Γκάφα με την Αφροδίτη του Μποτιτσέλι στη νέα τουριστική καμπάνια της Ιταλίας

Ιταλία Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Η νέα τουριστική καμπάνια της Ιταλίας με πρωταγωνίστρια την Αφροδίτη του Σάντρο Μποτιτσέλι έχει γίνει επίκεντρο σφοδρής κριτικής καθώς αποδείχθηκε πως στο διαφημιστικό βίντεο για τη προώθηση των ομορφιών της χώρας χρησιμοποιήθηκαν πλάνα από την Σλοβενία.

Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη «influencer» με τη μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα "Η Γέννηση της Αφροδίτης" του Σάντρο Μποτιτσέλι.

Η «μοντέρνα Αφροδίτη» φοράει μίνι φούστα και εμφανίζεται να τρώει πίτσα και να παρουσιάζει ορισμένα από τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας, όπως το Κολοσσαίο της Ρώμης ή τον καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας.

Στα πλάνα της καμπάνιας του ομίλου τηλεπικοινωνιών Armando Testa, που κόστισε συνολικά 9 εκατομμύρια, εμφανίζεται και μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο αίθριο και να πίνουν κρασί σε κάτι που παρουσιάζεται ως ιταλικό σκηνικό.

Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι το εν λόγω αίθριο βρίσκεται στην πραγματικότητα στην περιοχή Τσοτάρ της Σλοβενίας, κοντά στα ιταλικά σύνορα, και το μπουκάλι στο τραπέζι φέρει ετικέτα κρασιού Τσοτάρ.

Η αποκάλυψη έφερε πολλές επικρίσεις, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να διακωμωδούν την μεγάλη γκάφα.

Ο ιστορικός τέχνης Τομάσο Μοντανάρι χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων.

Η Ιταλίδα υπουργός Τουρισμού Ντανιέλα Σαντάντσε, μέλος του ακροδεξιού κόμματος Αδέλφια της Ιταλίας της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλεσε τους επικριτές του βίντεο «σνομπ» και είπε ότι η απεικόνιση της Αφροδίτης ως influencer είχε στόχο να προσελκύσει άτομα νεαρής ηλικίας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: 17 χιλιάδες κόσμου εκκενώνουν τη Δρέσδη μετά τον εντοπισμό βόμβας από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο

Διεθνή / Γερμανία: 17 χιλιάδες κόσμου εκκενώνουν τη Δρέσδη μετά τον εντοπισμό βόμβας από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο

Η βρετανικής προέλευσης βόμβα με βάρος 250 κιλά, εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών κατεδάφισης, δεν ήταν εφικτό να μετακινηθεί και έπρεπε να εξουδετερωθεί επιτόπου
LIFO NEWSROOM
Zara: Απαγορεύτηκαν διαφημίσεις της εταιρείας με «υπερβολικά αδύνατα μοντέλα»

Διεθνή / Zara: Απαγορεύτηκαν διαφημίσεις της εταιρείας με «υπερβολικά αδύνατα μοντέλα»

Η Zara έχει ήδη αφαιρέσει τις διαφημίσεις και δήλωσε ότι και τα δύο μοντέλα διέθεταν ιατρικές βεβαιώσεις που αποδείκνυαν ότι ήταν καλά στην υγεία τους όταν τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες
LIFO NEWSROOM
Μετά την πείνα και η δίψα: Μολυσμένα υπόγεια ύδατα και κατεστραμμένοι αγωγοί νερού στην Γάζα

Διεθνή / Μετά την πείνα και η δίψα: Μολυσμένα υπόγεια ύδατα και κατεστραμμένοι αγωγοί νερού στην Γάζα

Το περισσότερο νερό αντλείται από πηγάδια με υφάλμυρο νερό που έχει μολυνθεί περαιτέρω από λύματα και χημικά που στάζουν από τα ερείπια, εξαπλώνοντας τη διάρροια και την ηπατίτιδα.
LIFO NEWSROOM
Oasis: «Υπήρχαν μπίρες παντού, γλίστρησε προφανώς» λέει ο πατέρας του άνδρα που έχασε τη ζωή του στη συναυλία

Διεθνή / Oasis: «Υπήρχαν μπίρες παντού, γλίστρησε προφανώς» λέει ο πατέρας του άνδρα που έχασε τη ζωή του στη συναυλία

Ο πατέρας του δήλωσε πως ο γιος του ήταν «φανατικός» οπαδός του συγκροτήματος και πως ολόκληρη η οικογένεια είναι συγκλονισμένη από τον θάνατό του
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Έκθεση ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στη χώρα - Απέρριψε συστάσεις Ελλάδας και Κύπρου

Διεθνή / Τουρκία: Έκθεση ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στη χώρα - Απέρριψε συστάσεις Ελλάδας και Κύπρου

Μεταξύ των συστάσεων της Ελλάδας ήταν «να αντιμετωπιστεί η διάκριση και η βία κατά των γυναικών και των ατόμων ΛΟΑΤΚΙ και τη διασφάλιση της προστασίας των μειονοτήτων»
LIFO NEWSROOM