Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι Facebook Twitter
Η δεύτερη νίκη της Loreen με τη Σουηδία στον 67ο διαγωνισμό της Eurovision / Φωτ.: EPA
0

Τα στοιχήματα για τις επικρατέστερες χώρες στην πρώτη πεντάδα της Eurovision συνήθως ξεκινούν μήνες πριν.

Το ίδιο συνέβη και με τα προγνωστικά για φέτος, που δίνουν περισσότερες πιθανότητες στη Σουηδία, να κερδίσει ξανά τον μουσικό διαγωνισμό. Η Σουηδία όμως, δεν έχει καν επιλέξει το πρόσωπο που θα την εκπροσωπήσει, και συνεπώς ούτε το τραγούδι. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες χώρες, που οι στοιχηματικές εταιρείες κατέταξαν εντός δεκάδας.

Πώς δικαιολογείται όμως, η ένταξη των χωρών που δεν έχουν επιλέξει ακόμη τραγούδι στη λίστα με τα στοιχήματα;

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη. Αυτή η πρακτική επηρεάζεται από διάφορους βασικούς παράγοντες, οι οποίοι σύμφωνα με το eurovisionworld.com, είναι οι εξής:

Παλαιότερες επιδόσεις: Οι περισσότερες νίκες και η σταθερά υψηλή παρουσία μιας χώρας στην τελική κατάταξη, συνιστά σημαντικό παράγοντα. Αυτό το ιστορικό υποδηλώνει ένα υψηλό επίπεδο μελλοντικών συμμετοχών, γεγονός που οδηγεί τους bookmakers να προτιμούν μια τέτοια χώρα από νωρίς.

Επένδυση και ποιότητα Παραγωγής: Χώρες που επενδύουν σημαντικά στις συμμετοχές τους στη Eurovision, όπως η Σουηδία, συνήθως παρουσιάζουν υψηλής ποιότητας εμφανίσεις. Αυτή η δέσμευση αυξάνει την πιθανότητα μιας ισχυρής παρουσίας, επηρεάζοντας έτσι τις πρώιμες στοιχηματικές αποδόσεις.

Προσδοκία από τους φαν και τα μέσα: Χώρες με αφοσιωμένη βάση θαυμαστών της Eurovision και σημαντική προβολή από τα μέσα ενημέρωσης δημιουργούν «θόρυβο» και ενισχύουν τη διαρροή εικασιών. Αυτή η προσμονή μπορεί να επηρεάσει τις στοιχηματικές αγορές, καθώς οι bookmakers ανταποκρίνονται στο ενδιαφέρον του κοινού και στις πιθανές τάσεις που εκείνο άτυπα μεν, αλλά «ψηφίζει» ήδη .

Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ανακοινωθούν επίσημα οι καλλιτέχνες και τα τραγούδια και ξεκινήσουν οι πρόβες, οι bookmakers θα προσαρμόσουν τις αποδόσεις τους, ώστε να εκείνες να ευθυγραμμίζονται με τις νέες πληροφορίες και την αντίδραση του κοινού. Αυτό σημαίνει ότι η λίστα με την τρέχουσα κατάταξη που δίνουν οι στοιχηματικές εταιρείες κρίνεται ρευστή και θα μεταβληθεί.

Τι δείχνουν τα στοιχήματα

Σουηδία, Φινλανδία, Γαλλία, Εσθονία και Ισραήλ συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα των στοιχημάτων. Η πιθανότητα να κερδίσει ξανά η Σουηδία τον διαγωνισμό αυξάνεται κι άλλο, καθώς ένας από τους υποψηφίους της, είναι ο Måns Zelmerlöw που χάρισε το 2015 στη Σουηδία μια ακόμη νίκη. Είναι ο επικρατέστερος για να επιλεχθεί στον εθνικό τελικό της χώρας Melodifestivalen και να γίνει αυτόματα ένα από τα φαβαρί του διαγωνισμού.

Η λίστα των χωρών και των τραγουδιών
Sweden - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Finland - Erika Vikman - Ich komme
France - Louane - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Estonia - Tommy Cash - Espresso macchiato
Israel - Yuval Raphael - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Malta - Miriana Conte - Kant (Singing)
Belgium - Red Sebastian - Strobe Lights
Portugal - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Austria - JJ - Wasted Love
Czechia - Adonxs - Kiss Kiss Goodbye
Netherlands - Claude - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Germany - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Ukraine - Ziferblat - Bird of Pray
Italy - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Lithuania - Katarsis - Tavo akys
United Kingdom - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Cyprus - Theo Evan - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Ireland - Emmy - Laika Party
Australia - (Δεν αναφέρεται τραγούδι)
Greece - Klavadia - Asteromáta
Με πληροφορίες από eurovisionworld.com

Με πληροφορίες από Eurovisionworld

 
 
TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM