Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό

Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό Facebook Twitter
0

Θα δεχόσασταν να σας σερβίρει το αναψυκτικό σας το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι του Johannes Vermeer; Είτε είχατε ενστάσεις είτε όχι, τώρα το διάσημο έργο Τέχνης πρωταγωνιστεί σε μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιας της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η τρισδιάστατη διαφημιστική πινακίδα αποτελεί μέρος της καμπάνιας Masterpieces της εταιρείας και της πλατφόρμας μάρκετινγκ Real Magic, η οποία πρόσφατα παρουσίασε ένα σποτ όπου διάφοροι διάσημοι πίνακες σε ένα μουσείο -συμπεριλαμβανομένου του πιο γνωστού έργου του Βερμεέρ συμμετείχαν στη δράση.

Η 3D διαφημιστική πινακίδα ακολουθεί το story ενός βίντεο που προηγήθηκε και έδειχνε το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι να πετά ένα μπουκάλι αναψυκτικό σε έναν φοιτητή. Η πινακίδα βρίσκεται στο Διεθνές Αεροδρόμιο Guarulhos του Σάο Πάολο και κάπως έτσι οι ταξιδιώτες του σήμερα βρίσκονται να αλληλεπιδρούν με τη γυναίκα που υπήρξε κεντρικό θέμα του διάσημου πίνακα του 17ου αιώνα.

Η διαφημιστική σύλληψη θέλει το Κορίτσι να εμφανίζεται πρώτα πίσω από μια κόκκινη κουρτίνα και να αρπάζει ένα μπουκάλι αναψυκτικό από τη δεξιά πλευρά της οθόνης. Στη συνέχεια παιχνιδιάρικα ρίχνει το μπουκάλι σε έναν σωλήνα που συνδέεται με έναν πραγματικό αυτόματο πωλητή αναψυκτικών κάτω από τη διαφημιστική πινακίδα. Οι περαστικοί μπορούν στη συνέχεια να σταματήσουν για να πιούν το αναψυκτικό τους, το οποίο τους προσφέρεται απευθείας από τη γυναικεία φιγούρα και πρωταγωνίστρια του διάσημου έργου Τέχνης.

Σύμφωνα με το Muse by Clio, ο Ted Ketterer, διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola Βραζιλίας, αναφέρει ότι δημιουργεί «μαγικές στιγμές» για τους καταναλωτές, σε μία εποχή που λόγω τεχνολογίας είναι τόσο εύκολο να συνδέσει το χθες με το σήμερα, την Ιστορία της Τέχνης με τη σύγχρονη ζωή.

Βέβαια, υπήρξαν και χρήστες των social media που είχαν ενστάσεις για τον τρόπο που το διάσημο έργο τέθηκε στην υπηρεσία της διαφήμισης, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση ακόμα και αυτοί ομολογούσαν ότι είναι μία εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα που ενώνει την pop κουλτούρα με τη μεγάλη Τέχνη με τον πλέον έξυπνο τρόπο.

Με στοιχεία από DesignTaxi.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ελβετία προτείνει επίσημα τον λαρυγγισμό ως υποψήφιο για ένταξη στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

Πολιτισμός / Η Ελβετία προτείνει τον λαρυγγισμό ως υποψήφιο για ένταξη στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

Η Ελβετία έχει τέσσερις επίσημες γλώσσες — γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά και ρομανσικά — αλλά, όπως λέει η καθηγήτρια Nadja Räss, θα έπρεπε να αναγνωριστεί και μια πέμπτη: ο λαρυγγισμός
LIFO NEWSROOM
«Ο Μισάνθρωπος» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπουραζάνα

Πολιτισμός / «Ο Μισάνθρωπος» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπουραζάνα

Με την έμμετρη, αιχμηρή κωμωδία του Μολιέρου «Ο Μισάνθρωπος» θ’ αναμετρηθεί τη χειμερινή σεζόν η ομάδα Aether, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιάννη Μπουραζάνα. Τη μετάφραση υπογράφει η Θεοδώρα Τσάμη, η οποία κρατά και τον ρόλο της Αρσινόης.
LIFO NEWSROOM
Λάνθιμος και ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο από την Παλαιστίνη από αύριο στα σινεμά

Πολιτισμός / Λάνθιμος και ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο από την Παλαιστίνη από αύριο στα σινεμά

Η «Bugonia», καθώς και η νοτιοκορεατική ταινία στην οποία βασίστηκε, το νέο πρωταγωνιστικό όχημα της Σίντνεϊ Σουίνι και το σοκαριστικό «Put your Soul on your Hand and walk», που οδήγησε στη δολοφονία της φωτορεπόρτερ Φάτμα Χασόνα από τον ισραηλινό στρατό, ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λίνα Μενδώνη σε UNESCO για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Καλώ όλα τα κράτη-μέλη να στηρίξουν το αίτημα της Ελλάδας»

Πολιτισμός / Λίνα Μενδώνη σε UNESCO για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Καλώ όλα τα κράτη-μέλη να στηρίξουν το αίτημα της Ελλάδας»

«Πιστεύουμε ακράδαντα πως τα Γλυπτά πρέπει να επανενωθούν στη γενέτειρά τους», τόνισε η υπουργός Πολιτισμού στη Γενική Συνέλευση του οργανισμού
LIFO NEWSROOM