Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη

Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
5

Η φωτογράφιση της Κριστίνα Αγκιλέρα για το εξώφυλλο του περιοδικού Paper έχει προκαλέσει πολλά σχόλια, με τους θαυμαστές να εκφράζουν από θαυμασμό μέχρι απορία, καθώς είναι σχεδόν αγνώριστη.

Η διάσημη τραγουδίστρια επέλεξε να φωτογραφηθεί σχεδόν άβαφη για το τεύχος Transformation 2018, καθώς όπως είπε βρίσκεται σε ένα σημείο της καριέρας της που θέλει να «απογυμνωθεί από όλα». 

hi mom @papermagazine #Transformation #xtinaPAPER

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christina Aguilera (@xtina) στις


? @zoeygrossman ? @papermagazine #Transformation #xtinaPAPER

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christina Aguilera (@xtina) στις


«Ανέκαθεν υπήρξα κάποια που προφανώς αγαπά τον πειραματισμό, τους θεατρινισμούς, να δημιουργεί ιστορίες και να υποδύεται χαρακτήρες μέσω βίντεο. Είμαι performer, αυτό είμαι εκ φύσεως. Ωστόσο βρίσκομαι σε ένα σημείο, ακόμη και μουσικά, όπου είναι απελευθερωτικό να μπορείς να απογυμνωθείς από όλα και να εκτιμάς ποιος είσαι και την ωμή ομορφιά σου», δήλωσε στη συνέντευξή της η 37χρονη τραγουδίστρια. 

Βέβαια παραδέχεται πως δεν σκοπεύει να απαρνηθεί το μακιγιάζ, τις έντονες βλεφαρίδες και τα κραγιόν. «Είμαι ένα κορίτσι που του αρέσει το έντονο πρόσωπο. Μην τα μπερδεύουμε αυτά», είπε χαρακτηριστικά. 

Όσο για τη συμβουλή ομορφιάς που έχει να μοιραστεί, είναι: «Μην φοβάστε να σπάσετε τα όρια και να αντιδράτε στην κριτική. Πάντα θα υπάρχουν τρολ εκεί έξω ή άνθρωποι που έχουν το δικό τους ορισμό και ιδανικά περί ομορφιάς».

Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM