Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς φτωχότερα

Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς φτωχότερα Facebook Twitter
0
Το οτι ο βασιλικός γάμος είναι το media event της ημέρας το ξέρουν και οι πέτρες. Όπως και το οτι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας ποπ κουλτούρας βέβαια.

Άλλωστε αποτελεί τη πρωταρχική μήτρα, το αρχετυπικό ποπ παραμύθι με το οποίο έχουν μεγαλώσει εκατομμύρια άνθρωποι στο πλανήτη, όλων των τάξεων και των cultural διαστρωματώσεων.


Έχουν ταυτιστεί με τις συμβάσεις του από την παιδική ηλικία ήδη και μεγαλώνοντας κουβαλάνε αναμασώντας νοσταλγικά κάποια από τα κλισέ του ως γλυκερή αναβίωση της χαμένης παιδικότητας. Είτε ψαχνοντάς κόμματια του στα άλλα πεδία της ποπ κουλτούρας που μιμούνται το συντακτικό και τη γραμματική του (πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει για το “βασιλικό” ζεύγος της showbiz) είτε όπως τώρα όταν το φέρνει η ιστορική συγκυρία και γινόμαστε αυτόπτες μάρτυρες του πιο φωτογενούς aspect του θεσμού της βασιλείας που είναι ο Βασιλικός Γάμος.

(αγαπάμε Moz;-)

Το internet βέβαια και το live blogging και tweeting κάλυψε το γεγονός πολύ πιο χαριτωμένα και αντιστικτικά από οτι τα παραδοσιακά μίντια, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε. Πάντοτε ο αδιαμεσολάβητος και ηδονικός κανιβαλλισμός φύεται με μεγαλύτερη άνεση εκεί που το ψηφιακό blending, η περιέργεια και η έξαψη συναντιούνται με τη γλώσσα που μιλάμε όλοι εκτός συμβάσεων. Και αυτό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του ίντερνετ που πολύ δύσκολα μπορούν να ανταγωνιστούν οι παραδοσιακοί μιντιακοί οργανισμοί.

Αλλά αρκετά σημειολόγησα και θα ζηλέψει και η #jenny (που πρόσφατα εκδήλωσε τάσεις σημειολογίας;-) και δε θα το θελα.

Πάμε να δούμε μερικά απο τα royal tweets που μου έκαναν λιγάκι μμμ*

bonustrack*

(ένας αξέχαστος Dynasty βασιλικός γάμος από τα 80ς)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM