O Moby επιμένει για την σχέση με τη Νάταλι Πόρτμαν: «Δεν καταλαβαίνω γιατί το αρνείται»

O Moby επιμένει για την σχέση με τη Νάταλι Πόρτμαν: «Δεν καταλαβαίνω γιατί το αρνείται» Facebook Twitter
0

Ο Moby απάντησε στην Νάταλι Πόρτμαν, που διέψευσε ότι είχαν σχέση και χαρακτήρισε τον μουσικό «ως ανατριχιαστικό», επιμένοντας στα λεγόμενά του πως οι δυο τους έβγαιναν το 1999.

«Πρόσφατα διάβασα ένα κουτσομπολίστικο κομμάτι στο οποίο η Νάταλι Πόρτμαν είπε πως δεν βγαίναμε ποτέ. Αυτό με μπέρδεψε, καθώς όντως βγαίναμε, για την ακρίβεια είχαμε σχέση. Και μετά από την σύντομη σχέση το 1999 παραμείναμε φίλοι για χρόνια», έγραψε σε μήνυμά του στο Instagram ο διάσημος μουσικός, μετά τις αποκαλύψεις της Νάταλι Πόρτμαν. 

Στη συνέχεια ο Moby λέει πως σέβεται την Νάταλι Πόρτμαν αλλά δεν μπορεί να καταλάβει γιατί διαστρεβλώνει την αλήθεια για την σχέση τους. «Μου αρέσει η Νάταλι και σέβομαι το μυαλό και τον ακτιβισμό της. Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο έντονα διαστρεβλώνει την αλήθεια για την (παρά ταύτα σύντομη) σχέση μας. Η ιστορία που παρουσιάζεται στο βιβλίο μου "Then It Fell Apart" είναι ακριβής, με πολλές σχετικές φωτογραφίες κλπ», σημειώνει ο Moby. 

«Σέβομαι απολύτως το ότι η Νάταλι πιθανώς μετάνιωσε που έβγαινε μαζί μου (για να είμαι δίκαιος, ενδεχομένως κι εγώ θα το μετάνιωνα), αλλά αυτό δεν αλλάζει τα αληθινά γεγονότα της σύντομης, ρομαντικής ιστορίας μας», καταλήγει στο μήνυμά του ο 53χρονος μουσικός.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

I recently read a gossip piece wherein Natalie Portman said that we’d never dated. This confused me, as we did, in fact, date. And after briefly dating in 1999 we remained friends for years. I like Natalie, and I respect her intelligence and activism. But, to be honest, I can’t figure out why she would actively misrepresent the truth about our(albeit brief)involvement. The story as laid out in my book Then It Fell Apart is accurate, with lots of corroborating photo evidence, etc. Thanks, Moby Ps I completely respect Natalie’s possible regret in dating me(to be fair, I would probably regret dating me, too), but it doesn’t alter the actual facts of our brief romantic history

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη moby xⓋx (@moby) στις

Ο Moby έγραψε πρόσφατα για τη σχέση του με την Νάταλι Πόρτμαν στα απομνημονεύματά του με τίτλο «Then It Fell Apart». Ωστόσο η 37χρονη ηθοποιός διέψευσε τα πάντα ως ανακρίβειες, σημειώνοντας πως για εκείνη δεν ήταν σύντροφος αλλά ένας «ανατριχιαστικός» μεγαλύτερος άντρας που προσπάθησε να ξεπεράσει τα όριά του. Η διάσημη ηθοποιός διευκρίνισε επίσης πως ήταν μόλις 18 ετών όταν συναντήθηκαν, παρά τους ισχυρισμούς του Moby ότι ήταν 20 ετών και ότι ενώ έφτασαν να γίνουν φίλοι, εκείνη διέκοψε όταν συνειδητοποίησε ότι ο Moby είχε άλλες προθέσεις. Η Νάταλι Πόρτμαν στράφηκε και κατά του εκδότη του βιβλίου που επέτρεψε το απόσπασμα αυτό χωρίς να τσεκάρει την εγκυρότητά του.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Moby: «Έβαλα μια πλαστική σακούλα στο κεφάλι μου, την έσφιξα με τη ζώνη μου και έκλεισα τα μάτια επιζητώντας το τέλος»

Μουσική / Moby: «Έβαλα μια πλαστική σακούλα στο κεφάλι μου, την έσφιξα με τη ζώνη μου και έκλεισα τα μάτια επιζητώντας το τέλος»

Στην αυτοβιογραφία του που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες ο διάσημος σταρ της electronica καταγράφει γλαφυρά τα χρόνια της μεγάλης φήμης, όταν είχε πιάσει πάτο από τις ατέλειωτες καταχρήσεις και ήθελε να βάλει τέλος στη ζωή του
O Moby αφηγείται εκείνη τη νύχτα που έτριψε το πέος του πάνω στον Ντόναλντ Τραμπ

Culture / O Moby αφηγείται εκείνη τη νύχτα που έτριψε το πέος του πάνω στον Ντόναλντ Τραμπ

Στο βιβλίο απομνημονευμάτων του που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες, ο διάσημος μουσικός θυμάται ένα πάρτι λίγο μετά την 11η Σεπτεμβρίου, όταν «τον ακούμπησε» μεθυσμένος πάνω στον μέλλοντα Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM