Αυξάνεται η ανησυχία για την επικίνδυνη νέα τάση «SkinnyTok» στο TikTok

TikTok: Αυξημένη ανησυχία για την επικίνδυνη νέα τάση «SkinnyTok» Facebook Twitter
Φωτ. Unsplash
0

Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γαλλία η νέα τάση στο TikTok, με την ονομασία «SkinnyTok».

Το «SkinnyTok» είναι μία νέα επικίνδυνη τάση στο TikTok, που προωθεί ακραία πρότυπα αδυνατίσματος, ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες. Αναλυτικότερα, τα βίντεο με το συγκεκριμένο hashtag περιλαμβάνουν συμβουλές για να χάσει κανείς βάρος, εντελώς λάθος τρόπους.

Η υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής της Γαλλίας, Κλαρά Σαπάζ, ανακοίνωσε σήμερα ότι προσέφυγε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως και στη γαλλική ρυθμιστική αρχή ΜΜΕ για την συγκεκριμένη τάση. «Το SkinnyTok είναι μια τάση που προωθεί την ακραία ισχνότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Απαράδεκτο», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

«Καθιστώ την προστασία των ανηλίκων στο διαδίκτυο μία από τις προτεραιότητές της δράσης μου» συμπλήρωσε, διαβεβαιώνοντας παράλληλα πως δεν θα επιτρέψει «οι πλατφόρμες να αποφεύγουν τις ευθύνες τους». Στη συνέχεια ανέφερε πως το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων «έχει ήδη επιληφθεί του θέματος δεδομένου του κινδύνου για τη δημόσια υγεία που θα μπορούσε να θέσει αυτό το φαινόμενο», να συγκεντρώσει στοιχεία που να τεκμηριώνουν αυτόν τον κίνδυνο στη Γαλλία αλλά και να «ενημερωθεί για τα μέτρα που εφαρμόζει το TikTok προκειμένου να αντιμετωπίσει» το θέμα.

Σε επικοινωνία με το AFP, το TikTok δεν έχει προς το παρόν ανταποκριθεί, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στο TikTok η λέξη-κλειδί «skinny», συνδέεται με περισσότερες από 500.000 δημοσιεύσεις μέχρι τώρα στη Γαλλία.

Ωστόσο, η πλατφόρμα έχει αναρτήσει ένα προειδοποιητικό μήνυμα, υπό τη μορφή ενός μπάνερ πάνω από τις σχετικές δημοσιεύσεις, το οποίο μεταφέρει τους χρήστες σε σελίδα με πηγές που σχετίζονται με διατροφικές διαταραχές.

Στις αρχές Μαρτίου, οι Γάλλοι βουλευτές ενέκριναν τη σύσταση μιας ερευνητικής επιτροπής σχετικά με τις ψυχολογικές επιπτώσεις του TikTok στα παιδιά και τους εφήβους, καθώς το συγκεκριμένο μέσο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους νέους.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ / AFP

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM