Και ο Τιμοτέ Σαλαμέ του "Call me by your name" προσφέρει την αμοιβή του από τη συνεργασία του με τον Γούντι Άλεν

Και ο Τιμοτέ Σαλαμέ του "Call me by your name" προσφέρει την αμοιβή του από τη συνεργασία του με τον Γούντι Άλεν Facebook Twitter
0

Ακολουθώντας τα βήματα της ηθοποιού Ρεμπέκα Χολ και ο Τιμοτέ Σαλαμέ προσφέρει τις οικονομικές απολαβές από τη συνεργασία του με τον Γούντι Άλεν. Ο νεαρός ηθοποιός που έγινε ευρέως γνωστός από την εμβληματική ταινία "Call me by your name" αποφάσισε να προσφέρει τα χρήματα που κέρδισε από την ταινία του Γούντι Άλεν "A Rainy Day in New York", στο κίνημα που τάσσεται εναντίον της σεξουαλικής παρενόχλησης Time's Up. 

Η προσχώρηση και του Σαλαμέ σ' αυτή την κινητοποίηση φαίνεται να εξελίσσεται σε μία τάση που όλο και ενισχύεται: τον χορό είχε ανοίξει Greta Gerwig, η οποία πριν από λίγες μέρες είχε αποκαλύψει ότι μετανιώνει για τη συνεργασία της με τον 82χρονο σκηνοθέτη. Σε ένδειξη συμπαράστασης τότε προς τα απανταχού θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης και κακοποίησης είχε δωρίσει την αμοιβή της από την ίδια αυτή ταινία στο κίνημα. 

Για κάποιους, λοιπόν, η απόφαση του νεαρού συμπρωταγωνιστή της να κάνει ακριβώς το ίδιο, ως ένδειξη αλληλεγγύης ήταν αναμενόμενη. Για άλλους, πάλι αποτελεί μία επανορθωτική κίνηση καθώς όταν ο Σαλαμέ είχε ερωτηθεί το για ποιους λόγους πιστεύει ότι ο Γούντι Άλεν ξέφυγε από το κύμα οργής του #MeToo είχε απαντήσει αόριστα και γενικόλογα. 


Ωστόσο, τώρα με την κίνηση του αυτή και με μία δήλωσή του στο Instagram, όπου τονίζει ότι «ένας καλός ρόλος δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για να αποδεχθεί κανείς μία δουλειά», φαίνεται να παίρνει μια σαφώς πιο ξεκάθαρη θέση στον κυκεώνα που τα σκάνδαλα σεξουαλικής παρενόχλησης έχουν δημιουργήσει στον πλανήτη Χόλιγουντ και εν γένει στην παγκόσμια καθημερινότητα. 

«Σε μερικές πρόσφατες συνεντεύξεις μου ζητήθηκε να σχολιάσω την απόφαση μου να συνεργαστώ με τον Άλεν σε μία ταινία πέρσι το καλοκαίρι. Δεν είμαι σε θέση να απαντήσω ευθέως στην ερώτηση λόγω συμβατικών υποχρεώσεων. Εκείνο όμως που μπορώ να πω είναι: ότι δεν θέλω κανένα κέρδος από τη δουλειά σ' αυτήν την ταινία και για το σκοπό αυτό θα δωρίσω ολόκληρο το μισθό μου σε τρεις φιλανθρωπικές οργανώσεις: TIME'S UP, το LGBT Center στη Νέα Υόρκη και RAINN», έγραψε μόλις χθες στο Instagram o Σαλαμέ.

Με στοιχεία από το Dazed 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM