Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη

Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη Facebook Twitter
0

Γυναίκες -με αυτό που στο χώρο της μόδας θεωρείται «ατέλειες» - επιστράτευσε η Κιμ Καρντάσιαν για τη διαφήμιση των νέων αρωμάτων της, KKW II και KKW III. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρεία της δημοσιεύει κοντινές, αρκετές γυμνές, φωτογραφίες γυναικών με περιττά κιλά, ραγάδες και κυτταρίτιδα.  

Είναι μια μεγάλη αντίθεση σε σχέση με τις αψεγάδιαστες φωτογραφίες της Καρντάσιαν που έχουμε συνηθίσει, σημειώνει το Glamour συμπληρώνοντας πως αυτό δεν είναι κάτι το αρνητικό.

Η προώθηση των προϊόντων της Κιμ Καρντάσιαν έχει συνδεθεί με την ίδια. Στο σχέδιο του μπουκαλιού του KKW Body έχουν κυριολεκτικά αποτυπωθεί οι διάσημες καμπύλες της. 

Όταν αποκαλύφθηκε το διάσημο μπουκάλι αρώματος, πολλοί έφεραν αντιρρήσεις ενάντια στα μη ρεαλιστικά ιδανικά ομορφιάς που απεικόνιζε, σε βαθμό που μια body-positive blogger αναδιαμόρφωσε εκ νέου την καμπάνια προβολής του ώστε να στηλιτεύσει τα «αψεγάδιαστα» σώματα. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Introducing TWO new #KKWBODY Fragrances launching this Friday, 11.02 at 12PM PST at KKWFRAGRANCE.COM #KKWFRAGRANCE

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY II & III launch this Friday, 11.02 at 12PM PST only at KKWFRAGRANCE.COM #KKWFRAGRANCE

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

«Σταματήστε να προσπαθείτε να είστε τέλειοι γιατί, είστε ήδη» ανέφερε η κριτική. «Σήμερα, αυτή τη στιγμή, το σώμα μου είναι τόσο καλό όσο μπορεί. Δεν μπορεί να αλλάξει σήμερα και αύριο μπορεί να είναι διαφορετικό αλλά και πάλι θα είναι τέλειο. Δεν υπάρχει σώμα καλύτερο από το επόμενο. Δεν υπάρχει τέλειο σώμα» αναφέρει σε άλλο σημείο. 

Το μήνυμα έφτασε με σαφήνεια στην Καρντάσιαν που μίλησε πρόσφατα για το πώς επέλεξε τα μοντέλα της και πώς οι αναδιαμορφώσεις της καμπάνιας που κυκλοφορούν ευρέως στο ίντερνετ έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις της. 

«Μιλούσα σε κάποιους φίλους μου και είδα δυο άλλους φίλους μου να εμπνέονται από την καμπάνια του αυθεντικού KKW Body και σκέφτηκα 'Ξέρεις κάτι; Δεν πρόκειται πάντα για το σώμα μου'», εξήγησε.

«Το μπουκάλι έχει προφανώς το σχήμα του σώματός μου, αλλά πάντα θαύμασα και αγαπούσε τις γυναίκες με αυτοπεποίθηση ανεξάρτητα από το σχήμα τους ή το μέγεθός τους.»

Αποκάλυψε επίσης πως πολλές από τις γυναίκες δεν ήταν επαγγελματίες μοντέλα, αλλά είχαν αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό για τη συμμετοχή τους στην καμπάνια. 

Το μήνυμά της δεν χωράει παρερμηνείες, υποστηρίζει το Glamour. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

«Να έχετε αυτοπεποίθηση στο σώμα σας, νομίζω πως πάντα προωθούσα αυτό το μήνυμα» είπε. «Στα περιοδικά πάντα κοίταζα όσες ήταν υπερβολικά ψηλές και αδύνατες, και δεν ένιωθα πως είχε κάτι που αντιπροσώπευε τις καμπύλες του σώματός μου που μεγάλωναν. Και έτσι, ήθελα να κάνω μια καμπάνια που θα υποστηρίζει τις γυναίκες όλων των σωμάτων να νιώθουν άνετα με τους εαυτούς τους»

Η Καρντάσιαν, που η ίδια έχει πέσει θύμα body shaming, αναφέρει πως οι εμπειρίες αυτές σίγουρα έπαιξαν ρόλο στις αποφάσεις της. «Σε φωτογραφίζει ένας παπαράτσι και εσύ έχεις κυτταρίτιδα, κάτι που ξέρετε πως έχει συμβεί σε εμένα στο παρελθόν, και αυτή η φωτογραφία  φιγουράρει στα εξώφυλλα των περιοδικών με τίτλους όπως 'Το χειρότερο σώμα της εβδομάδας' και 'Κοιτάξτε πόσο άσχημη είναι'». 

Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη Facebook Twitter

«Πονάει την ψυχή σου να βλέπεις πράγματα όπως αυτά και βλέπω πως συμβαίνει σε πολλές γυναίκες ακόμα. Δεν πίστεψα ποτέ πως κάτι τέτοιο είναι δίκαιο» αναφέρει η Καρντάσιαν προσθέτοντας πως πραγματικά ήθελε να δείξει στους ανθρώπους πως μπορούν να είναι όμορφοι ανεξάρτητα από το αν έχουν ραγάδες ή κυτταρίτιδα. 

Οι αντιδράσεις στην καμπάνια ήταν έντονες και κυρίως θετικές, αναφέρει το Glamour. Ένας σχολιαστής στο Instagram επικρότησε τις επιλογές της Καρντάσιαν. «Έχω αγαπήσει αυτή την καμπάνια. Σε ευχαριστώ που διαδίδεις το body positivity Κιμ» αναφέρει, ενός κάποιος άλλος έγραψε πως νιώθει χαρά για το ότι τα σώματα αυτά μοιάζουν με καθημερινών ανθρώπων. 

Δεν είμαστε σίγουροι αν έχουμε γίνει μάρτυρες της τελευταίας φοράς όπου η Καρντάσιαν διαφήμισε τα ίδια της τα προιόντα, σχολιάζει το Glamour προσθέτοντας πως η αλλαγή αυτή είναι ευπρόσδεκτη και αναζωογονητική. Τα δυο νέα αρώματα θα είναι διαθέσιμα για διαδικτυακή αγορά από τις 2 Νοεμβρίου και θα κοστίζουν εξήντα δολάρια. 



Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πολιτισμός / Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πάνω από 100.000 εκθέματα, ανάμεσά τους ο θησαυρός του Τουταγχαμών, φιλοξενούνται στο μεγαλύτερο μουσείο παγκοσμίως αφιερωμένο αποκλειστικά σε έναν πολιτισμό
LIFO NEWSROOM
Εβραίοι κληρονόμοι μηνύουν Ίδρυμα Γουλανδρή και Met για πίνακα του Βαν Γκογκ που λεηλάτησαν οι ναζί

Πολιτισμός / Εβραίοι κληρονόμοι μηνύουν Ίδρυμα Γουλανδρή και Met για πίνακα του Βαν Γκογκ που λεηλάτησαν οι ναζί

Ο πίνακας εκτίθεται σήμερα στο μουσείο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Αθήνα - Οι κληρονόμοι ζητούν την επιστροφή του πίνακα και αποζημίωση αντίστοιχη με τη σημερινή αγοραία αξία του έργου
LIFO NEWSROOM
Λούβρο: Κανένα ίχνος από τα κλεμμένα κοσμήματα – Πέντε νέες συλλήψεις για τη ληστεία του αιώνα

Πολιτισμός / Λούβρο: Κανένα ίχνος από τα κλεμμένα κοσμήματα – Πέντε νέες συλλήψεις για τη ληστεία του αιώνα

Παρά τις νέες συλλήψεις, οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα κοσμήματα πιθανότατα έχουν ήδη αποσυναρμολογηθεί, ώστε να διατεθούν παράνομα στην αγορά πολύτιμων λίθων
LIFO NEWSROOM
Roisin Murphy

Πολιτισμός / Η μουσικός Róisín Murphy αφαιρέθηκε από φεστιβάλ στην Κωνσταντινούπολη μετά από τρανσφοβική ανάρτηση

Στην ανάρτησή της, η Murphy δημοσίευσε ένα γράφημα που, όπως ισχυρίστηκε, δείχνει «μεγάλη πτώση» στον αριθμό των νέων που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς ή μη δυαδικά άτομα
LIFO NEWSROOM
Billie Eilish Δωρεά Πείνα

Πολιτισμός / Η Billie Eilish δωρίζει 11,5 εκατ. δολάρια για το περιβάλλον και την καταπολέμηση της πείνας

«Σας αγαπώ όλους, αλλά κάποιοι από εσάς έχετε πάρα πολλά χρήματα. Αν είστε δισεκατομμυριούχοι, ίσως είναι καιρός να τα μοιραστείτε», δήλωσε η 23χρονη κατά τη διάρκεια των WSJ Innovator Awards
LIFO NEWSROOM
Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου αναλαμβάνει πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ

Πολιτισμός / Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου αναλαμβάνει πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ

Το Ελληνικό Φεστιβάλ, που ιδρύθηκε από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, γιόρτασε φέτος 75 χρόνια ιστορίας, αποτελώντας έναν από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς θεσμούς της χώρας
LIFO NEWSROOM
Πολύχρωμη έκθεση για παιδικές χαρές με εικαστική ματιά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Πολύχρωμη έκθεση για παιδικές χαρές με εικαστική ματιά στο Μουσείο Μπενάκη

Μία νέα έκθεση για τους αρχιτέκτονες, desiners και εικαστικούς που δημιούργησαν με πρωτοβουλία μιας διεθνούς ελβετικής οργάνωσης υπέροχες παιδικές χαρές και παιχνίδια για τα παιδιά του κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σπασμένη Φλέβα: Το video clip από το νέο τραγούδι των ΛΕΞ και Kepler is Free

Πολιτισμός / Σπασμένη Φλέβα: Το video clip από το νέο τραγούδι των ΛΕΞ και Kepler is Free

Όλα ξεκίνησαν περίπου τρία χρόνια πριν, όταν ο ΛΕΞ διάβασε για το σενάριο της ταινίας «Σπασμένη Φλέβα» και αποδέχθηκε την πρόταση του σκηνοθέτη, Γιάννη Οικονομίδη, να δημιουργήσει ένα αντιπροσωπευτικό τραγούδι για τις ανάγκες του φιλμ
LIFO NEWSROOM