Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Τον Βαρόνο «Φ» υποδύεται ο Θάνος Τοκάκης. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου
0

Στο σαλονάκι του Φιάκα ή, αλλιώς, του Χαράλαμπου Πεταλούδη, του καταχρεωμένου αυτού ψευτοδανδή, όλα μπορούν να συμβούν. Οι δανειστές χτυπούν την πόρτα του και απειλούν να τον δείρουν και να τον ταπεινώσουν στη γειτονιά του και στη μικροκοινωνία της Κωνσταντινούπολης, μέσα στην οποία έχει τόση ανάγκη να μοιάζει ευγενής, καθωσπρέπει και οικονομικά καλοστεκούμενος. Με βοηθό έναν κουτοπόνηρο υπηρέτη, βάζει μπροστά το σχέδιό του να κάνει έναν γάμο που θα τον «ξελασπώσει» οικονομικά. Στόχος του είναι η όμορφη και πλούσια νεαρή Ευανθία, στην οποία παρουσιάζεται με πλαστή ταυτότητα για να την εντυπωσιάσει, υποδυόμενος τον πάμπλουτο Βαρόνο Ερρίκο δε Μαστερχάουζεν του Βερολίνου, που ζει στην Πόλη ινκόγκνιτο. Το μυστικό της φτώχειας του κινδυνεύει να αποκαλυφθεί από στιγμή σε στιγμή και οι κωμικές σκηνές του έργου αποκαλύπτουν μυστικά και ψέματα αλλά και την ικανότητα της εξαπάτησης ως στοιχείο της ανθρώπινης φύσης.  

Δάσκαλος και θεατρικός συγγραφέας, ο Δημοσθένης Μισιτζής, που έζησε στην Κωνσταντινούπολη, μας παρέδωσε, ενάμιση και πλέον αιώνα νωρίτερα, τον «Φιάκα», μια από τις πιο χαρακτηριστικές κωμωδίες της ελληνικής δραματουργίας. Στο θέατρο Πτι Παλαί ο Γιωργής Τσουρής και ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος διασκευάζουν και συν-σκηνοθετούν το έργο του Δημοσθένη Μισιτζή, δημιουργώντας μια παράσταση γεμάτη χιούμορ και καταιγιστικούς ρυθμούς. Ο Βαρόνος «Φ», όπως αποκαλείται ο ήρωας σήμερα, και η ιστορία του ζωντανεύουν από τους Θάνο Τοκάκη, Ηρώ Μπέζου, Θανάση Δόβρη, Ευαγγελία Καρακατσάνη και Γιωργή Τσουρή.

Αποκαλυπτικός είναι ο τρόπος που οι ήρωες μιλούν για την αγάπη, τη μόνη που έχει τη δύναμη να μας κάνει να ομολογήσουμε και να αποκαλύψουμε τον αληθινό μας εαυτό, τη μόνη που μπορεί να «εξευγενίσει» μια σχέση.

Σε μια εποχή που πολλοί αποζητούν να έχουν έναν τρόπο ζωής τον οποίο πολλές φορές δεν μπορούν να υποστηρίξουν, οι δημιουργοί της παράστασης, έχοντας ως αφετηρία την ιδέα του «Φιάκα», πλάθουν τον Βαρόνο «Φ», σε μια κωμωδία γεμάτη παρεξηγήσεις, γλωσσικά παιχνίδια, συγκρούσεις και ανατροπές. Τα φαινόμενα της εποχής του Βαρόνου «Φ» δεν απέχουν πολύ από όσα συμβαίνουν στις μέρες μας. Οι άνθρωποι δείχνουν άλλο από αυτό που είναι, προσπαθούν να πείσουν για κάτι που δεν είναι και αγνοούν συστηματικά την αλήθεια και τα γνήσια αισθήματα, προτιμώντας την παραζάλη της ψευδαίσθησης.

Σε αυτήν τη νέα διασκευή του έργου, οι σκηνοθέτες επικεντρώνονται στο δίπολο αλήθεια - ψέμα, στις αλήθειες που δεν τολμάει να πει κανείς ούτε στους άλλους αλλά ούτε και στον εαυτό του και στα ψέματα που κατασκευάζουν μια νέα, πλαστή πραγματικότητα. Τα ψεύδη που από αδυναμία και ανασφάλεια μπορεί κάποιος να στηρίζει μέχρις εσχάτων γίνονται συχνά η οδός της καταστροφής και της προσωπικής του δυστυχίας. Οι κεντρικοί ήρωες της παράστασης, στην ανάγκη τους να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι –κάτι που θα τους κάνει σπουδαίους και πολύτιμους– κινδυνεύουν να χάσουν τα πραγματικά πολύτιμα. Και πάνω από όλα τον αληθινό και άδολο έρωτα.

Ο Γιωργής Τσουρής είχε την ιδέα του έργου από παλιά, από τότε που ο πατέρας του είχε παίξει τον ρόλο του υπηρέτη στον «Φιάκα», και πρότεινε στον Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο να το διασκευάσουν και να το σκηνοθετήσουν μαζί.

Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Ο Γιωργής Τσουρής (δεξιά) είχε την ιδέα του έργου από παλιά και πρότεινε στον Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο να το διασκευάσουν και να το σκηνοθετήσουν μαζί.

«Όταν διαβάσαμε τον “Φιάκα”, είδαμε ένα έργο με χιούμορ, αλλά στα δικά μας μάτια αυτό ήταν το πρώτο επίπεδο», λέει ο Αλέξανδρος. «Στην αρχική ιστορία ο Φιάκας είναι ένας απατεώνας που δεν τρέφει κανένα αίσθημα αληθινό προς την Ευανθία, αυτή την πλούσια κοπέλα που επιχειρεί να εξαπατήσει. Όταν αποκαλύπτεται η απάτη του και φεύγει, λέει “αχ! Τι πήγα να πάθω, ευτυχώς γλίτωσα, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι”. Εμείς πήραμε αυτή την ιδέα του έργου και θελήσαμε να τη φέρουμε στην εποχή μας. Εκτός από τους αναχρονισμούς που βάλαμε με πολύ χιούμορ και εύθυμη διάθεση, παρουσιάζουμε όλους τους χαρακτήρες σαν απατεώνες, να αναζητούν το εύκολο χρήμα, να έχουν χρέη και να τους νοιάζει το φαίνεσθαι και όχι το είναι».

Αυτή η μεγάλη αλλαγή που κάνουν στο έργο ακολουθείται από μια δεύτερη: βάζουν το στοιχείο της αγάπης να είναι αυτό που κρατά στέρεο όλο το οικοδόμημα. Όπως μου εξηγεί ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, οι κεντρικοί χαρακτήρες έχουν σε πολλές στιγμές την ευκαιρία που μας δίνεται και στη ζωή, «να πουν την αλήθεια τους και να κερδίσουν το όνειρο μέσα από αυτήν. Ωστόσο, δεν αποφασίζουν τελικά να το κάνουν επειδή συχνά σε παρασύρει η ζωή, η ίδια η περίσταση, το ψέμα που έχεις δημιουργήσει, αντί να ζεις την αλήθεια σου, τη μόνη που μπορεί να ηρεμήσει έναν άνθρωπο για να απολαύσει αυτά που του προσφέρονται».

Στην παράσταση η μουσική του Νίκου Γαλενιανού είναι μέρος της δράσης και τα νέα τραγούδια που έγραψαν οι δημιουργοί εξυπηρετούν τις στιγμές, αναδεικνύοντας τον κωμικοτραγικό κόσμο του έργου και συνδέοντάς τον με τον σύγχρονο θεατή.

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Η Ηρώ Μπέζου στον ρόλο της Ευανθίας. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

«Αυτή η παράσταση είναι σύγχρονη γιατί μιλά για τον κόσμο στον οποίο βρισκόμαστε, έναν κόσμο που επενδύει στο φαίνεσθαι. Οι άνθρωποι γύρω μας προτιμούν να δείχνουν κάτι καλύτερο από αυτό που είναι, για να κερδίσουν περισσότερα, χωρίς να επενδύουν σε αληθινά πράγματα, σε μια ουσιαστική επικοινωνία. Είναι κάτι που βλέπουμε πολύ μέσα στα social media. Στην παράσταση οι πρωταγωνιστές μας φορούν διάφορα καπέλα, όπως και στην αληθινή ζωή φοράμε άλλα «καπέλα» για να εμφανιζόμαστε κάθε φορά στην κοινωνία, προσωπεία που εξυπηρετούν κάθε περίσταση, που μας εμφανίζουν όπως θέλουμε να μας δουν οι άλλοι. Φοβόμαστε να αποκαλύψουμε τον εαυτό μας, γιατί δεν έχουμε πίστη στον εαυτό μας», λέει ο Αλέξανδρος.

Αποκαλυπτικός είναι ο τρόπος που οι ήρωες μιλούν για την αγάπη, τη μόνη που έχει τη δύναμη να μας κάνει να ομολογήσουμε και να αποκαλύψουμε τον αληθινό μας εαυτό, τη μόνη που μπορεί να «εξευγενίσει» μια σχέση. «Η αγάπη έχει μεγάλη δύναμη εσωτερικά», λέει ο Αλέξανδρος, «και αν την πιστέψουμε και δεν την καταπιέσουμε στην επικοινωνία μας και στην επαφή μας με άλλους ανθρώπους, μπορεί να μας δώσει πολύτιμες εμπειρίες και στιγμές σε κάθε κομμάτι της ζωής μας». 

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Οι κεντρικοί ήρωες της παράστασης, στην ανάγκη τους να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι -κάτι που θα τους κάνει σπουδαίους και πολύτιμους-, κινδυνεύουν να χάσουν τα πραγματικά πολύτιμα. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου
Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Στον ρόλο της Φρόσως η Ευαγγελία Καρακατσάνη. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

Σε μια εποχή που οι αξίες αναθεωρούνται διαρκώς, ο Αλέξανδρος πιστεύει ότι η ειλικρίνεια είναι υποτιμημένη. «Αφήνουμε τα πράγματα να περνάνε και οι άλλοι άνθρωποι γύρω μας, όταν μάθουν την αλήθεια μας μετά από καιρό, απορούν, γιατί βρίσκονται σε μια εντελώς άλλη πραγματικότητα, που εμείς δεν επικοινωνήσαμε ποτέ. Είναι σαν να μπερδεύεται το συναισθηματικό “ρακόρ” της ζωής μας. Στον αντίποδα, εξαιρετικά υπερτιμημένη είναι η δημοφιλία. Ως καθηγητή στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, με προσεγγίζουν παιδιά για να ξεκινήσουν σπουδές και πολλά λένε ότι θέλουν να γίνουν ηθοποιοί γιατί θέλουν να τους αναγνωρίζουν στον δρόμο. Αυτό είναι τρομακτικό για την ψυχολογία ενός μελλοντικού σπουδαστή, αν σκεφτεί κανείς ότι αυτή η επιθυμία δεν θα τους προσφέρει καθημερινή ευτυχία και τη χαρά της δημιουργίας και της επικοινωνίας μέσα στην τέχνη. Όταν επενδύσεις σε μια πλαστή εικόνα, δεν μπορείς να ερευνήσεις και να ανακαλύψεις το ουσιαστικό κομμάτι σου, που είναι πολύ σοβαρό και σου προσφέρει μια καλύτερη και πιο ουσιαστική δόμηση απέναντι στο πώς αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου». 

Ο «Βαρόνος “Φ”» είναι μια κωμωδία με ξέφρενους ρυθμούς, που καθρεφτίζει την κρίση ταυτότητας των ανθρώπων εν καιρώ οικονομικής και πολιτισμικής ένδειας και την ψευδαίσθηση μεγαλείου που ταλανίζει μια μεγάλη μερίδα του νέου ελληνισμού, τότε και τώρα.

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Οι άνθρωποι δείχνουν άλλο από αυτό που είναι, προσπαθούν να πείσουν για κάτι που δεν είναι και αγνοούν συστηματικά την αλήθεια και τα γνήσια αισθήματα, προτιμώντας την παραζάλη της ψευδαίσθησης. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ. 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ