Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό

Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό Facebook Twitter
0

Θα δεχόσασταν να σας σερβίρει το αναψυκτικό σας το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι του Johannes Vermeer; Είτε είχατε ενστάσεις είτε όχι, τώρα το διάσημο έργο Τέχνης πρωταγωνιστεί σε μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιας της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η τρισδιάστατη διαφημιστική πινακίδα αποτελεί μέρος της καμπάνιας Masterpieces της εταιρείας και της πλατφόρμας μάρκετινγκ Real Magic, η οποία πρόσφατα παρουσίασε ένα σποτ όπου διάφοροι διάσημοι πίνακες σε ένα μουσείο -συμπεριλαμβανομένου του πιο γνωστού έργου του Βερμεέρ συμμετείχαν στη δράση.

Η 3D διαφημιστική πινακίδα ακολουθεί το story ενός βίντεο που προηγήθηκε και έδειχνε το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι να πετά ένα μπουκάλι αναψυκτικό σε έναν φοιτητή. Η πινακίδα βρίσκεται στο Διεθνές Αεροδρόμιο Guarulhos του Σάο Πάολο και κάπως έτσι οι ταξιδιώτες του σήμερα βρίσκονται να αλληλεπιδρούν με τη γυναίκα που υπήρξε κεντρικό θέμα του διάσημου πίνακα του 17ου αιώνα.

Η διαφημιστική σύλληψη θέλει το Κορίτσι να εμφανίζεται πρώτα πίσω από μια κόκκινη κουρτίνα και να αρπάζει ένα μπουκάλι αναψυκτικό από τη δεξιά πλευρά της οθόνης. Στη συνέχεια παιχνιδιάρικα ρίχνει το μπουκάλι σε έναν σωλήνα που συνδέεται με έναν πραγματικό αυτόματο πωλητή αναψυκτικών κάτω από τη διαφημιστική πινακίδα. Οι περαστικοί μπορούν στη συνέχεια να σταματήσουν για να πιούν το αναψυκτικό τους, το οποίο τους προσφέρεται απευθείας από τη γυναικεία φιγούρα και πρωταγωνίστρια του διάσημου έργου Τέχνης.

Σύμφωνα με το Muse by Clio, ο Ted Ketterer, διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola Βραζιλίας, αναφέρει ότι δημιουργεί «μαγικές στιγμές» για τους καταναλωτές, σε μία εποχή που λόγω τεχνολογίας είναι τόσο εύκολο να συνδέσει το χθες με το σήμερα, την Ιστορία της Τέχνης με τη σύγχρονη ζωή.

Βέβαια, υπήρξαν και χρήστες των social media που είχαν ενστάσεις για τον τρόπο που το διάσημο έργο τέθηκε στην υπηρεσία της διαφήμισης, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση ακόμα και αυτοί ομολογούσαν ότι είναι μία εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα που ενώνει την pop κουλτούρα με τη μεγάλη Τέχνη με τον πλέον έξυπνο τρόπο.

Με στοιχεία από DesignTaxi.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπουργείο Πολιτισμού: Θωράκιση του αρχαιολογικού χώρου των Δελφών από κεραυνικά πλήγματα

Πολιτισμός / Υπουργείο Πολιτισμού: Θωράκιση του αρχαιολογικού χώρου των Δελφών από κεραυνικά πλήγματα

«Η προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς προϋποθέτει την ασφάλεια επισκεπτών και εργαζομένων, εφαρμόζοντας σύγχρονες, επιστημονικά και τεχνολογικά τεκμηριωμένες λύσεις, για την πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών κινδύνων» δήλωσε η Λίνα Μενδώνη
LIFO NEWSROOM
Κατερίνα Γιουλάκη: Το συγκινητικό «αντίο» της Φίνος Φιλμ – «Αγαπήθηκε βαθιά από κοινό τεσσάρων δεκαετιών»

Πολιτισμός / Κατερίνα Γιουλάκη: Το συγκινητικό «αντίο» της Φίνος Φιλμ – «Αγαπήθηκε βαθιά από κοινό τεσσάρων δεκαετιών»

«Η Κατερίνα Γιουλάκη ήταν μια ηθοποιός με ψυχή και ταλέντο, που κατάφερε κάτι άπιαστο: να αγαπηθεί βαθιά και αυθεντικά από κοινό τεσσάρων δεκαετιών χωρίς να φθαρεί στο πέρασμα του χρόνου»
LIFO NEWSROOM
Δράκοι, Εξορκιστές και Κεκάτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Δράκοι, Εξορκιστές και Κεκάτος από αύριο στους κινηματογράφους

Δυο μεγάλα γαλλικά εισπρακτικά σουξέ, οι «Άγριες Μέρες Μας» του Βασίλη Κεκάτου και η live-action διασκευή του «How to train your Dragon» είναι μερικές από τις νέες ταινίες αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ