Γυναίκα Τριαντάφυλλο

Γυναίκα Τριαντάφυλλο Facebook Twitter
0
H Σπείρα Σπείρα σας έλειψε καθόλου στο Γυναίκα Τριαντάφυλλο;

Ήταν μια δουλειά που έτσι και αλλιώς ξεκίνησε ως κάτι ατομικό, οπότε δεν μπορώ να πω αν μου έλειψε. Η Σπείρα Σπείρα μού λείπει πάντα, αλλά όχι στη συγκεκριμένη δουλειά. Το Γυναίκα Τριαντάφυλλο είναι one woman show που ξεκίνησε από μια ιδέα του Σταμάτη Κραουνάκη.

Πιο δύσκολα είναι μόνη σας ή μέσα στο σύνολο;

Α, και τα δύο. Δεν μπορώ να διαλέξω. Ειδικά με τα άτομα της Σπείρα Σπείρα έκανα πολύ ευχάριστη συνεργασία. Και μέσα και έξω από τη δουλειά.

Η επιλογή των κομματιών με ποια λογική έγινε;

Δεν υπήρχε ένας συγκεκριμένος μπούσουλας. Πήγα με κάποια τραγούδια στον Σταμάτη και πέντε έξι από αυτά είχαν αναφορές στα τριαντάφυλλα. Έτσι, λοιπόν, δημιουργήθηκε μια περσόνα που είχε πάθος και δυναμισμό, όπως και τα τριαντάφυλλα. Από εκεί πήρε την έμπνευση και ο Νεοκλής Νεοφυτίδης και έγραψε και το ομώνυμο τραγούδι. Η Γυναίκα Τριαντάφυλλο που έχει ένα χαρακτήρα εύθραυστο και πολύ δυναμικό και πολύ δυναμικό παράλληλα. Αυτό προσπαθήσαμε να παρουσιάσουμε στην Αθηναΐδα και, δόξα τω Θεώ, πήγε πάρα πολύ καλά. Θα το παρουσιάσουμε πάλι και τον επόμενο Οκτώβριο.

Είναι εύκολο να περάσετε τα συναισθήματα μιας ζωντανής ερμηνείας μέσα από το CD;

Ελπίζω και το CD, όπως έκανε και το live, ν' αγγίξει τις καρδιές. Σίγουρα, όμως, έχει μεγάλη διαφορά. Όσοι έχουν έρθει και έχουν δει την παράσταση έχουν άλλες εικόνες. Γι' αυτόν το λόγο, όμως, κάναμε και το βιντεοκλίπ (bonus track μέσα στο CD), για να πάρει και ο υπόλοιπος κόσμος μια εικόνα από το τι δείξαμε στην Αθηναΐδα. Οπωσδήποτε τα θεάματα του Σταμάτη διαφέρουν από οποιαδήποτε ηχογράφηση. Από την άλλη, είναι μια δουλειά που δεν έχει πειραχτεί καθόλου. Το μόνο που κάναμε ήταν να ενώσουμε κάποια τραγούδια, αφού δεν μπήκε όλο το πρόγραμμα. Έχουν μπει και με τα λάθη του γιατί θέλαμε να κρατήσουμε ζωντανές όσο περισσότερο μπορούσαμε τις στιγμές.

Εσάς σας ιντριγκάρουν τα live ή οι ηχογραφήσεις στο στούντιο;

Τα live μού αρέσουν πάρα πολύ και νομίζω πως είμαι καλύτερη εκεί. Μου αρέσει η αμεσότητα. Κρύβουν μιαν αλήθεια. Ακόμα και αν «στονάρει» ο τραγουδιστής, δεν έχει σημασία, γιατί δίνει μια άλλη διάσταση στην ερμηνεία.

Ποια ώρα της ημέρα θα συστήνατε ν' ακούσει ο ακροατής το CD;

Όλες τις ώρες! Όποτε θέλει να ακούσει κάτι ευαίσθητο και χαρούμενο μαζί.

Τι άλλο να περιμένουμε από εσάς;

Μετά τον Αύγουστο θα βγάλω ένα πιο προσωπικό άλμπουμ με δικά μου τραγούδια. Μέχρι τότε θα στηρίξω αυτήν τη δουλειά. Αν και τα περισσότερα τραγούδια δεν είναι δικά μου, έχω δώσει έναν προσωπικό τόνο στις εκτελέσεις, που τις κάνει διαφορετικές.

Η κρίση επηρεάζει εσάς τους δημιουργούς; Θα δούμε ποτέ ξανά καλά τραγούδια;

Σήμερα, με την πολλή πληροφορία που υπάρχει, θέλει χρόνο για να βρεθεί και ν' αναδειχθεί το ταλέντο. Νομίζω πως μέσα από την κρίση θ' αναδειχθούν νέοι δημιουργοί. Δεν περνάμε μόνο μια οικονομική αλλά και μια πνευματική κρίση. Πιστεύω πως θ' αναδειχθούν νέοι δημιουργοί, οι οποίοι θ' αγκαλιάσουν τις νέες φωνές που υπάρχουν. Ανεξάρτητα από το αν δεν τους βοηθάει η εποχή, όπως βοηθούσε στους παλιότερους.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM