Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό

Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό Facebook Twitter
0

Θα δεχόσασταν να σας σερβίρει το αναψυκτικό σας το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι του Johannes Vermeer; Είτε είχατε ενστάσεις είτε όχι, τώρα το διάσημο έργο Τέχνης πρωταγωνιστεί σε μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιας της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η τρισδιάστατη διαφημιστική πινακίδα αποτελεί μέρος της καμπάνιας Masterpieces της εταιρείας και της πλατφόρμας μάρκετινγκ Real Magic, η οποία πρόσφατα παρουσίασε ένα σποτ όπου διάφοροι διάσημοι πίνακες σε ένα μουσείο -συμπεριλαμβανομένου του πιο γνωστού έργου του Βερμεέρ συμμετείχαν στη δράση.

Η 3D διαφημιστική πινακίδα ακολουθεί το story ενός βίντεο που προηγήθηκε και έδειχνε το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι να πετά ένα μπουκάλι αναψυκτικό σε έναν φοιτητή. Η πινακίδα βρίσκεται στο Διεθνές Αεροδρόμιο Guarulhos του Σάο Πάολο και κάπως έτσι οι ταξιδιώτες του σήμερα βρίσκονται να αλληλεπιδρούν με τη γυναίκα που υπήρξε κεντρικό θέμα του διάσημου πίνακα του 17ου αιώνα.

Η διαφημιστική σύλληψη θέλει το Κορίτσι να εμφανίζεται πρώτα πίσω από μια κόκκινη κουρτίνα και να αρπάζει ένα μπουκάλι αναψυκτικό από τη δεξιά πλευρά της οθόνης. Στη συνέχεια παιχνιδιάρικα ρίχνει το μπουκάλι σε έναν σωλήνα που συνδέεται με έναν πραγματικό αυτόματο πωλητή αναψυκτικών κάτω από τη διαφημιστική πινακίδα. Οι περαστικοί μπορούν στη συνέχεια να σταματήσουν για να πιούν το αναψυκτικό τους, το οποίο τους προσφέρεται απευθείας από τη γυναικεία φιγούρα και πρωταγωνίστρια του διάσημου έργου Τέχνης.

Σύμφωνα με το Muse by Clio, ο Ted Ketterer, διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola Βραζιλίας, αναφέρει ότι δημιουργεί «μαγικές στιγμές» για τους καταναλωτές, σε μία εποχή που λόγω τεχνολογίας είναι τόσο εύκολο να συνδέσει το χθες με το σήμερα, την Ιστορία της Τέχνης με τη σύγχρονη ζωή.

Βέβαια, υπήρξαν και χρήστες των social media που είχαν ενστάσεις για τον τρόπο που το διάσημο έργο τέθηκε στην υπηρεσία της διαφήμισης, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση ακόμα και αυτοί ομολογούσαν ότι είναι μία εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα που ενώνει την pop κουλτούρα με τη μεγάλη Τέχνη με τον πλέον έξυπνο τρόπο.

Με στοιχεία από DesignTaxi.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φαλλοί πέντε μέτρων και όργια σκελετών: Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο πιο τολμηρό έργο της

Πολιτισμός / Φαλλοί πέντε μέτρων και όργια σκελετών: Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο πιο τολμηρό έργο της

Η παράσταση αντλεί υλικό από λαϊκές παραδόσεις και αρχέγονες τελετουργίες των Βαλκανίων, οι οποίες όπως λέει, «εμπλέκουν το σώμα, το πέος και τον κόλπο σε διαφορετικές μορφές»
LIFO NEWSROOM
ΣΤΙΒΕΝ ΚΙΝΓΚ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΒΙΒΛΙΑ

Πολιτισμός / Οι ΗΠΑ σε περίοδο λογοκρισίας: ο Στίβεν Κινγκ «πρωταγωνιστεί» στις απαγορεύσεις βιβλίων

Οι πολιτείες που πρωτοστατούν στη λογοκρισία είναι η Φλόριντα, το Τέξας και το Τενεσί, οι οποίες ευθύνονται για περίπου το 80 % των καταγεγραμμένων απαγορεύσεων
LIFO NEWSROOM
Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Ο Jonathan Anderson έκανε το ντεμπούτο του στη Dior και ήταν όλοι εκεί

Πολιτισμός / Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Ο Jonathan Anderson έκανε το ντεμπούτο του στη Dior και ήταν όλοι εκεί

Ο Anderson είχε ανακοινωθεί νωρίτερα φέτος ως ο πρώτος σχεδιαστής που θα ηγείται ταυτόχρονα τόσο της γυναικείας όσο και της ανδρικής γραμμής του παγκοσμίως αναγνωρισμένου οίκου
LIFO NEWSROOM
The Rock, Δράκουλας και Τζέιμς Κάμερον από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / The Rock, Δράκουλας και Τζέιμς Κάμερον από αύριο στους κινηματογράφους

Η δραματική απόπειρα του Ντουέιν Τζόνσον, η κατά Λικ Μπεσόν εκδοχή του βαμπιρικού μύθου, ένα μεγάλο εισπρακτικό hit από την Κίνα και η επανέκδοση του δεύτερου «Avatar» απαρτίζουν το πρόγραμμα νέων κυκλοφοριών αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ