Μάρα Γουίλσον: «Ντρεπόμουν σαν παιδί. Μου έστελναν ερωτικά γράμματα 50χρονοι άντρες»

Μάρα Γουίλσον: «Ντρεπόμουν σαν παιδί. Μου έστελναν ερωτικά γράμματα 50χρονοι άντρες» Facebook Twitter
0

Η Μάρα Γουίλσον μίλησε για την αρνητική πλευρά της διασημότητας σε νεαρή ηλικία, λέγοντας μεταξύ άλλων πως την σεξουαλικοποίησαν. 

Η 33χρονη σήμερα σταρ της ταινίας «Matilda» περιέγραψε για την εμπειρία της ως παιδί-ηθοποιός σε μια ανοιχτή επιστολή στους New York Times, αποκαλύπτοντας τις «σκόπιμες» πλην μάταιες προσπάθειές της να αποφύγει την σεξουαλικοποίηση στα μέσα ενημέρωσης. 

«Είδα πολλές ανήλικες ηθοποιούς και τραγουδίστριες να αποδέχονται την σεξουαλικότητα ως μια σειρά τελετουργικών, να εμφανίζονται σε εξώφυλλα αντρικών περιοδικών ή σε προκλητικά βιντεοκλίπ. Αποφάσισα πως αυτό δεν θα το έκανα ποτέ εγώ», γράφει. «Άλλωστε με είχαν ήδη σεξουαλικοποιήσει και το μισούσα». 


Η Γουίλσον γράφει ότι όπως πολλές άλλες νεαρές γυναίκες που έγιναν διάσημες σε μικρή ηλικία, ανάμεσά τους οι Τζούντι Γκάρλαντ, Ντρου Μπάριμορ και Μπρίτνεϊ Σπίαρς, ένιωσε θύμα της «ρητορικής» πως «διάσημα παιδιά αξίζουν» το βιτριόλι και την εκμετάλλευση που συχνά δέχονται από τα μέσα ενημέρωσης. 

Αν και σκόπιμα επέλεγε ρόλους σε οικογενειακές ταινίες, λέει πως δεν απέφυγε την «σεξουαλικοποίηση» από νεαρή ηλικία και πως δεχόταν ανάρμοστες ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους. 

«Έπαιξα κυρίως σε οικογενειακές ταινίες -το remake του Miracle on 34th Street, Matilda, Mrs. Doubtfire, Ποτέ δεν εμφανίστηκα με τίποτα πιο αποκαλυπτικό από φορεματάκια μέχρι το γόνατο. Ήταν όλο σκόπιμο: Οι γονείς μου σκέφτηκαν πως έτσι θα ήμουν πιο ασφαλής. Αλλά δεν λειτούργησε», λέει. 

«Ήταν χαριτωμένο όταν 10χρονοι μού έστελναν γράμματα λέγοντας ότι είναι ερωτευμένοι μαζί μου», συνέχισε. «Δεν ήταν όταν μου έστελναν 50χρονοι άντρες». 



Όπως λέει, «Πριν καν γίνω 12 ετών, υπήρχαν φωτογραφίες μου σε ιστοσελίδες με φετίχ ποδιών και σε παιδική πορνογραφία μέσω επεξεργασίας στο Ρhοtoshop. Κάθε φορά, ένιωθα ντροπή». 

«Το Χόλιγουντ είναι αποφασισμένο να καταπολεμήσει την παρενόχληση στη βιομηχανία, αλλά εγώ δεν παρενοχλήθηκα ποτέ σεξουαλικά στο πλατό μιας ταινίας. Η σεξουαλική μου παρενόχληση πάντα προερχόταν από τα χέρια των μέσων ενημέρωσης και του κοινού...», προσθέτει.


Η 33χρονη ηθοποιός συγκρίνει την εμπειρία της ως παιδί- σταρ με εκείνη της Μπρίτνεϊ Σπίαρς, σημειώνοντας ωστόσο πως η βασική διαφορά στις ιστορίες τους είναι πως η ίδια είχε την στήριξη της οικογένειάς της. 

«Μου ήταν γνώριμες πολλές στιγμές από τη ζωή της Μπρίτνεϊ Σπίαρς. Και οι δυο είχαμε κούκλες φτιαγμένες σαν εμάς, είχαμε φίλους και αγόρια να μοιράζονται τα μυστικά μας και μεγάλους άντρες να σχολιάζουν το σώμα μας», γράφει στην επιστολή της. «Αλλά η ζωή μου ήταν πιο εύκολη όχι μόνο επειδή δεν ήμουν ποτέ διάσημη σε επίπεδο ταμπλόιντ, αλλά επειδή σε αντίθεση με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς, πάντα είχε την στήριξη της οικογένειάς μου. Ήξερα ότι είχαν βάλει στην άκρη χρήματα για μένα, και πως ήταν δικά μου. Αν χρειαζόταν να ξεφύγω από τη δημοσιότητα, εξαφανιζόμουν- ασφαλής στο σπίτι ή το σχολείο», αναφέρει. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM