Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό

Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό Facebook Twitter
0

Θα δεχόσασταν να σας σερβίρει το αναψυκτικό σας το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι του Johannes Vermeer; Είτε είχατε ενστάσεις είτε όχι, τώρα το διάσημο έργο Τέχνης πρωταγωνιστεί σε μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιας της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η τρισδιάστατη διαφημιστική πινακίδα αποτελεί μέρος της καμπάνιας Masterpieces της εταιρείας και της πλατφόρμας μάρκετινγκ Real Magic, η οποία πρόσφατα παρουσίασε ένα σποτ όπου διάφοροι διάσημοι πίνακες σε ένα μουσείο -συμπεριλαμβανομένου του πιο γνωστού έργου του Βερμεέρ συμμετείχαν στη δράση.

Η 3D διαφημιστική πινακίδα ακολουθεί το story ενός βίντεο που προηγήθηκε και έδειχνε το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι να πετά ένα μπουκάλι αναψυκτικό σε έναν φοιτητή. Η πινακίδα βρίσκεται στο Διεθνές Αεροδρόμιο Guarulhos του Σάο Πάολο και κάπως έτσι οι ταξιδιώτες του σήμερα βρίσκονται να αλληλεπιδρούν με τη γυναίκα που υπήρξε κεντρικό θέμα του διάσημου πίνακα του 17ου αιώνα.

Η διαφημιστική σύλληψη θέλει το Κορίτσι να εμφανίζεται πρώτα πίσω από μια κόκκινη κουρτίνα και να αρπάζει ένα μπουκάλι αναψυκτικό από τη δεξιά πλευρά της οθόνης. Στη συνέχεια παιχνιδιάρικα ρίχνει το μπουκάλι σε έναν σωλήνα που συνδέεται με έναν πραγματικό αυτόματο πωλητή αναψυκτικών κάτω από τη διαφημιστική πινακίδα. Οι περαστικοί μπορούν στη συνέχεια να σταματήσουν για να πιούν το αναψυκτικό τους, το οποίο τους προσφέρεται απευθείας από τη γυναικεία φιγούρα και πρωταγωνίστρια του διάσημου έργου Τέχνης.

Σύμφωνα με το Muse by Clio, ο Ted Ketterer, διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola Βραζιλίας, αναφέρει ότι δημιουργεί «μαγικές στιγμές» για τους καταναλωτές, σε μία εποχή που λόγω τεχνολογίας είναι τόσο εύκολο να συνδέσει το χθες με το σήμερα, την Ιστορία της Τέχνης με τη σύγχρονη ζωή.

Βέβαια, υπήρξαν και χρήστες των social media που είχαν ενστάσεις για τον τρόπο που το διάσημο έργο τέθηκε στην υπηρεσία της διαφήμισης, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση ακόμα και αυτοί ομολογούσαν ότι είναι μία εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα που ενώνει την pop κουλτούρα με τη μεγάλη Τέχνη με τον πλέον έξυπνο τρόπο.

Με στοιχεία από DesignTaxi.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διεθνές Βραβείο Booker για την Ινδή Banu Mushtaq, που γράφει ιστορία με τη νίκη της

Πολιτισμός / Διεθνές Βραβείο Booker για την Ινδή Banu Mushtaq, που γράφει ιστορία με τη νίκη της

Η ανθολογία Heart Lamp για την οποία βραβεύτηκε περιλαμβάνει 12 διηγήματα που έγραψε η Mushtaq σε διάστημα τριών δεκαετιών, από το 1990 έως το 2023, αποτυπώνοντας με συγκίνηση και ευαισθησία τις δυσκολίες που βιώνουν οι μουσουλμάνες γυναίκες στη νότια Ινδία
LIFO NEWSROOM
Τομ Κρουζ, Λεός Καράξ και Ρίτσαρντ Γκιρ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τομ Κρουζ, Λεός Καράξ και Ρίτσαρντ Γκιρ από αύριο στους κινηματογράφους

Από το κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας ξεχωρίζουν το «Mission Impossible: Τhe Final Reckoning» και δυο προσωπικές ταινίες μεγάλων δημιουργών, το «Δεν είμαι Εγώ» του Λεός Καράξ και το «Oh, Canada» του Πολ Σρέιντερ. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Πολιτισμός / Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Ο Τομ Κρουζ βρέθηκε στις Κάννες για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα της νέας ταινίας του δημοφιλούς franchise, η οποία αποτελεί το δεύτερο μέρος της ιστορίας που ξεκίνησε με το Dead Reckoning
LIFO NEWSROOM
Αντιγόνη Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου & Εθνικό Θέατρο: Πρώτες εικόνες από την Αντιγόνη του Ούλριχ Ράσε

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην Επίδαυρο ξεκινά με την Αντιγόνη, σε συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο και σε σκηνοθεσία ενός από τους πιο συναρπαστικούς Γερμανούς σκηνοθέτες.
LIFO NEWSROOM