Απίστευτο ταλέντο ή νεποτισμός; Ο Μπρούκλιν Μπέκαμ υπογράφει και πάλι καμπάνια του Burberry

Απίστευτο ταλέντο ή νεποτισμός; Ο Μπρούκλιν Μπέκαμ υπογράφει και πάλι καμπάνια του Burberry Facebook Twitter
Δεν είναι όλοι χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι που ο 17χρονος Μπέκαμ έχει αρχίσει να παίρνει δουλειές στο χώρο της μόδας
0

"Δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο από απίστευτο ταλέντο και στιλ από τους απογόνους του David Beckham."σχολιάζουν γα μεγάλα περιοδικά μόδας μεταδίδοντας την είδηση πως ο 17χρονος Μπρούκλιν Μπέκαμ υπογράφει την τελευταία καμπάνια της 

Ο νεαρός Μπέκαμ δάνεισε το φωτογραφικό ταλέντο του (το οποίο κάποιοι αμφισβητούν) για το άρωμα Brit του οίκου Burberry και χθες δόθηκε στη δημοσιότητα το πρώτο φιλμ.

Και ενώ αρκετοί αποθεώνουν τη νέα του καριέρα και μια ακόμη συνεργασία του με το χώρο της μόδας, η διαμάχη για το ρόλο του Μπρούκλιν συνεχίζεται και αναζωπυρώνεται μεταξύ όσων αμφισβητούν το ταλέντο του και κάνουν λόγο για οικογενειοκρατία.

Κορυφαίοι φωτογράφοι μόδας είχαν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους και νωρίτερα μέσα στη χρονιά, όταν δημοσιεύτηκε η πρώτη συνεργασία του διάσημου γόνου με τον οίκο Burberry. Τώρα επιστρέφουν με νέα πυρά, καθώς βλέπουν να επιλέγεται και πάλι για μια νέα καμπάνια. Οι επαγγελματίες σημειώνουν πως οι οίκοι μόδας υποτιμούν τις καριέρες τους και στρέφονται στην εύκολη λύση των σελέμπριτι για να έχουν περισσότερη δημοσιότητα.

Απίστευτο ταλέντο ή νεποτισμός; Ο Μπρούκλιν Μπέκαμ υπογράφει και πάλι καμπάνια του Burberry Facebook Twitter
Ο Μπρούκλιν φωτογραφίζει την καμπάνια του Burberry

Ο Μπρούκλιν είναι το δεύτερο παιδί των Μπέκαμ που συνεργάζεται με τον οίκο Burberry, μετά τον μικρότερο αδελφό του Romeo που εμφανίστηκε σε ρόλο μοντέλου στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του brand.

Την ίδια ώρα, ο Μπρούκλιν Μπέκαμ συνεχίζει να εξαργυρώνει τη φήμη του και να κλείνει συμφωνίες για δουλειές πίσω και μπροστά από τις κάμερες. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως έχει δεχθεί πολλές προτάσεις για να φωτογραφίσει καμπάνιες και εντιτόριαλ, αλλά στέκονται κυρίως στη συμμετοχή του σε διαφήμιση για τη κινεζική εταιρεία κινητών Huawei που πλήρωσε 100.000 £ για να εξασφαλίσει ένα μικρό πέρασμα του 17χρονου από το τελευταίο της σποτάκι.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM