Ο Ράσελ Κρόου παραδέχθηκε δημοσίως πως σοδόμισε «κατά λάθος» μια συμπρωταγωνίστριά του

Ο Ράσελ Κρόου παραδέχθηκε δημοσίως πως σοδόμισε «κατά λάθος» μια συμπρωταγωνίστριά του Facebook Twitter
2

Αίσθηση προκάλεσε η ιστορία που μοιράστηκε ο Ράσελ Κρόου στα Βραβεία Aacta, σε μια αίθουσα γεμάτη κόσμο από τη βιομηχανία του θεάματος που εξακολουθεί να κλυδωνίζεται από το μπαράζ σεξουαλικών παρενοχλήσεων με θύτες διάσημους άντρες και θύματα δεκάδες γυναίκες. Ο ηθοποιός παραδέχθηκε δημοσίως πως «σοδόμισε» μια συνάδελφό του στα γυρίσματα ταινίας το 1992 αλλά το έκανε «κατά λάθος».

«Σοδόμισα την Ζακελίν Μακένζι στο πλατό του "Romper Stomper"», είπε επί σκηνής ο Ράσελ Κρόου, σε μια αμφιλεγόμενη δήλωση που οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να κόψουν από την τηλεοπτική προβολή της απονομής των Aactas, των βραβείων της Australian Academy of Cinema and Television Arts, στο Σίδνεϊ. Η ιστορία του ηθοποιού, ειπώθηκε μπροστά σε ένα κοινό από ανθρώπους της βιομηχανίας του κινηματογράφου και της τηλεόρασης με ανάμικτες αντιδράσεις, καθώς κάποιοι γέλασαν κι άλλοι δυσαρεστήθηκαν έντονα. 

«Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα καμία πρόθεση να κάνω κάτι τέτοιο- προσπαθούσα να κρατηθώ μακριά κι εκείνη φορούσε ένα από αυτά τα κομμάτια ελαστικού που δίνουν στα κορίτσια σε τέτοιες σκηνές, για να προστατεύονται και τα δικά μου γεννητικά όργανα ήταν μέσα σε ένα μικρό σακουλάκι με κορδόνι. Αλλά στην πρεμιέρα η αγαπημένη της μητέρα, που έχει πια πεθάνει, μας διευκρίνισε πώς το αντιλήφθηκε και για εκείνη ήταν σοδομισμός. Όπως και να έχει, αυτή ήταν απλώς μια ιστορία για την ευαισθησία», είπε ο διάσημος ηθοποιός σχετικά με την ερωτική σκηνή. 

Το απόσπασμα από τις δηλώσεις του Ράσελ Κρόου, που αφαιρέθηκε από την βραδιά της απονομής:

 

Από την πλευρά της η Ζακελίν Μακένζι έσπευσε να διευκρινίσει πως σε καμία περίπτωση αυτό που συνέβη στα γυρίσματα τότε και στο οποίο αναφέρθηκε ο Ράσελ Κρόου δεν ήταν σοδομισμός. «Σε καμία περίπτωση δεν ήταν μια στιγμή #MeToo. Ήταν αμήχανο αλλά το χειριστήκαμε όσο πιο διακριτικά γινόταν και μετά κάναμε πλάκα για τα επόμενα 25 χρόνια», δήλωσε η ηθοποιός.

Η Ζακελίν Μακένζι, έχει δηλώσει στο πλαίσιο του κινήματος #Metoo, πως έχει πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης αλλά με αφορμή τις δηλώσεις του Ράσελ Κρόου έσπευσε να διευκρινίσει πως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα σε κάτι που δεν εμπεριέχει δόλο και σε μια καθαρά σεξουαλική κίνηση που υπονοεί σεξουαλική παρενόχληση.

2017 AACTA awards! So thrilled and honored for the Best Supporting Actress in a feature nomination in “Don’t Tell”, directed by Tori Garrett. Here I am, red carpet ready with thanks to the inimitable Mr. Georgio Armani (thank you Sally Pitt!) and thank you to Valonz hair in Paddington, Sydney for the Colour/cut, thank you Chief for keeping me fit and thank you so much @alibaeker15 for being my date and for all the fun! Love you so much and IOU for the Uber! #aactaawards #aactas #donttellmovie #nominee #redcarpet #armani #georgioarmani #actorslife #lovethelifeyoulive #blondeagain @valonzhaircutters @renyaxydiseditorial @giorgioarmani @marqueemgt @joannieburstein @stanaustralia @theholisticfitnesscoach

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jacqueline McKenzie (@jacquelinemckenzie) στις


Η ίδια, προς υπεράσπιση του Ράσελ Κρόου, δημοσίευσε ένα κείμενο στο λογαριασμό της στο Facebook, όπου ξεκαθάριζε και γραπτώς πως δεν υπήρχαν «θολά σημεία» στην συγκεκριμένη ερωτική σκηνή, αλλά μόνο αμηχανία.

«Εδώ και χρόνια, εκείνος [Ράσελ Κρόου] κι εγώ έχουμε γελάσει επανειλημμένα με το πόσο άβολα νιώσαμε σε εκείνο το γύρισμα. Πώς προσπαθούσαμε να προστατεύσουμε τα γεννητικά μας όργανα όσο μπορούσαμε, όσο το δυνατόν με περισσότερη ευαισθησία ο ένας απέναντι στον άλλον, αλλά όταν ο σκηνοθέτης είπε "action", η σκηνή στο σενάριο ήταν βίαιη και πολύ τολμηρή. Τότε ήμασταν και οι δύο πολύ νέοι στην πιάτσα -εμένα ήταν η πρώτη μου ταινία- και ναι, όλο αυτό ήταν πολύ άβολο. Για όλους. Τέτοιες σκηνές πάντα είναι άβολες. Επίσης και για τις οικογένειες και τους φίλους που τις βλέπουν μετά στη μεγάλη οθόνη. Η πολύ σημαντική συζήτηση σχετικά με τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στον εργασιακό χώρο δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό. Τότε σε εμάς δεν υπήρξαν θολά σημεία και βασικά ποτέ δεν πρέπει να υπάρχουν. Η ειρωνεία είναι πως αυτό που ζητούν σε εμάς τους ηθοποιούς να κάνουμε στις σκηνές και πώς τελικά τις γυρίζουμε είναι πάντα κάτι με το οποίο γελάμε πάρα πολύ. Τότε και τώρα», έγραψε στο μήνυμά της η ηθοποιός.

Μετά τις αντιδράσεις και τον αμφιλεγόμενο τρόπο που παρουσιάστηκε στα μέσα ενημέρωσης η ιστορία που αφηγήθηκε, ο Ράσελ Κρόου επέστρεψε με νέες δηλώσεις στις οποίες έσπευσε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του και το λόγο που το έκανε.

«Άντρες και γυναίκες ηθοποιοί λόγω της φύσης της δουλειάς μας καλούμαστε να αντεπεξέλθουμε σε μερικές πολύ ντροπιαστικές, περίεργες και ακραίες συνθήκες. Είναι ειρωνικό που η ευαισθησία για τη δουλειά πρέπει να συνδυαστεί με την ικανότητα να βάλεις στην άκρη την ντροπή και τον φόβο σου και να διαχειριστείς τον εξευτελισμό. Η Ζάκι κι εγώ επιζήσαμε της στιγμής στις αρχές της καριέρας μας επειδή φροντίσαμε ο ένας τον άλλον. Τα τελευταία δέκα χρόνια η φιλία μας μόνο δυνάμωσε και είναι μια ιστορία με την οποία και οι δυο γελάμε. Την είπα απλώς για να υπογραμμίσω αυτήν την αντίδραση, που είναι μισή γέλιο και μισή γκριμάτσα. Προφανώς και η μοναδική μου πρόθεση ήταν να κάνω τον κόσμο να γελάσει. Ειδικά την Ζάκι, που όντως γέλασε», σχολίασε ο ηθοποιός, προσθέτοντας πως δεν είχε καμία πρόθεση να σχολιάσει «άλλα ζητήματα». 

To trailer της ταινίας «Romper Stomper»:

 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπρους Σπρίνγκστιν, Τζένιφερ Λόπεζ και Φρέντι Κρούγκερ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρέντι Κρούγκερ, Μπρους Σπρίνγκστιν και Τζένιφερ Λόπεζ από αύριο στους κινηματογράφους

Το δράμα γύρω από την ηχογράφηση του εμβληματικού άλμπουμ «Nebraska», η μιούζικαλ εκδοχή του «Φιλιού της Γυναίκας Αράχνης», το ντεμπούτο του youtuber Κρις Στάκμαν «Shelby Oaks» και η επανέκδοση του «Εφιάλτη στον Δρόμο με τις Λεύκες» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ: Aνέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με την τολμηρή εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Λονδίνου

Πολιτισμός / Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ: Aνέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με την τολμηρή εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Λονδίνου

Με μια εμφάνιση γεμάτη τόλμη και υπονοούμενα, ο Σουηδός ηθοποιός απέδωσε για ακόμη μία φορά τη φετιχιστική αισθητική της νέας του ταινίας «Pillion»
LIFO NEWSROOM
Οι Times UK για τις αντιδράσεις της Αθήνας μετά το δείπνο του Βρετανικού Μουσείου μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Πολιτισμός / Βρετανικό Μουσείο: Τι έγραψαν οι Times για τις αντιδράσεις της Αθήνας μετά το δείπνο του Βρετανικού Μουσείου

Οι Times δίνουν περισσότερο βάρος στις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων του Μουσείου, ότι η προστασία των Γλυπτών του Παρθενώνα προτάσσεται έναντι κάθε άλλης εκδήλωσης
LIFO NEWSROOM
Σχόλιο Μενδώνη για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα: «Προκλητική αδιαφορία»

Πολιτισμός / Σχόλιο Μενδώνη για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα: «Προκλητική αδιαφορία»

«Κατ´ επανάληψη και διαχρονικά το υπουργείο Πολιτισμού έχει καταδικάσει τα δείπνα, τις δεξιώσεις και τις επιδείξεις μόδας που διοργανώνονται στους χώρους, στους οποίους εκτίθενται μνημεία και έργα τέχνης»
LIFO NEWSROOM