «You are invited» - Η έκθεση που εγκαινιάζει τον νέο χώρο του Ιδρύματος στου Ρέντη

Πολιτισμός / «You are invited»: Με έκθεση του διάσημου φωτογράφου Γιούργκεν Τέλερ ξεκινάει το Onassis Ready

Στην καρδιά του Αγίου Ιωάννη Ρέντη το Ίδρυμα Ωνάση μεταμορφώνει ένα παλιό εργοστάσιο πλαστικών σε χώρο πολιτισμού και ξεκινά τη λειτουργία του με μια σπουδαία έκθεση
LIFO NEWSROOM