Η Μάργκοτ Ρόμπι απαντά για τον «αποκλεισμό» της από τα Όσκαρ

Η Μάργκοτ Ρόμπι απαντά για τον «αποκλεισμό» της από τα Όσκαρ Facebook Twitter
0

Η Μάργκοτ Ρόμπι «απάντησε» στη Ακαδημία των Όσκαρ που δεν της χάρισαν μία υποψηφιότητα στις γυναικείες ερμηνείες φέτος για την ταινία Barbie, λέγοντας ότι η ταινία έχει ήδη καταφέρει να «αλλάξει την κουλτούρα».

Η Μάργκοτ Ρόμπι σχολίασε για το πρωταγωνιστικό της ρόλο ως Barbie, που δεν «εκτιμήθηκε» με μία υποψηφιότητα στα Όσκαρ αναφέροντας πως «απλώς υποψιάζομαι ότι είναι κάτι πιο σπουδαίο από εμάς. Ξεκινήσαμε να κάνουμε κάτι που θα αλλάξει την κουλτούρα, θα επηρεάσει την κουλτούρα, απλώς θα έχει κάποιο είδος επίδρασης. Και έχει ήδη γίνει αυτό, και έγινε κάτι πολύ περισσότερο από ό,τι ονειρευόμασταν ποτέ. Και αυτή είναι πραγματικά η μεγαλύτερη ανταμοιβή που θα μπορούσε να προκύψει από όλο αυτό». Πρόσθεσε ακόμα πως αισθάνεται εξαιρετικά ενθουσιασμένη για την αναγνώριση της ταινίας από την Ακαδημία των Όσκαρ.

Η Μάργκοτ Ρόμπι αν και διεκδικεί Όσκαρ ως παραγωγός της Barbie, έμεινε εκτός της κατηγορίας Α΄ γυναικείου ρόλου όταν ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες πριν από λίγες ημέρες προκαλώντας αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Η σεναριογράφος -σκηνοθέτης Γκρέτα Γκέργουιγκ, η οποία έλαβε υποψηφιότητα για το καλύτερο διασκευασμένο σενάριο, επίσης δεν είναι υποψήφια στην κατηγορία καλύτερης σκηνοθεσίας.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ, ο οποίος κέρδισε υποψηφιότητα καλύτερου Β' ανδρικού ρόλου για τον ρόλο του στην ταινία, σε δήλωσή του είπε ότι ήταν «απογοητευμένος» που οι δύο συνεργάτιδές του έμειναν εκτός των αντίστοιχων κατηγοριών, ένα συναίσθημα που συμμερίζεται και η υποψήφια του, Αμέρικα Φερέρα. «Το έργο τους θα έπρεπε να αναγνωριστεί μαζί με τους άλλους πολύ άξιους υποψηφίους», είπε ο Ράιαν Γκόσλινγκ.

Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, υποψήφιος για τον καλύτερο δεύτερο ανδρικό ρόλο στο Oppenheimer, επίσης εξέφρασε την απογοήτευσή του για το θέμα. «Δεν αναγνωρίστηκε (η αξίας της) Μάργκοτ Ρόπι αρκετά, κατά τη γνώμη μου», είπε.

«Δεν υπάρχει τρόπος να λυπηθείς όταν ξέρεις ότι είσαι τόσο ευλογημένος», είπε η Μάργκοτ Ρόμπι σε ένα πάνελ αυτήν την εβδομάδα σύμφωνα με το Deadline. «Προφανώς πιστεύω ότι η Γκρέτα Γκέργουιγκ θα έπρεπε να είναι υποψήφια για καλύτερη σκηνοθεσία, γιατί αυτό που έκανε είναι κάτι που γίνεται μια φορά στην καριέρα σου, μια φορά στη ζωή, αυτό που έφτιαξε, είναι πραγματικό. Αλλά ήταν μια απίστευτη χρονιά για όλες τις ταινίες».

Η Barbie έγινε η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία του 2023, με 1,4 δισ. δολάρια παγκοσμίως ενώ απέσπασε οκτώ υποψηφιότητες για Όσκαρ.  H τελετή των Όσκαρ θα γίνει στις 10 Μαρτίου.

Με πληροφορίες του Guardian

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΙΝΑ ΜΕΝΔΩΝΗ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πολιτισμός / Μενδώνη από Ουάσινγκτον: «Ο Πολιτισμός αποτελεί συνδετική και ενοποιητική δύναμη ανάμεσα στις δύο χώρες»

Η Λίνα Μενδώνη είχε για δεύτερη φορά συνάντηση εργασίας με τον ανώτερο αξιωματούχο του αμερικάνικου υπουργείου Εξωτερικών για θέματα Πολιτισμού και Εκπαίδευσης Δρ Darren Beattie
LIFO NEWSROOM
Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM