Η Ελεονώρα Ζουγανέλη προειδοποιεί για την διαδικτυακή απάτη που χρησιμοποιεί το όνομά της

Η Ελεονώρα Ζουγανέλη προειδοποιεί για την διαδικτυακή απάτη που χρησιμοποιεί το όνομά της Facebook Twitter
1

Οι απάτες στα social media με πρωταγωνιστές διάσημους δεν είναι μόνο ξένο φαινόμενο, αλλά ενίοτε υπάρχουν θύματα και από την ελληνική σόουμπιζ.

Η τραγουδίστρια Ελεονώρα Ζουγανέλη η οποία είδε τον εαυτό της να διαφημίζει προϊόν αδυνατίσματος αποφάσισε να προειδοποιήσει σχετικά με το δημοσίευμα που διακινείται και να ενημερώσει μέσω social media πως ουδεμία σχέση έχει με τη διαφήμιση ή το σκεύασμα.

Το ψεύτικο δημοσίευμα το οποίο την εμφανίζει να έχει χάσει πολλά κιλά εξαιτίας ενός ειδικού ροφήματος που κατανάλωνε είναι απόλυτα ψευδές όπως λέει και η ίδια.

Η ανάρτηση και η ανακοίνωση της Ελεονώρας Ζουγανέλη:

«Σας επικοινωνώ ότι κυκλοφορεί μια ψευδής δημοσίευση σχετικά με τον τρόπο που έχασα κάποια κιλά , η οποία διαφημίζει ένα προϊόν (ρόφημα) και δεν έχει καμία βάση με την πραγματικότητα καθώς επίσης δεν έχω δώσει καμία συνέντευξη σε κανένα site που να μιλάω για κάτι τέτοιο. Ο λόγος που αναγκάζομαι να προβώ σε αυτή την δημοσίευση είναι απλά γιατί δεν γνωρίζω καθόλου την ποιότητα αυτού του σκευάσματος και δεν ξέρω τι μπορεί να προκαλέσει στην υγεία όποιου ενδεχομένως το χρησιμοποιήσει. Σας ευχαριστώ πολύ!».

Σας επικοινωνώ οτι κυκλοφορεί μια ψευδής δημοσίευση σχετικά με τον τροπο που έχασα κάποια κιλά , η οποία διαφημίζει ένα προϊόν (ρόφημα) και δεν έχει καμία βάση με την πραγματικότητα καθώς επίσης δεν έχω δώσει καμία συνέντευξη σε κανένα site που να μιλάω για κάτι τέτοιο.Ο λόγος που αναγκάζομαι να προβώ σε αυτή την δημοσίευση ειναι απλά γιατί δεν γνωρίζω καθόλου την ποιότητα αυτού του σκευάσματος και δεν ξέρω τι μπορεί να προκαλέσει στην υγεία όποιου ενδεχομένως το χρησιμοποιήσει. Σας ευχαριστώ πολυ!!!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eleonora Zouganeli (@elzouganeli) στις

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια