Κέιτ Γουίνσλετ: «Σας παρακαλώ ποινικοποιήστε το επιβλαβές περιεχόμενο στο ίντερνετ»

«Σας παρακαλώ ποινικοποιήστε το επιβλαβές περιεχόμενο ίντερνετ»- Έκκληση της Κέιτ Γουίνσλετ από τη σκηνή των Bafta Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Απόλυτα συγκινημένη η Κέιτ Γουίνσλετ ανέβηκε στην σκηνή για να παραλάβει το πρώτο της Bafta για τηλεοπτική παραγωγή.

Αφού εξήρε τις μικρές τηλεοπτικές παραγωγές, η Κέιτ Γουίνσλετ έλαβε το βραβείο Α' γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στο «I Am Ruth», στο πρώτο της Bafta για παραγωγή για την τηλεόραση.

Στην ομιλία της η Κέιτ Γουίνσλετ, παραλαμβάνοντας το βραβείο, κάλεσε του έχοντες εξουσία «να ποινικοποιήσουν το επιβλαβές περιεχόμενο στο ίντερνετ».

«Είμαι σίγουρη ότι θα είμαι η μόνη που θα κλάψω απόψε», είπε η Κέιτ Γουίνσλετ, ξεκινώντας την ομιλία της.

«Το I Am Ruth δημιουργήθηκε για γονείς και τα παιδιά τους - για οικογένειες που αισθάνονται ότι είναι όμηροι από τους κινδύνους του διαδικτυακού κόσμου, για γονείς που επιθυμούν να επικοινωνούν με τους εφήβους αλλά δεν μπορούν πλέον, και για νέους που έχουν εθιστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις πιο σκοτεινές πλευρές τους».

Κάλεσε δε, τους πολιτικούς να ποινικοποιήσουν το επιβλαβές περιεχόμενο, λέγοντας: «Δεν το θέλουμε. Θέλουμε τα παιδιά μας πίσω».

«Παρακαλώ εξαλείψτε το επιβλαβές περιεχόμενο» είπε χαρακτηριστικά επισημαίνοντας ότι «Δεν το θέλουμε και θέλουμε τα παιδιά μας πίσω».

«Δεν θέλουμε να μένουμε ξύπνιοι, τρομοκρατημένοι για την ψυχική υγεία των παιδιών μας. Σε όσους νέους ακούνε, που αισθάνονται παγιδευμένοι από αυτόν τον κόσμο, ζητήστε βοήθεια, δεν είναι ντροπή να παραδεχτείτε ότι χρειάζεστε υποστήριξη, απλώς ζητήστε τη» είπε μεταξύ άλλων.

Σημείωσε δε, ότι αν μπορούσε να κόψει στα δύο το βραβείο της, το μισό θα έπρεπε να πάει στην κόρη της.

Η κόρη της Κέιτ Γουίνσλετ, Μία, υποδύθηκε την κόρη της και στο «I Am Ruth» και από σκηνής η Κέιτ Γουίνσλετ είπε «Το κάναμε μαζί αυτό, μικρή».

Η Winslet απέτισε επίσης φόρο τιμής στον δημιουργό του «I Am Ruth», Ντόμινκ Σάβατζ, που δημιούργησε «τον χώρο για να πουν γυναικείες ιστορίες». 

«Αυτό σημαίνει πολλά, καθώς σημαίνει ότι τα μικρά βρετανικά τηλεοπτικά δράματα μπορούν ακόμα να έχουν βαρύτητα», είπε η Κέιτ Γουίνσλετ για το «I Am Ruth».

Η σειρά ερευνά τη σχέση μεταξύ μιας μητέρας και της έφηβης κόρης που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας στην εποχή των social media. 

Με πληροφορίες του Deadline

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM