«Eίδωλο των bisexual»- Eνθουσιασμένος ο frontman των Green Day για τον χαρακτηρισμό

«Eίδωλο των bisexual»- Eνθουσιασμένος ο frontman των Green Day για τον χαρακτηρισμό Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

«Μου αρέσει. Νομίζω ότι είναι υπέροχο που κάποιος με αποκαλεί είδωλο των bisexual» είπε κατενθουσιασμένος ο frontman των Green Day.

«Γ***, ναι!», είπε Billie Joe Armstrong μιλώντας στο People. Στα 51 του χρόνια σήμερα, ο frontman των Green Day, που μόλις κυκλοφόρησαν το 14ο στούντιο άλμπουμ τους, Saviors δήλωσε ανοιχτά για πρώτη φορά πως είναι bisexual σε μια συνέντευξη στο The Advocate το 1995 και είναι ενθουσιασμένος που βλέπει πώς έχουν εξελιχθεί οι συζητήσεις για τη σεξουαλικότητα, σχεδόν τρεις δεκαετίες από τότε.

«Σαν παιδί της Gen X, νιώθω ότι υπήρχε ένας σπόρος που φυτεύτηκε εκεί κάπου την εποχή της δεκαετίας του '90, όπου οι άντρες ανακάλυπταν περισσότερο πώς είναι να είσαι bisexual και το έλεγαν, είτε ήταν κάποιος σαν τον Κερτ Κομπέιν είτε αυτό που έλεγα εγώ», είπε λέει ο Billie Joe Armstrong.

«Είναι πολύ πιο περίπλοκο τώρα, όσον αφορά τη σεξουαλικότητα. Σκέφτεσαι "Ουάου, έχουμε κάνει πραγματικά πολύ δρόμο". Παρόλο που εξακολουθεί να θεωρείται ως ταμπού, νομίζω ότι οι άνθρωποι τώρα είναι πολύ πιο γενναίοι από ποτέ. Νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι πολύ πιο ανοιχτοί τώρα».

Ο frontman των Green Day  είναι παντρεμένος με τη σύζυγό του, Αντριέν, εδώ και 29 χρόνια, και έχουν δύο γιους, τον 28χρονο Τζόι και τον 25χρονο Τζέικομπ. Λόγω του γάμου και της οικογενειακής του ζωής, κάποιοι στο ίντερνετ έχουν αμφισβητήσει αν είναι στην πραγματικότητα αμφιφυλόφιλος ή απλώς σύμμαχος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

«Η σεξουαλικότητα είναι πάντα πολύ περισσότερα από τον τυπικό, πυρηνικό-οικογενειακό τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων», είπε ο ίδιος. «Αλλά έχω παντρευτεί. Υπάρχει αυτή η άλλη πλευρά μου που είναι πολύ συμβατική όταν πρόκειται για τον 30χρονο γάμο μου με τη γυναίκα μου. Αλλά κοιτώντας μόνο τη σεξουαλικότητα: δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος. Και αν κάποιος το πει αυτό, δεν νομίζω ότι είναι πραγματικά ειλικρινής με τον εαυτό του».

Το νέο τραγούδι των Green Day "Bobby Sox" ήταν αρχικά εμπνευσμένο από τις νύχτες του στον καναπέ που παρακολουθούσε το The Office με τη γυναίκα του, αλλά εξελίχθηκε σε κάτι σαν queer ύμνος.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στους Los Angeles Times, ο frontman των Green Day εξέφρασε την υποστήριξή του στα τρανς άτομα λέγοντας για τους τρανφοβικούς ότι «Απλώς νομίζω ότι είναι κολλημένοι. Είναι σαν οι άνθρωποι να φοβούνται τα παιδιά τους. Γιατί να φοβάστε; Γιατί δεν αφήνετε το παιδί σας, να είναι το παιδί που πραγματικά είναι;».

Με πληροφορίες του People

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ