Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Τα απομνημονεύματά της ξεπέρασαν το 1 εκατ. πωλήσεις

Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Ξεπέρασαν το 1 εκατ. πωλήσεις τα απομνημονεύματά της Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Τα απομνημονεύματα της Μπρίτνεϊ Σπίαρς «The Woman in Me» έχουν πουλήσει  ήδη 1,1 εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας τους.

«Έβαλα την καρδιά και την ψυχή μου στα απομνημονεύματά μου και είμαι ευγνώμων στους θαυμαστές και τους αναγνώστες μου σε όλο τον κόσμο για την αμέριστη υποστήριξή τους», ανέφερε η Μπρίτνεϊ Σπίαρς χθες σε δήλωση που εξέδωσε η Gallery Books, τμήμα της Simon & Schuster.

Τα στοιχεία των πωλήσεων περιλαμβάνουν προπαραγγελίες, εκτυπωμένες πωλήσεις, ηλεκτρονικά βιβλία και audiobook. Το «The Woman in Me», που κυκλοφόρησε στις 24 Οκτωβρίου, έχει επαινεθεί από τους κριτικούς ως μια συναρπαστική αφήγηση της Μπρίτνεϊ Σπίαρς μεταξύ άλλων για την άνοδο της, τους διαρκείς αγώνες της με την κηδεμονία του πατέρα της, της αποκάλυψής της ότι έκανε άμβλωση όταν έβγαινε με τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, πριν από περισσότερα από 20 χρόνια.

Το "The Woman in Me", ήταν το top seller της περασμένης εβδομάδας αλλά τα απομνημονεύματα του πρίγκιπα Χάρι "Spare", που κυκλοφόρησαν τον Ιανουάριο, ήταν αυτά που βρίσκονται στην κορυφή της λίστας καθώς πούλησαν 1,6 εκατομμύρια αντίτυπα στις ΗΠΑ την πρώτη εβδομάδα.

Η ηχητική έκδοση του «The Woman in Me», που αφηγείται η υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός Μισέλ Ουίλιαμς, ήταν επίσης βασικός παράγοντας για την αρχική δημοτικότητα του βιβλίου. Η ανάγνωση του "The Woman in Me" από την Ουίλιαμς έχει λάβει μεγάλη αναγνώριση και σύμφωνα με την Gallery, είναι η ηχητική κυκλοφορία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της εταιρείας. Ο εκδότης δεν ανακοίνωσε συγκεκριμένο αριθμό πωλήσεων ωστόσο για το audiobook.

Σύμφωνα με το Circana, το οποίο παρακολουθεί περίπου το 85% της αγοράς εντύπων, το «The Woman in Me» πούλησε λίγο λιγότερο από 418.000 αντίτυπα, πολύ πιο κάτω όμως από το «A Promised Land» του πρώην προέδρου Μπαράκ Ομπάμα και το «Becoming» της πρώην πρώτης κυρίας Μισέλ Ομπάμα», στην κατηγορία των απομνημονευμάτων διασημοτήτων, την πρώτη εβδομάδα.

Ωστόσο κανένα βιβλίο δεν έχει προσεγγίσει το τελευταίο βιβλίο του Χάρι Πότερ της Ρόουλινγκ, «Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου», το οποίο κυκλοφόρησε το 2007 και πούλησε περισσότερα από 8 εκατομμύρια αντίτυπα τις πρώτες του 24 ώρες κυκλοφορίας του.

Με πληροφορίες του Associated Press

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM
Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Διεθνή / Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Η αστυνομία καταγγέλλει βία και οι διαδηλωτές μιλούν για καταστολή - Το πρώτο κύμα συλλήψεων σημειώθηκε μόλις 12 λεπτά μετά την επίσημη έναρξη της πορείας
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM