«Allez viens...»: Το γήρας και η φθορά σε μια συγκινητική παράσταση χορού

«Allez viens...»: Το γήρας και η φθορά σε μια συγκινητική παράσταση χορού Facebook Twitter
«Δούλεψα με όλους μου τους ηθοποιούς με βασική ιδέα την εξάντληση. Αυτοσχεδιάσαμε πολύ. Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι η εξάντληση υπήρχε ήδη στα κορμιά τους». Στη φωτογραφία η Υβόννη Μαλτέζου με τον Βασίλη Καραμπούλα. Φωτο: Ανδρέας Σιμόπουλος
0

Η Παναγιώτα Καλλιμάνη ξεκίνησε όπως όλα τα κορίτσια της γενιάς της. Ερωτεύτηκε τον Πάτρικ Σουέιζι από το Dirty Dancing. Κι αυτό ήταν αρκετό για να ερωτευτεί τον χορό.

Ανακοίνωσε στην οικογένειά της ότι θα σπουδάσει χορό στη Γαλλία και χωρίς να ξέρει λέξη γαλλικά έφυγε με μια βαλίτσα για το Παρίσι. Με το που έφτασε της την έκλεψαν αλλά δεν πτοήθηκε. Το είδε σαν μια ευκαιρία να ξεκινήσει μια νέα ζωή.

Χρειάστηκε σχεδόν ενάμιση χρόνο για να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη. Η ογδοντάχρονη γκραν νταμ της διδασκαλίας κλασικού μπαλέτου Ροζέλα Χαϊτάουερ τη συμβούλεψε να στραφεί στον μοντέρνο χορό. Κι αυτό έκανε.

Πέρασε οντισιόν για μια θέση στο Centre National de Danse Contemporaine d'Angers , την πλέον απαιτητική σχολή χορού εκείνη την εποχή στον κόσμο, και την επιλέξανε στους 20, ανάμεσα σε 600 άτομα.

Στη σχολή δίδασκαν τα μεγαλύτερα ονόματα του σύγχρονου χορού, οπότε πέρα από τους σταθερούς της δασκάλους βρέθηκε να παίρνει μαθήματα από τιτάνες όπως η Πίνα Μπάους και ο Ζοζέφ Νατς.

Αν υπάρχει δύναμη σε ένα ζευγάρι, είναι γιατί έχουν υπάρξει μόνοι. Πιστεύω πολύ στη μοναχικότητα γιατί δεν νομίζω ότι σ' ένα ζευγάρι ξέρει ο ένας όλα τα μυστικά του άλλου. Δεν ξέρουμε καν όλα τα δικά μας μυστικά.


Με την αποφοίτησή της συνεργάζεται με σημαντικούς χορογράφους της Γαλλίας, όπως την Joëlle Bouvier, την Carlotta Ikeda, τον Nasser Martin Gousset, ενώ με την ομάδα Bouvier-Obadia L'esquisse χόρεψε στην παράσταση «Fureur» (Αντιγόνη) στο πλαίσιο του «Πάτρα 2006 - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης».

Λίγο μετά εντάχθηκε ως μόνιμη χορεύτρια στην ομάδα του Ζοζέφ Νατς τον οποίο εκτιμάει ιδιαίτερα. Λέει σήμερα για τον σπουδαίο αυτό χορογράφο και μέντορά της: «Έχει έναν δικό του κόσμο ο Νατς. Είναι σαν να χορεύει με τα αντικείμενα. Χρησιμοποιεί και πολλή παντομίμα. Βέβαια ο κόσμος του είναι "μαύρος" και δεν είναι τυχαίο ότι λατρεύει τον Μπέκετ».

Πριν από επτά χρόνια αποφάσισε ότι ήθελε να δημιουργήσει δικές της χορογραφίες. Έτσι, με τη στήριξη της Les productions de la Seine ίδρυσε την ομάδα της.

Δουλειά της έχει παρουσιάσει και στην Ελλάδα, στο Φεστιβάλ Αθηνών τα «Trente » και «Double Take», και στη Στέγη τα «Contreplongées» και «Mam Mam un dîner magique».

Φέτος, για πρώτη φορά, παρουσιάζει χορογραφία της στο Εθνικό Θέατρο. Το «Allez viens...» είναι μια παράσταση χορού που εκτελείται από οκτώ εμβληματικούς ηθοποιούς στα όρια της τρίτης ηλικίας ή με έντονα σημάδια της εξάντλησης, οι οποίοι απαρτίζουν τέσσερα ζευγάρια.

Η Αλίκη Αλεξανδράκη με τον Γιάννη Δεγαϊτη, η Ράνια Οικονομίδου με τον Κώστα Γαλανάκη, η Υβόννη Μαλτέζου με τον Βασίλη Καραμπούλα και η Αννέζα Παπαδοπούλου με τον Αντώνη Ιορδάνου μας «διηγούνται» μέσα από κινήσεις και σύντομες διαδρομές, μέσα από χειρονομίες και βλέμματα, και υπό την ονειρική μουσική του Σταύρου Γασπαράτου, ιστορίες φθοράς, εξάντλησης και παραίτησης.

Οκτώ άνθρωποι μονάχοι που στροβιλίζονται, που βηματίζουν ατελέσφορα και που αέναα επιστρέφουν εκεί που ξεκίνησαν χωρίς ελπίδα να ξεφύγουν από τη μοίρα τους, χωρίς να μπορούν να αποδράσουν από τα όρια που η ζωή τους έθεσε.

Και είναι ιδιαίτερα συγκινητικό να βλέπεις αυτούς τους σπουδαίους ηθοποιούς σε μια ηλικία που απέχει πολύ από εκείνη της δυναμικής τους παρουσίας, να εκτελούν αυτά τα μοτίβα αδιέξοδης παγίδευσης, σαν ανήμποροι να μιλήσουν εξαιτίας μιας αδικαιολόγητης αναπηρίας – που φυσικά δεν είναι τίποτα άλλο από τον περιορισμό που επιβάλλει ο χορός.

«Allez viens...»: Το γήρας και η φθορά σε μια συγκινητική παράσταση χορού Facebook Twitter
Η Αλίκη Αλεξανδράκη με τον Γιάννη Δεγαϊτη. Φωτο: Ανδρέας Σιμόπουλος

Η χορογράφος εξηγεί: «Δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω χορευτές. Ήταν για πολύ καιρό στο μυαλό μου η ιδέα να κάνω κάτι με ηθοποιούς. Ως χορεύτρια –γιατί στις δουλειές μου συμμετέχω και η ίδια ως ερμηνεύτρια– έχω να κάνω με το κορμί μου, και συνειδητοποιώ ότι καθώς ο χρόνος περνάει το κορμί αλλάζει.

Για έναν χορευτή ή χορογράφο αυτό είναι κάτι που τον βασανίζει πάρα πολύ. Παύει το κορμί να έχει τη δύναμη που είχε παλιά. Αυτή η φθορά με απασχολεί πολύ. Καταπονούμε το κορμί μας πάρα πολύ σε σχέση με έναν μέσο άνθρωπο. Ευτυχώς αγαπάω τη βραδύτητα, τον αργό ρυθμό».

Οι οντισιόν της Παναγιώτας Καλλιμάνη δεν έγιναν σε σάλα χορού. Συνάντησε καλλιτέχνες που της είχαν προτείνει για έναν καφέ, δεν ήξερε κανέναν εκτός από τη Ράνια Οικονομίδου, και σε όσες περιπτώσεις της ταίριαζε η ενέργειά τους τούς συμπεριέλαβε στο έργο της.

«Αυτοί που απέρριψα δεν ήταν για αυτό που ήθελα να κάνω. Παράλληλα επειδή ήθελα να δουλέψω πάνω στην εξάντληση είδα πάρα πολλές σχετικές ταινίες. Επέλεξα το "Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν" του Σίντνεϊ Πόλακ γιατί μου άρεσε ο τίτλος και γιατί αγαπώ τα άλογα. Είναι από τα λίγα ζώα που μπορούν να κοιτάζουν μπροστά και πίσω συγχρόνως. Μου άρεσε αυτό, το μπρος και το πίσω, με τον χρόνο που περνάει. Επίσης βασίστηκα στο "Amour" του Μίκαελ Χάνεκε, όπου μου άρεσε η σχέση των δύο ηλικιωμένων ανθρώπων.

Δουλέψαμε πολύ πάνω σε αυτό. Όταν η Αλίκη Αλεξανδράκη λέει «πάμε» είναι από τα στοιχεία-αναφορά σε αυτή την ταινία. Δούλεψα με όλους μου τους ηθοποιούς με βασική ιδέα την εξάντληση. Αυτοσχεδιάσαμε πολύ. Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι η εξάντληση υπήρχε ήδη στα κορμιά τους. Γιατί αυτό ακριβώς ήταν που είχα επιλέξει επάνω τους, κορμιά όπου η εξάντληση ήταν φανερή, ήταν εκεί.

Κι έτσι ξαναπιάσαμε το νήμα από την αρχή. Είπα, "είστε σε αυτή την αίθουσα 100 χρόνια, γίνετε ένα με την καρέκλα σας". Έτσι καταλήξαμε και στη μουσική που ακούγεται. Δεν ήθελα εκπλήξεις, δεν ήθελα εξάρσεις, ήθελα κάτι επαναλαμβανόμενο. Κάτι που γίνεται, που υπάρχει και ξαναγίνεται».

«Allez viens...»: Το γήρας και η φθορά σε μια συγκινητική παράσταση χορού Facebook Twitter
Η Ράνια Οικονομίδου με τον Κώστα Γαλανάκη. Φωτο: Ανδρέας Σιμόπουλος


Το «Allez viens...» ξεκινάει με όλους τους ηθοποιούς-χορευτές καθηλωμένους στις καρέκλες τους μόνους, και καταλήγουν μόνοι. Η Καλλιμάνη λέει γι'αυτό:

«Η ιδέα ήταν ότι θα ξαναβρεθούν και θα ξαναπάνε. Άλλωστε για μένα ένα ζευγάρι είναι δύο μοναξιές που σμίγουν. Έτσι η μοναξιά ήταν για μένα σημαντική. Δεν υπάρχει ζευγάρι, αν δεν υπάρχει η μοναξιά. Αν υπάρχει δύναμη σε ένα ζευγάρι, είναι γιατί έχουν υπάρξει μόνοι. Πιστεύω πολύ στη μοναχικότητα γιατί δεν νομίζω ότι σ' ένα ζευγάρι ξέρει ο ένας όλα τα μυστικά του άλλου. Δεν ξέρουμε καν όλα τα δικά μας μυστικά.

Η Υβόννη Μαλτέζου και ο Βασίλης Καραμπούλας που είναι οι πιο εξαρτημένοι μεταξύ τους, που τούς βλέπουμε συνεχώς μαζί και συχνά γελάνε, αποτελούν τον τύπο των ζευγαριών που έχουν περάσει μια ολόκληρη ζωή αχώριστοι. Χαμογελάνε, είναι σαν να βρίσκονται μπροστά στη θάλασσα και την κοιτάζουν.

Για τους ηθοποιούς ήταν κάτι καινούργιο όλο αυτό. Κάθε μέρα δοκιμάζαμε και κάτι με αφορμή μια εικόνα, μια μουσική, ένα κείμενο. Τους έλεγα ότι ο ηθοποιός είναι πάνω στη σκηνή και έχει να κάνει με τα λόγια του, ο χορευτής έχει να κάνει με τη "μάζα". Πώς το κορμί θα κινηθεί στον χώρο. Τους φαινόταν τόσο παράξενο ότι πλησίαζε η πρεμιέρα και δεν είχαν λόγια».


Ο χώρος της Αίθουσας Εκδηλώσεων του Κτιρίου Τσίλλερ στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου υποβάλλει και προσθέτει τη δική του σημασία στην παράσταση. Οι τοίχοι, τα πατώματα, οι πολυέλαιοι κουβαλάνε το βάρος μιας μακριάς ιστορίας.

Η Καλλιμάνη συμπληρώνει: «Έπαιξε τον δικό του ρόλο ο χώρος, τον οποίο λάτρεψα. Πήγαινα καθημερινά νωρίτερα και τον έβλεπα. Δεν είναι ίσως τυχαίο ότι το κοινό κλαίει. Μου έλεγε η κυρία Μαλτέζου ότι όταν μπήκε στο Εθνικό κοριτσάκι, χόρευε στην ίδια αίθουσα βαλς».

 

Info

Allez Viens

Εθνικό Θέατρο, Κτίριο Τσίλλερ

Πέμπτη έως Σάββατο 19:00, Κυριακή 17:30

Σύλληψη – Χορογραφία - Σκηνικά: Παναγιώτα Καλλιμάνη

Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος

Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Διανομή: Αλίκη Αλεξανδράκη, Κώστας Γαλανάκης, Γιάννης Δεγαΐτης, Αντώνης Ιορδάνου, Βασίλης Καραμπούλας, Υβόννη Μαλτέζου, Ράνια Οικονομίδου, Αννέζα Παπαδοπούλου

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Βρικόλακες» του Ίψεν: Στον σκοτεινό οίκο της οικογένειας Άλβινγκ

Η κριτική της Λ. Αρκουμανέα / «Βρικόλακες» του Ίψεν: Στον σκοτεινό οίκο της οικογένειας Άλβινγκ

Ο Δημήτρης Καραντζάς καταπιάνεται με ένα από τα πιο γνωστά έργα του Χένρικ Ίψεν, με Πιττακή, Καραζήση, Σαράντη και Κολλιοπούλου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Κερένια κούκλα»: Καμία νοσταλγία για την παλιά Αθήνα στην γκοθ όπερα του Σίμου Κακάλα

Θέατρο / «Κερένια κούκλα»: Καμία νοσταλγία για την παλιά Αθήνα στην γκοθ όπερα του Σίμου Κακάλα

Παραγγελία της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, το ολοκαίνουριο έργο που βασίζεται στο θρυλικό μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου δεν έχει σχέση με τον νεορεαλισμό, παρά με το σκοτάδι της ανθρώπινης ύπαρξης
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Άρης Μπινιάρης: «Δεν εκτιμάμε τις αρετές των Ελλήνων, εστιάζουμε στα κακώς κείμενα»

Θέατρο / Άρης Μπινιάρης: «Δεν εκτιμάμε τις αρετές των Ελλήνων, εστιάζουμε στα κακώς κείμενα»

Ενώ εύκολα θα χαρακτήριζες πολιτική τη νέα του μουσικοθεατρική παράσταση, ο σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής του «Ύψωμα 731» εξηγεί γιατί για εκείνον εκφράζει πρωτίστως ένα νόημα υπαρξιακό
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ