Η Άμπερ Χερντ με δάκρυα στα μάτια μιλά δημοσίως για το πώς διαχειρίστηκε την κακοποίηση από τον Τζόνι Ντεπ

Η Άμπερ Χερντ με δάκρυα στα μάτια μιλά δημοσίως για το πώς διαχειρίστηκε την κακοποίηση από τον Τζόνι Ντεπ Facebook Twitter
0

Για να τιμήσει την Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας Κατά των Γυναικών, η Άμπερ Χερντ αποφάσισε να μιλήσει δημοσίως για την εμπειρία της μέσα σε μια σχέση κακοποίησης και το πώς κατάφερε να βγει από όλο αυτό.

«Πώς μπορεί να μου συμβαίνει κάτι τέτοιο; Είμαι δυνατή, είμαι έξυπνη, δεν είμαι θύμα. Ξέρετε, υπάρχει πολλή ντροπή σε αυτήν την ταμπέλα του "θύματος"» ξεκινά την αφήγησή της η Χερντ σε ένα βίντεο, που γύρισε για λογαριασμό του The Conversation with Amanda de Cadenet σε συνεργασία με το #girlgaze.

«Όταν γίνεται μες στο σπίτι σου, με κάποιον που αγαπάς, δεν είναι ξεκάθαρο. Όπως μου εξήγησαν, αν κάποιος ξένος έκανε κάτι τέτοιο, θα ήταν αλλιώς» σχολιάζει στη συνέχεια, πριν ξεσπάσει σε δάκρυα. «Με το να το εκμυστηρευτείς σε κάποιον που εμπιστεύεσαι ξεκινάς να επιλέγεις τον εαυτό σου» και συνεχίζει: «Αν δεν είχα κάποιους ανθρώπους που ειλικρινά εμπιστεύομαι γύρω μου, μερικές γυναίκες, υποστήριξη, μερικούς φίλους, αν δεν τους είχα πλάι μου, πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου».

Όπως εξομολογείται, το ότι επέλεξε να το κάνει αυτήν την αποκάλυψη δημοσίως ήταν αυτό που την έδωσε και την μοναδική ευκαιρία να υπενθυμίσει σε άλλες γυναίκες πως όχι μόνο δεν χρειάζεται να περνούν κάτι τέτοιο, αλλά πως δεν είναι και ανάγκη να το περνούν μόνες τους. «Δεν χρειάζεται να το κάνεις μόνη σου, δεν είσαι μόνη σου, μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό» τονίζει η ίδια. 

«Πρέπει να αναλάβουμε ευθύνη για το πώς μιλάμε για όλο αυτό στα μέσα ενημέρωσης, στον πολιτισμό μας γενικότερα. Μόνο έτσι θα νιώσει άνετα ο κόσμος ώστε να βγει και να μαρτυρήσει κάτι τέτοιο, να υψώσει τη φωνή του και να υπερασπιστεί τον εαυτό του» λέει και προστάζει τις γυναίκες να μιλήσουν ανοιχτά και να σταματήσουν να σιωπούν. 

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Άμπερ Χερντ κατηγόρησε τον πρώην σύντροφό της Τζόνι Ντεπ για κακοποίηση, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων σε μήνυσή της πως ενώ ήταν σε σχέση ο γνωστός ηθοποιός της επιτέθηκε με ένα μπουκάλι κρασί και την χτύπησε στο πρόσωπο πετώντας της ένα κινητό τηλέφωνο. Μετά από μια έντονη δικαστική διαμάχη, κατέληξαν σε συμβιβασμό και πήραν διαζύγιο τον Αύγουστο. 

Δείτε το βίντεο της Άμπερ Χερντ: 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM