Η Tina Knowles εξηγεί γιατί πήγαινε για ψυχοθεραπεία τις Beyonce και Solange όταν ήταν παιδιά

Η Tina Knowles εξηγεί γιατί πήγαινε για ψυχοθεραπεία τις Beyonce και Solange όταν ήταν παιδιά Facebook Twitter
0

Η Tina Knowles αποκάλυψε πως έστειλε σε ψυχοθεραπευτή τις κόρες της Beyonce και Solange από πολύ νεαρή ηλικία, όταν ήταν ακόμη παιδιά, κι εξήγησε τους λόγους για την απόφασή της. 

Στη διάρκεια μια ζωντανής συζήτησης στο Facebook, η Knowles είπε πως σαν παιδί συχνά ένιωθε ότι η μητέρα της αγαπούσε περισσότερο τον αδερφό της οπότε αποφάσισε να κάνει τα πάντα ώστε να μην βιώσουν την ίδια εμπειρία τα παιδιά της. 

Για να το πετύχει αποφάσισε να αφιερώνει όσο μπορούσε περισσότερο προσωπικό χρόνο με τις κόρες της, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη Solange που κατά κάποιον τρόπο ζούσε στη σκιά της μεγαλύτερης αδερφής της, Beyonce. 

«Υπήρχαν μέρες αφιερωμένες στην καθεμιά τους. Τις Τετάρτες έφευγα από τη δουλειά και ήταν η μέρα της Solange. Ήταν πολύ μικρότερη από τη Beyonce και ήταν δύσκολο επειδή η άλλη ήταν πέντε χρόνια μεγαλύτερη και επίσης σουπερστάρ στην πόλη μας», ανάφερε η Knowles. 

Two gorgeous celestial beings❤️❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tina Knowles (@mstinalawson) στις


Όπως αποκάλυψε, πολύ συχνά ζητούσε βοήθεια από ειδικούς και επίσης πήγαινε τις κόρες της να δουν επαγγελματία ψυχοθεραπευτή κάθε φορά που ένιωθε πως η φήμη της Beyoncé θα επηρέαζε τη σχέση μεταξύ των δύο παιδιών. 

«Τις πήγα για ψυχοθεραπεία από πολύ νωρίς ώστε ο ψυχοθεραπευτής να βοηθήσει τη Beyonce να είναι πιο ευαίσθητη απέναντι στη Solange. Δεν την άντεχε ούτε για ένα λεπτό. Ήταν πολύ μικρές και η Solange προσπαθούσε να είναι συνέχεια γύρω από τη Beyonce και τους φίλους της. Εκείνη όμως ενοχλούνταν πάρα πολύ», εξηγεί η Knowles. 

#Repost @mstinalawson ・・・ She's still our baby ❤️We have Been picking her up like this since she was 10 yrs old . On the legendary SNL stage❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce) στις


Παρόλο που λέει πως δέχθηκε έντονη κριτική επειδή πήγαινε τις κόρες της για ψυχοθεραπεία, σήμερα θεωρεί πως ήταν ό,τι καλύτερο έκανε για εκείνες. 

«Η οικογένειά μου έλεγε, "θα τις κάνεις τρελές, είναι πολύ μικρές για κάτι τέτοιο". Εγώ όμως ήθελα η Beyonce να γίνει πιο ευαίσθητη σχετικά με το ότι η Solange έπρεπε να διαχειριστεί το γεγονός πως ήταν λίγο στη σκιά της. Κι όντως έγινε πιο ευαίσθητη και προστατευτική, ακόμη και σήμερα είναι πολύ προστατευτικές η μία με την άλλη», σημειώνει η Knowles. 

Τέλος πρόσθεσε πως αφιέρωσε πολύ χρόνο στο να βεβαιωθεί πως ποτέ οι κόρες της δεν θα ένιωθαν ανασφάλεια αν βρισκόταν κι άλλο κορίτσι γύρω τους, αφού οι δυο τους ήταν «οι ομορφότερες που υπήρχαν εκεί». 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ