Η Nicki Minaj λέει πως ο καβγάς με την Cardi B ήταν «ταπεινωτικός» - Σκληρή απάντηση

Η Nicki Minaj λέει πως ο καβγάς με την Cardi B ήταν «ταπεινωτικός» - Σκληρή απάντηση Facebook Twitter
1

Η Nicki Minaj αναφέρθηκε στον πολύκροτο καβγά της με την Cardi B στο πάρτι του Harper's Bazaar στη Νέα Υόρκη, σχολιάζοντας μεταξύ άλλων πως ήταν «ταπεινωτικός».

Η διάσημη ράπερ, που μίλησε στο Beats 1's Queen Radio, είπε πως το περιστατικό ήταν «ταπεινωτικό», ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως εκτυλίχθηκε μπροστά σε «ανθρώπους υψηλής τάξης οι οποίοι είναι μια χαρά στη ζωή τους». 

Σχετικά με το ότι η ίδια έκανε υποτιμητικά σχόλια για την νεογέννητη κόρη της Cardi, απάντησε πως είναι όλα ψέματα, προσθέτοντας: «Ποτέ δεν θα χλεύαζα το παιδί κανενός. Είναι τόσο άσχημο για οποιονδήποτε να κατηγορεί τον άλλον για κάτι τέτοιο. Ποτέ δεν θα μιλούσα για κανενός το παιδί ή πώς είναι σαν γονιός. Αυτά τα ψέματα είναι γελοία». 

Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το πραγματικό της όνομα Onika Tanya Maraj, η Nicki Minaj είπε: «Είναι τρελό για μένα που ο κόσμος πάντα προσπαθεί να βγάλει την Onika κακιά... Ήμουν με ένα φόρεμα Vauthier και δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο ταπεινωτικό ήταν όλο αυτό- πώς μας είχαμε κάνει να δείχνουμε».  

Και συνεχίζοντας την κόντρα μεταξύ τους, η Minaj δεν παρέλειψε βέβαια να τα χώσει ξανά στην Cardi B, λέγοντας: «Μπήκες στην κουλτούρα μου. Εγώ ποτέ δεν χρειάστηκα να πάω με κάποιον DJ για να παίξει τα τραγούδια μου. Αποκαλείς της μαύρες γυναίκες "κατσαρίδες". Οι αληθινές σκύλες ποτέ δεν επιτίθενται σε μια μια γυναίκα. Είσαι θυμωμένη και θλιμμένη. Αυτό δεν είναι αστείο. Κάποιος να βοηθήσει επιτέλους αυτή τη γυναίκα. Βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας της και πετάει παπούτσια;». 

Το περιστατικό έλαβε χώρα την Παρασκευή στο πάρτι του Harper's Bazaar Icon. Πολλοί από τους καλεσμένους του πάρτι δημοσίευσαν βίντεο από τη στιγμή που οι τραγουδίστριες πιάστηκαν στα χέρια.

Ο καβγάς φέρεται να ξεκίνησε όταν η Cardi B πλησίασε στο τραπέζι της Minaj με σκοπό να ζητήσει εξηγήσεις για δηλώσεις που έχει κάνει εναντίον της η τραγουδίστρια.

Με πληροφορίες από Variety

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Να καθομαστε να ασχολουμαστε με στριπερ δευτερης διαλογης γιατι ετυχε να βγαλουν κανα δυο δισκους με κομματια που εχουν απηχηση σε νεανικα ορκ και εχουν επιβληθει απο τη μουσικη βιομηχανια....Μα το θεο ποσο πιο χαμηλα θα πεσουμε...