Η Ούμα Θέρμαν ξεσπά εναντίον του Γουάινστιν και μάλλον ετοιμάζεται για αποκαλύψεις

Η Ούμα Θέρμαν ξεσπά εναντίον του Γουάινστιν και μάλλον ετοιμάζεται για αποκαλύψεις Facebook Twitter
2

Η Ούμα Θέρμαν σχολίασε τελικά την σκανδαλώδη υπόθεση των καταγγελιών εναντίον του Χάρβεϊ Γουάινστιν λέγοντας ότι ο ντροπιασμένος παραγωγός του Χόλιγουντ δεν «αξίζει μια σφαίρα».

Η ηθοποιός που συνεργάστηκε με την εταιρεία παραγωγής της Miramax σε επτά ταινίες, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου της στο Pulp Fiction, δήλωσε ότι είπε ότι ήταν «θυμωμένη πρόσφατα και έχω κάποιους λόγους».

Στη συνέχεια δημοσίευσε το hashtag #metoo, επιλέγοντας έτσι και αυτή τον χάσταγκ το οποίο χρησιμοποιούν για τις ιστορίες τους γυναίκες και άνδρες από όλο τον κόσμο που έχουν δεχθεί σεξουαλική επίθεση.

«Happy Thanksgiving Everyone!» έγραψε η Θέρμαν προσθέτοντας πω οι ευχές της είναι για όλους εκτός από τον Γουάινστιν. «Χαίρομαι που αυτό εξελίσσεται αργά - δεν σου αξίζει μια σφαίρα» είπε όλο νόημα και έκλεισε με ένα «μείνετε συντονισμένοι» υποδεικνύοντας ότι θα μιλήσει περαιτέρω σχετικά με το θέμα.

Η σκηνή που απεικονίζεται στη φωτογραφία την δείχνει ενώ υποδύεται την «Beatrix Kiddo» στο φιλμ Kill Bill - και μάλλον δεν ειναι επίσης τυχαία επιλογή.

Πρόσφατα η ηθοποιός είχε κληθεί να σχολιάσει την υπόθεση και έδειξε εξοργισμένη αλλά αρνήθηκε να μιλήσει.

«Δεν έχω να πω το παραμικρό γιατί δεν είμαι παιδί και έχω μάθει πως όταν μιλάω με θυμό, συνήθως μετά λυπάμαι για τον τρόπο που εκφράστηκα», είπε, επιλέγοντας προσεκτικά τα λόγια της. «Έτσι, περιμένω να αισθανθώ λιγότερο θυμωμένη... και όταν είμαι έτοιμη, θα πω όσα πρέπει να πω», δήλωσε η Θέρμαν.

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Δεν εννοεί οτι δεν του αξίζει ούτε σφαίρα - χάλια μετάφραση btw. Εννοεί "χαίρομαι που όλο αυτό γίνεται αργά και βασανιστικά - δεν σου αξίζει να γίνει γρήγορα και ανώδυνα" (με μια σφαίρα δηλαδή).
Όταν η μορφή της τιμωρίας είναι βασανιστική προσφέροντας, αυτό, (στιγμιαία) ανακούφισή και ηδονή στο θύμα-«τιμωρό», είναι γιατί, στην ουσία, δεν διαφέρει πολύ από τον θύτη-σαδιστή.Πάντα θαύμαζα όταν κάποιο ή κάποια από τα πρόβατα του κοπαδιού επιτίθονταν στον λύκο διώχνοντας τον. Κάτι που πολύ αργά, μετά από τόσα χρόνια, το «κοπάδι» σκέφτηκε να κάνει, ενώ πρώτα ο λύκος έχει κατασπαράξει και ματώσει, σχεδόν, τα πάντα...