Φωτιά και χαλάζι

Φωτιά και χαλάζι Facebook Twitter
0

Πέμπτηβράδυ. Οι καπνοί από την Πάρνηθα είναι τα μαύρα σύννεφα στον ορίζοντα τηςπόλης. Τα κόκκινα ελάφια τρέχουν να γλιτώσουν προς τη Μαλακάσα, που την επομένηπαίζει ο Ρόμπερτ Πλαντ με τον Κρις Κορνέλ, και ο Ελεύθερος Τύπος τυπώνει τοπρώτο του μινιμαλιστικό λαϊκίστικο πρωτοσέλιδο για τα γεγονότα στο βουνό,αντιγράφοντας τη μαύρη σελίδα της Ελευθεροτυπίας πριν από πολλά χρόνια για ένααντίστοιχο περιβαλλοντικό θέμα (και το αστείο είναι ότι μέχρι και χτες Δευτέραπου γράφεται η στήλη, το πρωτοσέλιδο παραλήρημα του Ε.Τ. συνεχίζει απτόητο). Παρασκευήμεσημέρι, ρίχνει δυνατή βροχή και χαλάζι, οι εφημερίδες στάζουν σαν σταλακτίτεςστα περίπτερα, ένα ερωτηματικό πλανάται πάνω από την αλτερνατίβα πόλη: «Θαακυρωθούν οι CocoRosie;». Παρασκευή απόγευμα προς βράδυ, λίγο πριν τις CocoRosie,στο Petit Fleur πίσω από την εκκλησία στοκέντρο του Χαλανδρίου (και παραδίπλα σε μια από τις πιο καλές ταβέρνες/καφενείατης πόλης που δεν έχει καν ταμπέλα), σε αυτό το λικέρ μπαρ, θα το πω εγώ, πουέστησε ο συνάδελφος Νίκος Φωτάκης και θυμίζει λίγο Μονμάρτη και λίγο μεταμοντέρναΜασσαλία και παίζει μόνο τζαζ από σκοροφαγωμένα βινύλια. Απορώ που η βελόνα δενκολλάει. Απλά περπατάει. Δίπλα από τεράστια μπουκάλια lager ο Ντον Ρέντμαν παίζει τηντρομπέτα του και μας σφυρίζει στα αυτιά. Λίγο μετά Θέατρο Ρεματιάς, κάπως σανπλατεία του χωριού κάπου στη Φολέγανδρο, ένας πιτσιρικάς με μπούκλες στηνξύλινη καντίνα πουλάει σόδες για ενάμισι ευρώ (οι μπύρες τελείωσαν νωρίς) καιαπορεί για την κοσμοσυρροή και για τις τσιρίδες των αδελφών Κασάντι. Η νύχταείναι γλυκιά. Τρυφερή είναι η νύχτα. Οι CocoRosie απαγγέλλουν τα μεταμοντέρναμπλουζ που συνίστανται από ένα ανθρώπινο beatbox (λέγε με και Taz),από ιστορίες σε δάση, πόλεις και Ιαπωνίες, κάποιοι τσακώνονται για το αν πρέπεινα κάτσουν καθιστοί ή όρθιοι και τα ξωτικά της περιοχής επαναστατούν καιβγαίνουν από τις τρύπες τους, νομίζοντας ότι βρέθηκαν ταξίδι του μέλιτος στηνΙσλανδία. Σάββατομεσημέρι φεύγω για Θεσσαλονίκη. Τα αερικά περιμένουν εκεί, κάτω από τοσυννεφιασμένο ουρανό, και ρίχνει κεραυνούς πάνω από το Αεροδρόμιο Μακεδονία. Ρίχνειχαλάζι και η Νέα Ραιδεστός μοιάζει με προάστιο της Καμπέρα την εποχή τωνκαταιγίδων. Πλημμυρίζει το σύμπαν. Το βράδυ στο Ρόδον πρώτο τραπέζι πίστα γιαΜενιδιάτη και Χριστίνα Κολέτσα. Τα διασυμπαντικά vibes του χώρου με τους κόκκινουςπολυέλαιους και τις καντίνες με το υπέροχο μπιφτέκι με ανεβάζουν στην πίστα. ΟΓιαννούλης, πάλαι ποτέ σταρ του ελληνικού μπάσκετ, διασκεδάζει στο δίπλατραπέζι, το σαλονικιώτικο Μεξικό της νέας ταινίας του Ταραντίνο σκάει πάνω απότα λέιζερ της εισόδου του Μενιδιάτη, και ο καλλιτέχνης, ωσάν νέος Μικ Τζάγκερσε συνδυασμό με δερβίση, εμφανίζεται στη σκηνή λευκοφορεμένος με ζωνάρι βράκακαι 2-3 επιτυχίες στο στόμα. Οι BMW έξω σπινάρουν στο χώμα τουπάρκινγκ και ο Λινκλέιτερ πιάνει αγκαζέ τον Αγγελόπουλο για να γυρίσουν τηνεπόμενη σκηνή από την τριλογία που δακρύζει. Είναι Σάββατο βράδυ, αλλά οΜενιδιάτης έχει ένα τραγούδι που μου θυμίζει πάρα πολύ το «FridayI 'm ιn love»  των Cure, αλλά ο ίδιος λεει «ΤιςΚυριακές μου λείπεις». Λάθος μέρα, λάθος στίχος. Κυριακήβράδυ στη Θεσσαλονίκη. Στο Tiffany's ο Μαζάουερ θα άλλαζε τηνιστορία πάνω από ένα σνίτσελ με μανιτάρια και κρέμα γάλακτος, στο Urbanη ΕλευθερίαΙωαννίδου χώνει κάτω από τα πόδια της τον υπέροχο σκύλο Φιντέλ, ενώ ο djπαίζει Ramones,η Λένα Μήτσα (επιφανής διαφημίστρια της πόλης και ορκισμένη ροκ εν ρολ πουαράζει χαλλλλλλαρά στη Ζεύξιδος) και ο Νίκος με το indie ψιλικατζίδικο στον ίδιοδρόμο οργανώνει το σεπτεμβριανό πάρτι για την απαίτηση κάδου ανακύκλωσης στηγειτονιά. Είναι το ίδιο ψιλικατζίδικο που ο Βούγιας θέλει να μετατρέψει σεπολιτικό γραφείο (πολύ προχωρημένη ιδέα, ειδικά μετά από τα αλλεπάλληλακαλοκαίρια που τον βλέπουμε γυμνό να κολυμπάει στην Ανάφη) και το ίδιοψιλικατζίδικο που μπορεί να υπερηφανεύεται ότι άκουσε πρώτο το BurstGenerator των Chemical Brothers,όταν το έπαιζε ο Μπέγκας από το γειτονικό Pasta FloraDarling. Η Θεσσαλονίκη είναι το Coronation Streetτης Ελλάδας.Λίβερπουλ και Παναγιώτης Ψωμιάδης. Ηρακλής, Αντώνης Ρέμος και υπερμεγέθησουβλάκια. Η νύχτα πέφτει στα γραφεία της Manchester Cityκαι ο Καραμανλήςδηλώνει στις κάμερες ότι η καταστροφή στην Πάρνηθα είναι μια πληγή στην καρδιάμας. Πονάει αλλά δεν μας αρέσει.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Πολιτισμός / Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Ο Τομ Κρουζ βρέθηκε στις Κάννες για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα της νέας ταινίας του δημοφιλούς franchise, η οποία αποτελεί το δεύτερο μέρος της ιστορίας που ξεκίνησε με το Dead Reckoning
LIFO NEWSROOM
Αντιγόνη Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου & Εθνικό Θέατρο: Πρώτες εικόνες από την Αντιγόνη του Ούλριχ Ράσε

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην Επίδαυρο ξεκινά με την Αντιγόνη, σε συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο και σε σκηνοθεσία ενός από τους πιο συναρπαστικούς Γερμανούς σκηνοθέτες.
LIFO NEWSROOM
Βρέθηκε εντυπωσιακό μωσαϊκό σε ερείπια στη Νίκαια της Βιθυνίας

Πολιτισμός / Βρέθηκε εντυπωσιακό ψηφιδωτό του 1ου αιώνα μ.Χ. στη Νίκαια της Βιθυνίας

Η αρχαιολογική σκαπάνη, στην περιοχή όπου πραγματοποιήθηκε η α' Οικουμενική Σύνοδος, αποκάλυψε ένα ψηφιδωτό με μοτίβα γαλέρας και ελαφιού, το οποίο φέρεται να χρονολογείται στον πρώτο αιώνα μ.Χ.
LIFO NEWSROOM
In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM