Ποιος είναι αυτός ο «άγνωστος» που έχει 27 εκ. ακολούθους στα social media;

Ποιος είναι αυτός ο «άγνωστος» που έχει 27 εκ. ακολούθους στα social media; Facebook Twitter
2

Έχει περισσότερους followers στο Twitter από πολλούς διάσημους σταρ, ωστόσο ο 21χρονος Κάμερον Ντάλας μέχρι πριν από δύο μόλις χρόνια εργαζόταν ως ταμίας σε ένα κατάστημα με εφηβικά ρούχα για να βγάλει τα προς το ζην.

Ποιος είναι αυτός ο «άγνωστος» που έχει 27 εκ. ακολούθους στα social media; Facebook Twitter

Στην εποχή όμως των σταρ της νέας τεχνολογίας ο 21χρονος βρήκε τον τρόπο να γίνει ένας από αυτούς, ανεβάζοντας video, αρχικά μόνο και μόνο για να διασκεδάσει τους φίλους του. Αυτή η πλάκα του βγήκε σε καλό, αφού τα βιντεάκια διάρκειας 6 δευτερολέπτων άρεσαν πολύ και οι ακόλουθοι πολλαπλασιάζονταν με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Πρόκειται για μικρο-gags, χωρίς κάτι το πολύ ξεχωριστό, που όμως έφεραν τη μεγάλη διαδικτυακή αποδοχή.

Πάντως τώρα ο Κάμερον που θυμίζει λίγο Justin Bieber, καλείται στις κολεξιόν του Calvin Klein  και έχει μαγέψει χιλιάδες κορίτσια που αφήνουν εκατοντάδες σχόλια κάτω από τα,- 359 ως τώρα- video του στο VINE. Κάποια από αυτά τα κορίτσια προκάλεσαν συνωστισμό στην είσοδο του κτιρίου όπου γινόταν η παρουσίαση του Calvin Klein  στην πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο και ήταν η παρουσία του Cameron, που κατάφερε να δημιουργήσει το μέγιστο buzz για τη συλλογή. Επρόκειτο για μια εξαιρετική εκστρατεία μάρκετινγκ του διάσημου μόδιστρου με "εργαλείο" τον άσημο 21χρονο.

Ποιος είναι αυτός ο «άγνωστος» που έχει 27 εκ. ακολούθους στα social media; Facebook Twitter

Ο ίδιος μίλησε στο Teen Vogue και είπε ότι ξεκίνησε να ανεβάζει video βλέποντας τα video άλλων. Μίλησε επίσης για την ταπεινή καταγωγή του και οριοθέτησε τους νέους στόχους του, λέγοντας ότι έχει το ταλέντο να βρίσκεται την επιχειρηματική πλευρά των πραγμάτων, κι έτσι θα αφιερωθεί σε πιο σοβαρούς ρόλους.

Οι ειδικοί βλέπουν το νέο φαινόμενο και  αναρωτιούνται αν αυτό που τον έκανε τόσο δημοφιλή ήταν πραγματικά κάποιο ταλέντο του, η προσωπική γοητεία του ή η συνεχής διάθεση των κοινωνικών δικτύων να καταναλώνουν μικρά, εύπεπτα και αστεία πράγματα.

Ποιος είναι αυτός ο «άγνωστος» που έχει 27 εκ. ακολούθους στα social media; Facebook Twitter

Ίσως η απάντηση κρύβεται στην πρόταση της El Pais που κάνει αναφορά στον 21χρονο: Ρωτήστε την έφηβη κόρη σας ...

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM