Το κοινό μίσησε την Τζούλια Ρόμπερτς και γι' αυτό άλλαξε το τέλος στο φιλμ «Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου»

Το κοινό μίσησε την Τζούλια Ρόμπερτς και γι' αυτό άλλαξε το τέλος στο φιλμ «Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου» Facebook Twitter
0

Μπορεί η Τζούλια Ρόμπερτς να αποτελεί σήμερα μία από της δημοφιλέστερες και πιο αγαπημένες ηθοποιούς, αλλά φαίνεται πως κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά αφού ένας συγκεκριμένος ρόλος την έκανε ιδιαιτέρως μισητή στους θεατές σε βαθμό που ο σκηνοθέτης της ταινίας χρειάστηκε να αλλάξει το τέλος της για να ηρεμήσει το κοινό αίσθημα. 

Ο λόγος για την ταινία «Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου» (My Best Friend's Wedding) του 1997. Σε αυτή η γνωστή ηθοποιός υποδύεται την Τζούλιαν, η οποία συνειδητοποιεί ότι είναι ερωτευμένη με τον καλύτερό της φίλο Μάικλ (Ντέρμοτ Μαλρόνει) και αποφασίζει να του καταστρέψει τον γάμο του με την νεαρή Κίμπερλυ (Κάμερον Ντίαζ) με κάθε τρόπο. Η ταινία τελειώνει με το ζευγάρι να παντρεύεται τελικά και την Τζούλια να χορεύει με τον γκέι φίλο της Τζορτζ (Ρούπερτ Έβερετ) στο γλέντι του γάμου. 

Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο σκηνοθέτης, το τέλος που είχε σχεδιάσει αρχικά για την ταινία ήταν πολύ διαφορετικό, αφού η Τζούλια υποτίθεται πως τελικά γνωρίζει έναν πιθανό μελλοντικό σύντροφο, που θα υποδυόταν ο Τζον Κορμπέτ, και ζει επίσης το δικό της happy end. Όταν, όμως, έγινε η δοκιμαστική προβολή την ταινίας οι θεατές αντιπάθησαν τόσο πολύ τον χαρακτήρα της Τζούλια Ρόμπερτς που ο σκηνοθέτης αναγκάστηκε να αλλάξει το τέλος της ταινίας ώστε να επέλθει «κάθαρση».

Όπως είπε ο σκηνοθέτης της ταινίας Π. Τζ. Χόγκαν, το τέλος άλλαξε επειδή το κοινό μίσησε την «Τζούλιαν» και θεώρησαν πως με όλα όσα έκανε δεν της άξιζε αγάπη χωρίς πρώτα να διδαχθεί από τα λάθη της και να πάρει ένα καλό μάθημα. «Την ήθελαν νεκρή. Δεν μπορούσαν με τίποτα να καταλάβουν τα κίνητρά της», λέει ο σκηνοθέτης. Βέβαια, η παραγωγή δεν ήθελε και να καταλήξει ολομόναχη στο τέλος και είπαν να τα βρουν κάπου στη μέση, οπότε βρίσκει μεν παρηγοριά στην αγκαλιά ενός άντρα αλλά αυτός είναι ομοφυλόφιλος. «Αυτή η σκηνή ήταν και που έκανε, κατά κάποιον τρόπο, το κοινό να συγχωρήσει τελικά την Τζούλιαν. Αυτά τα τελευταία πέντε λεπτά έκαναν ολόκληρη την ταινία να δουλέψει», σχολίασε. 

Δείτε την τελευταία σκηνή της ταινίας:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Η Ρουθ Αζάουα επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Πολιτισμός / Η Ρουθ Αζάουα «επιστρέφει» στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Το έργο και η ζωή μιας από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες του 20ού αιώνα, που μετέφρασε τα τραυματικά βιώματά της σε τέχνη από σύρμα, ξετυλίγεται μέσα από την έκθεση του Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο
LIFO NEWSROOM